Přiznání...

4.5K 115 2
                                    


Po obědě jsme šli do zahrad. Asi po půl hodince procházení a sdělování hlavně mých zážitků, jsme prošli kolem místa, kde mě ten debil málem znásilnil. V tu chvíli jsem zmlkla a začala přemýšlet. Mám mu to říct, nebo nemám? Nevěděla jsem, šli jsme asi ještě pět minut, až jsme došli do parčíku, kde jsme se udobřili. Sedli si na lavičku a mlčeli. „Tak co je?" Zeptal se mě. „ Ale nic, jen jsem si na něco vzpomněla." Řekla jsem mu a sklopila hlavu. „Nekecej... Najednou si nějak zmlkla. Co se děje?" Zasmál se. „ No tak dobře. Asi před týdnem, jsem byla na diskotéce. Byla jsem u baru, a motal se kolem mě nějaký divný týpek. Nechtěl mi dát pokoj, pořád na mě dorážel a měl slizký keci. Tak jsem ho poslala do háje a šla se projít sem do zahrad. Ještě předtím, jsem viděla Ciccia, který hulil u animátorský věže. Chviličičku jsme kecali a pak jsem se konečně vyšla." Nadechla jsem se. „A co bylo dál???" Visel mi Jess na rtech. „ Šla jsem asi 20 minut a pak mě najednou někdo srazil k zemi." Po tváři mi stekla slza. „ Vyhrnul mi sukni a dostával se mi do kalhotek, bránila jsem se mu a dostala od něj pár facek. Křičela jsem, když vtom někdo přiběhl a serval ho ze mě. Zjistila jsem, že to byl Ciccio, který mu dal pořádně přes hubu." Brečela jsem jako želva, všechno se mi vybavilo. Objal mě. „ Už jsem tu s tebou, a nikomu tě nedám, neboj" Pošeptal mi Jess do ucha. Přitulila jsem se k němu a vzlykala mu do košile. Potom jsme si povídali o úplně jiných věcech. Jako třeba o show, kterou jsem s animátorka nacvičila, nebo o jeho školení. Už jsem se cítila v bezpečí, teď už jo...

Ahojky, chtěla bych vás nasměrovat i na můj facebook: MadamTZ, kde si se semnou můžete chatovat, nebo psát příspěvky. Na vše ráda odepíši... ♥



Sex na pláži /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat