Přepadovka ve sprše? - Part 8

3.4K 264 13
                                    

„Kde to máš?" poukazoval na prádlo, co jsem měla na fotce, kterou jsem poslala Kelly. Bylo to jen tak ze srandy, či to je dobré spodní prádlo, vždycky to spolu diskutujeme, ale nikdy mě nenapadlo, že by se mu můj telefon dostal do ruky.

„Harry, to není tak jak to vypadá." Vůbec tam nebylo něco jako popisek: Myslíš, že to bude dobrý? A samozřejmě to bylo myšleno pro Harryho.

„A jak to teda bylo?" odložil telefon a jeho ruce přemístil na můj zadek. Stále jsem na něm ležela a koukala se mu do očí.

„Neřeš to." Usmála jsem se a levou rukou přejela po posteli, abych si vzala telefon do bezpečí, kdo ví, co všechno by tam našel.

„Když jsem měl tu čest vidět to na fotce, kdy to uvidím na živo?"

„Nikdy." Slezla jsem z něj a vzala si další kousek pizzy.

Pořád ležel a koukal na mě.

„Myslel jsem, že ti bylo špatně." Rejpnul si do mě a ušklíbl se.

„Prášky zabraly, možná i něco jinýho."

Jen se na mě tak podíval a posadil se, aby si taky mohl vzít pizzu.

„Takže seš si jistá, že zítra pořád nechceš jít do školy?"

„Večer se rozhodnu."

„Večer je právě teď, nebo budeš čekat do půlnoci?"

„Možná."

„Ale pokud budu doma, doufám, že se o mě budeš starat."

„Samozřejmě, o princezny se budu starat vždycky."

„Jsi vtipnej, Harry."

„To vždycky." Vzal si další pizzu a možná až moc bedlivě mě pozoroval, jak jím kousek té svojí.

„Je na mě něco zajímavýho?" uchechtla jsem se.

„Jo, je toho víc."

„Například?"

„Musela by sis sundat vrchní vrstvu oblečení, abych ti to mohl i ukázat, tu další bych sundal sám."

„A já myslela, že večeříme, ty úchyle." Uchechtla jsem se a znovu do něj šťouchla.

„Naposledy jsi říkala, že sex je zdravější, než jídlo."

„Teď mám ale hlad."

„Taky jsi mi tvrdila, že by sis dala mě."

„Harry!" schovala jsem si načervenalý obličej do dlaní a pozorovala jeho reakci přes škvírky mezi prsty.

„No je to pravda, zlato."

Cítila jsem, jak pohnul s krabicí od pizzy a matrace se u mě víc prohnula.

Jeho ruce pevně uchytily ty mé a odkryly mi je z obličeje.

„Nekoukej na mě." Snažila jsem se osvobodit své ruce, ale moc mi to nešlo.

„Jestli zůstaneš zítra doma, bude to ještě zábava."

„To bude, protože mi je vlastně hrozně." Uchechtla jsem se.

***

Potichu jsem se vyplížila z mého pokoje, stále s ranním rozcuchem, do koupelny, kde jsem ze sebe rychle svlékla svoje spací oblečení, a zalezla jsem do sprchy.

Myslím, že uběhlo možná i patnáct minut, co jsem ve sprše jen tak blbla a zpívala si, dokonce jsem se konečně i umyla.

Umyla jsem si celé tělo, vlasy, kterým jsem dopřála i trochu kondicionéru a použití žiletky bylo taky nezbytnou částí mé sprchy.

Když jsem si již po několikáté smývala kondicionér z vlasů, zaslechla jsem uchechtnutí a to mě donutilo si okamžitě promnout oči od vody a dlaněmi přejet po skleněných dveřích sprchy, abych viděla, co právě dělá.

„Hezky zpíváš." To si děláš srandu! Myslela jsem, že spí a ne, že se tu baví mým sprchováním.

„Uhm." Téměř nic ze mě nevypadlo. V hlavě mi spíš pořád běžel text písničky Same Old Love od Seleny Gomez.

„Ale znám i jinou aktivitu, vypadáš při ní velice podobně, ale jde ti mnohem líp."

„Harry, chtěla jsem se jen osprchovat, když bys dovolil a odešel."

„Co když tě neposlechnu?"

„Harry!" zavrčela jsem jeho jméno a pozorovala ho.

Gesty jsem mu naznačila, ať se okamžitě otočí, jinak je mrtvej a on se jen usmál. Super.

Nevnímala jsem ho a znovu zapnula vodu, abych si naposledy spláchla vlasy vodou.

Ve chvíli, kdy jsem si chtěla znovu protřít oči od vody, jsem pocítila okamžitý chlad a v tu chvíli mi již po několikáté došlo, že můj spolubydlící je naproste idiot.

Okamžitě jsem se na něj podívala s výrazem: Co tady děláš? A on jen tak rozhodil rukami, jako, že nic.

„Harry, čemu jsi nerozuměl na slovech, abys odešel?"

„Rád dělám věci, které bych neměl." Namočil si hlavu pod proudem vody a vypnul vodu.

Projel si prsty vlasy a nahnul se ke mně, aby mě políbil. Jen obyčejně přitiskl své rty na moje a hned se mi koukl do očí. Divný, jsem před ním nahá a on se mi koukal do očí. DO OČÍ. Neuvěřitelné, Stylesi!

„To bych vůbec nečekala." Ignorujíc jeho přítomnost jsem si vyždímala vlasy a otevřela dveře od sprchy. Okamžitě jsem okolo sebe obmotala ručník a než jsem mu zavřela dveře nazpět, jsem si prostě nemohla odpustit mojí poznámku.

„Jo a bacha, ať se příště nesklouznu, užij si sprchu, lásko." Očima jsem přejela k jeho spodní části těla, kde se mu trochu postavil kamarád.

Čekal jinou sprchu? To měl teda smůlu.

„Jdu si udělat snídani, zatím!" s úsměvem jsem vypochodovala z koupelny a až když jsem za sebou zavřela dveře, jsem se začala nehorázně smát. Patří mu to.
_____
Ahoj!
Budme uprimni a napiste mi- kdo necekal ze bych asi jen po 3 dnech znovu postovala? No jaka jsem!:D
Strasne moc vam dekuju za vase uzasne ohlasy komentare a zpravy!
U minuleho dilu uz je pres 80 hvezdicek!!
Dekuju strasne moc!
Maky xx

My roommate's an assholeKde žijí příběhy. Začni objevovat