Noční aquapark - Part 13

3.1K 245 18
                                    

„Já neslintám!" okamžitě jsem se začala bránit.

„Ale, někdy jo." Svojí rukou přejel po mé tváři a jeho úsměv mě začínal štvát.

„To není pravda!"

„Hele můžeme si to vysvětlit třeba někde na záchodcích, ale ne tady." Tak to neřekl.

„Myslím, že to nakupování, až si dopiješ svoje latte, bude stačit."

Usmál se, kopnul do sebe zbytek hnědé tekutiny a postavil se k odchodu, no to bylo rychlý.

„Co chceš nakupovat?" optala jsem se ho.

„To, co budeš chtít ty. Mě to je vlastně jedno." Postavila jsem se ho a se svojí kabelkou jsem ho následovala ven.

***

Harryho kufr od auta byl zaplněn víceméně mými nákupními taškami. Trochu jsme to přehnali, jelikož jsme měli dost času, i když teď už jdeme pozdě, bylo to super.

„Tak kde je ta party? Snad nás nezabijou, že jdeme pozdě."

„Říkal jsem ti, aby sis nezkoušela ještě tamty troje šaty, bez toho bychom to stíhali v pohodě."

„A kde je ta party?"

„Tady." Zahnul do podzemních garáží nějaké velké stavby. Z venku jsem ji neviděla, protože nesvítila a taky už je docela tma.

„V garážích?"

„Můžeš vystupovat?" vylezl z auta a začal mě komandovat.

„Jo." Pípla jsem a zabouchla po sobě dveře.

„Kabelku si neber, nebudeš ji potřebovat." Vzal mi jí z ruky a zavřel jí do auta, které jedním kliknutím na klíčcích, zamknul.

Následovala jsem ho k výtahu a on se celou dobu usmíval. Něco mi tady absolutně nehrálo.

„Aquapark, hotel nebo restaurace? Kde to jsme?" optala jsem se ho, když ve vtahu zmáčkl, že jedeme do aquaparku.

„Kámoš to tady vlastní, jenomže museli aquapark uzavřít, aby opravili a přistavěli nové tobogány, no za tři dny to znovu otevírá a mimochodem dnes v noci tu je party."

„To je sice super, ale já nemám plavky. To ti jako nedošlo, že bych potřebovala do aquaparku plavky?" vystoupili jsme z výtahu a já ho následovala k otevřeným turniketům.

„To je právě ono, plavky jsou zakázaný, takže můžeš mít spodní prádlo."

„Takže já se budu před tvýma kámošema producírovat ve spodním prádle, který jsem si dnes vzala tak průhledný, že je vlastně jedno, jestli ho mám a když ho namočím do vody, tak to bude úplně jako nic."

„A kdo říkal, že budeme celou dobu jen s nimi?"

„No jo. Kdo vlastně řekl, že tam půjdu."

„Ale no tak." Zatáhl mě za ruku mezi skříňky.

„Bože, bude tam Thomas i David, ostatní sice neznám, ale vždyť to bude trapný."

„Sleduj, že nebude." Svýma rukama mi vytáhl tričko a opatrně ho přetáhl přes hlavu.

Otevřel nejbližší skříňku a dal mi dam tričko.

„Tak teď si jen svlíkni zbytek oblečení, boty a můžeme jít." Sám si sundal triko i kalhoty a boty už měl dávno uklizené ve skříňce.

My roommate's an assholeKde žijí příběhy. Začni objevovat