O deset dní později

4.7K 117 7
                                    

O deset dní později (Zrekapitulování)

________________________________________________________________________

No, jak bych shrnula těch deset dnů? S Jessem jsme byli každou volnou chvilku a když to bylo jen trochu možné, pořádně si zašukali. Jedna kuriozita. Dokonce jsme to dělali i v jídelně. Teda spíš jsem mu ho vykouřila, ale taky to bylo dost odvážný, no ne? Nacvičila jsem s nimi zase animátorskou show, která byla z těch všech asi nejlepší, protože, tam hrál jak Ciccio, Nadal a Obama tak i Jess.  Asi 2x mě vzal do nóbl restaurace ve městě, kde ho všichni znali, a já si říkala: Kolik si jich sem asi vzal? Ale tyto myšlenky jsem zahodila skoro okamžitě. Věřila jsem mu. Věřila jsem, že mě miluje, dokonce to říkal i Ciccio. No a Ciccio, ten mě zase hodil párkrát do bazénu.


5 dní do konce

______________________________________________________________________

Už jsme s Jessem, začínali být, takový divný. Nevím jak bych to popsala. Možná, báli jsme se toho, u čeho jsme nevěděli jak to dopadne. A neřešili jsme to. Teda on to neřešil ale já proplakala celé noci, kdy jsem spala u sebe v posteli, což bylo ale zřídka. Dnes jsem byla u bazénu. Sedla jsem si k vodnímu baru a pila sex on the beach. Obsluhoval mě Ciccio, tak jsme si alespoň hezky pokecali.  "Jak je?" Zeptal se mě. " Trochu blbě, když si pomyslím, že za pět dnů, už tu nebudu." Odpověděla jsem smutně. " Ale no tak, vždyť jsi ještě pořád taky, tak si to tu užívej, jsi v ráji..." Řekl aby mě rozptýlil. "Máš pravdu, seru na nějakej odjezd a přestanu fňukat!" Skoro jsem to zakřičela. Celý den jsem trávila tak nějak bez Jesse, jen párkrát narychlo přilítnul aby mi vlepil pusu. Ale večer, to si mě vydržoval. Tancoval jen se mnou a, šeptal mi do ucha lichotky a to jak mě miluje a já byla v sedmém nebi. Taky jsem ho milovala. Tak moc, že si to bez něj neumím představit... 

Tak a máme tu další příběh. Ano, vím píšu kratší díly, ale asi jsem líná, napsat něco dlouhého do jednoho dílu.




Sex na pláži /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat