Na tohle si nezvykej! - Part 4

4.8K 311 22
                                    

„Do prdele." Zašeptala jsem, když jsem zpozorovala spícího Harryho vedle mě.

Moje rtěnka se skvěle vyjímala na jeho bílém povlečení a zbytky bych našla i na jeho obličeji.

Rychle, ignorujíc mojí bolest hlavy, jsem se zvedla z postele a popadla rychle všechno moje rozházené oblečení, ze země a tiše jsem se vyplížila z jeho pokoje.

Zavřela jsem za sebou dveře a svalila se do svojí postele.

Jestli byl vzhůru přede mnou, bude mi vyčítat, no spíše, si ze mě utahovat, že jsem mu včera říkala, že zásadně nespím v cizích postelích.

S nechutí jsem se podívala na budík, který v neděli ráno ukazoval půl sedmé. Díky, to je super neděle!

Zachumlala jsem se pod peřinu a snažila se usnout, ale po dvaceti minutách převalování jsem to vzdala a přešla na mobil.

Po zkontrolování všech sociálních sítí, jsem na sebe natáhla dlouhé tričko a kalhotky, vlasy jsem si dala do drdolu a vydala jsem se do koupelny, odlíčit zbytky včerejšího make-upu a vyčistit si zuby.

V kuchyni jsem si vzala něco málo k snídani, černý čaj a přemístila jsem se zpět do postele.

Skoukla jsem pár videí na YouTube, napsala pár kamarádům a snídala. Nebylo to nejideálnější ráno, vzhledem k tomu, v kolik jsme vstala, ale nebylo nejhorší.

Pár věcí jsem po sobě uklidila a přesunula se do koupelny, s úmyslem lehnout si do vany nebo jít aspoň do sprchy, jenomže mi někdo, lépe řečeno, Harry překazil plány, když vešel do koupelny.

„To se ti to včera moc nepovedlo co, v mojí posteli jsi na sto procent teda usnula." Sakra?

„Když jsi mě opil." Argumentovala jsem a svoje tričko jsem si zase stáhla dolů. Nebudu se před ním vysvlékat, i když se včera stalo, to co se stalo.

„Myslel jsem, že víš, co děláš, když jsi mě začala líbat na pláži." Ušklíbl se a propaloval mě jeho pohledem.

„Ty jsi mě začal líbat." Usmál se a popošel ke mně o kousek blíž. No ona koupelna nemá moc možností s místem.

„Ne, to ty jsi začala. A taky sis strašně stěžovala, že potřebuješ někoho líbat." Ne. Jen to ne.

„Ty jsi mě snad nechtěl líbat?" vybalila jsem na něj najednou takovouhle otázku a moc dlouho jsem nemusela čekat na velmi stručnou odpověď.

„Chtěl, ale-."

„Ale?" Prostě jsem mu skočila do řeči.

„Ale." Jen si povzdechl.

„Ale?" Zopakovala jsem svoje slova a čekala na odpověď, která nepřicházela.

V okamžiku, kdy jsem chtěla pokroutit očima do stropu, jsem jen cítila jeho silné paže, jak mě uchytily okolo boků a natiskly mě na jeho tělo. Teda především natiskl své rty na moje a vkradl se lehce do mých úst, kam mi věnoval několik polibků a nehodlal se odpoutat. Řekla bych něco, jako pračkový syndrom. Pořád dokola a nejde skončit.

I tak jsem si užívala jeho rtů, jeho doteků po mém těle a taky i jeho vůně. Ach!

„Včerejšek ale nic neznamenal." Podotkla jsem a kousla ho do rtu, na což hned zaskučel. Ups.

„Neznamenal." Trochu nejistě, ale zopakoval moje slova. Uf!

„Ale pokud se mnou chceš spát, tak nebudeš spát s nikým jiným, tím pádem se můžeš zbavit těch kondomů, co sis koupila, protože já nemocnej nejsem a antikoncepci bereš." Vtípek za tři dva jedna?

My roommate's an assholeKde žijí příběhy. Začni objevovat