„Já nevím, prostě mi přijde divný, když nás tady nikdo nezná, jít jen za tebou. Abys věděla, měl jsem spíš přítelkyně, než sexuální partnerky a chybí mi to, přijde mi to divný, že prostě, no to je jedno."
„Dobře, drž mě za ruku, ale uvědomuj si, co tím děláš."
Nastoupila jsem za ním do auta.
„Nerada říkám lidem miluju tě, protože po tom to je vždy jiný." Promluvila jsem na něj, s tím, že jsem chtěla navázat na předchozí konverzaci, ale asi se na to moc netvářil. Já prostě nechci vztah, ale pokud je tohle pro něj vztah, tak ať si tomu říká, jak chce.
„Dáš si jahodový dortík, čokoládovou pěnu nebo cheesecake?"
„Cheesecake s čokoládovou pěnou." Jednoduše jsem odpověděla.
„Pokud budou mít, tak si dám čokoládový dortík s černým rybízem, ale ten nemají vždy, protože je až moc oblíbený. A k tomu si dám asi obyčejné latte."
„Pamatuj si, že to je naproti Beverly Centre, to je nákupák, kam pak půjdeme."
„Dobře."
„Jsem si jist, že se sem několikrát vrátíš."
„To doufám, potřebuju nějakou oblíbenou kavárnu nebo tak něco. V San Franciscu jsem jednu měla a bylo téměř vždy plno, jak moc byla oblíbená."
„Tady je tak přiměřeně lidí, ale ne vždy mají můj oblíbený dortík."
„Upřímně nějak moc nemám v oblibě červený rybíz, ale zkusit se má všechno."
„To jo, ale pokud budou mít poslední kousek, musíš mi ho nechat." Uchechtl se a zabočil na parkoviště.
„Jasně, neboj. Já si dnes dám cheesecake."
„A čokoládovou pěnu." Doplnil mě.
„Přesně tak." Oba dva jsme vystoupili z auta a vydali se směrem k cukrárně, která už z venku vypadala naprosto úchvatně.
„Dobrý den, prosím cheesecake, čokoládovou pěnu, rybízový dortík a dvakrát latte." Nadiktoval svojí objednávku a servírka si u pokladny všechno naťukala do obrazovky.
„Všechno?"
„Ano prosím."
„Budete platit zvlášť nebo dohromady?" rychle přejela pohledem po mně.
„Dohromady." Vyhrkla jsem, z kabelky jsem okamžitě vylovila peněženku a během chvilky měla mojí platební kartu v ruce a Harry z toho nebyl moc nadšený, chtěl mě pozvat, ale oběd stačil.
„Děkuji, za chvíli vám to přinesu." Usmála se na nás, já si uklidila kartu do peněženky a Harry už koukal po pěkném stolku.
„Může být stolek támhle s tou sedačkou?" koukla jsem se směrem, kam ukazoval.
„Samozřejmě." Následovala jsem ho a usadila se do sedačky k němu.
„Tvůj dortík nebyl poslední." Začala jsem mluvit.
„Nebyl, dneska mám prostě šťastný den. Večer budeme mít i tunu zmrzliny, pokud budeš chtít."
„To nepatří do tématu." Uchechtla jsem se.
„Nepatří, ale vzpomněl jsem si na to."
„Tak to se těším. Co bude drink večera?"
„Tequilla bez skleniček."
„Cože?"
„Uvidíš."
„Tak dobře." Co je tequilla bez skleniček, neříkejte, že jdeme někam na party, kde bude jen srkání z pupíku, minule byli totiž všichni oblečeni.
„Ale nechci, abychom se tolik opili, bude tam totiž tolik možností, co budeme moct dělat a já rozhodně nechci, aby ses válela někde na zemi."
„Docela se začínám bát, co se dá dělat na party, kromě tancování, pití, možná tak skákat do bazénu na zahradě?"
„Jo, přesně tak."
V naší konverzaci nás na chvíli přerušila servírka, která začala pokládat naší objednávku na stolek. Moje oči nestíhali vstřebávat ty nádherně naservírované dortíky a pak ta čokoládová pěna, no ne!
„Sakra, ten tvůj dortík vypadá báječně." Vzala jsem si k sobě svůj cheesecake a pěnu.
„Je to ten nejlepší, možná ti dám i ochutnat." Ušklíbl se a hned si do úst vložil své první sousto, které si, jak bylo vidět, pořádně vychutnal.
Zabořila jsem svoji speciální vidličku do cheesecake a mé chuťové pohárky umíraly blahem.
„Tohle je jeden z nejlepších cheesecake, jaký jsem kdy jedla!" prohlásila jsem a hned popadla další sousto.
„Vidíš, občas mi prostě musíš věřit." Usmál se a ládoval se dál.
Moje ruka položila vidličku zpět na talířek a nahnula jsem se k jeho ruce,, uchytila jí, a i když těžko, tak jsem si zvládla ukrojit kousek jeho dortíku, svojí rukou jsem ovládala tu jeho a po chvíli mi přistál kousek jeho rybízového ráje v ústech. To, že mi pomáhal s ovládáním jeho dlaně, vynecháme.
„Moc dobrý." Zkonstatovala jsem a nechala jeho ruku, aby se mohl dál obsluhovat sám.
Sem tam jsem usrkla i latte a po chvíli byl můj cheesecake i jeho dortík pryč.
No a co zbývalo? Čokoládová pěna!
„Chceš ochutnat?" ušklíbla jsem se na něj a lžičku plnou pěny jsem mu chtěla dát do úst, ale pohnul se a kousek skončil vedle jeho levého koutku.
Začala jsem se tiše smát.
Neváhal, popadl svojí lžičku z kávy a tou si nabral mojí čokoládovou pěnu z misky a upatlal mi jí po rtech, jakoby to byla rtěnka a tuna lesku dohromady. Prostě hnus!
„No to nemyslíš vážně?"
Nic neřekl, sprostě se ke mně nahnul a políbil mě, svým jazykem samozřejmě nezapomenul oblíznout všechnu pěnu z mých rtů a úsměv na závěr byl taky nezbytností.
„Konečně jsi mě aspoň sladce políbila, a ne tak suše nebo s tunou slin, Abby." To snad ne! Bude mě hodně provokovat?
______
PANĚBOŽE!
JÁ JSEM VYHRÁLA V TĚCH WATTPAD AWARDS ! JÁ VÁS MILUJUUUU!!!
ANI NEVÍTE, JAK MOC JSEM ŠŤASTNÁ!
MOC MOC DĚKUJU VŠEM, CO HLASOVALI!!
A TAKY MOC DĚKUJU VŠEM ZA PŘEKONÁNÍ "REKORDU" U MINULÉHO DÍLU S VOTES, CO DÁME U TOHOHLE? - PŘEKONÁME HO? :)
DĚKUJU JEŠTĚ JEDNOU MOC!!
MAKY XXXX
ČTEŠ
My roommate's an asshole
ФанфикCo když máte podepsanou smlouvu o bydlení a váš spolubydlící po vás jen slintá? A vy samozřejmě tajně slintáte po něm.. Není nějak svatá, má ráda sex a kluky, ale co to bylo? Nemohl jí přece hned prokouknout. Společná koupelna tomu moc nepomáhá... M...