„Abby! Už jdeš?"
„Chvíli." Odpověděla jsem na jeho volání z chodby, hold jsem dnes ráno nestíhala no.
„Zlato pohni si prosím s tou tvojí úžasnou prdelkou, měla už dávno sedět u mě v autě." Jakmile dořekl tuhle super uměleckou větu, otevřela jsem dveře a podívala se na něj s pohledem, který žádal vysvětlení.
„No co, jsem se nudil."
„Ty dvě minuty, ty jsi fakt pako." Popadla jsem svoje boty, které jsem si ultra rychle nazula a následovala ho ven z bytu.
Oba dva jsme zapluli do auta a během pár vteřin jsme se rozjeli, nestíhali jsme, ale já věřila, že to zvládneme a nepřijdeme pozdě. Jemu by to bylo asi jedno, ale mě moc ne.
„Po přednáškách na sebe počkáme teda před přednášecí místností na ten workshop? Měla by tam být menší studentská kavárna, co si pamatuju, tak tam počkej."
„Snad to najdu a nepůjdu sama."
„Jsem si jist, že vás půjde ze třídy víc, protože naše workshopy jsou oblíbený. To je taky důvod, proč chodím skoro na každý."
„Dobře, nemůžu se dočkat." Koukala jsem se z okénka a doufala, že každou chvílí přijedeme do školního kampusu.
„Kdyby něco, jsem na telefonu." Jakoby chtěl pokračovat, ale zbytek věty, o tom, že na sebe nemáme čísla, nedořekl.
„Jo nadiktuj mi tvoje číslo." Popadla jsem svůj mobil a začala si vytvářet nový kontakt s jeho číslem.
„A teď mě prozvoň." Zamumlal, když parkoval.
„A co asi dělám?" pronesla jsem s ironií a típla hovor.
„Díky." Oba dva jsme vylezli z auta a já následovala Harryho k mé učebně, snad to nepoplete.
„Tady máš učebnu, já zatím jdu." Vtiskl mi pusu na tvář a než bych stihla něco namítnout, byl pryč.
Tleskám.
Otevřela jsem dveře a vešla do obrovské místnosti, která byla tak poloprázdná.
Vyšla jsem pár schodů a zařadila se do řady, kde seděly nějaké holčiny a vypadaly sympaticky.
„Ahoj, je tady volno?" promluvila jsem na ně a obě dvě se na mě otočily.
„Ahoj, jo je."
„Jsem Abby." Podala jsem jim ruku a usmála se na každou z nich.
„Lisa a Bella."
„Tak jsou tyhle přednášky aspoň zajímavý?"
„Tahle první docela ujde, dnešní druhá je téměř na umření a pak je jedna hodinovka a ta je ze všech nejlepší, přednáší to nejvíc sexy profesor z celý univerzity a ten za to stojí, i když by povídal o rozmnožování žížal, poslouchala bych ho, jeho hlas. No poznáš sama." Obě dvě jsme se uchechtly.
„Dobře, co nějací kluci tady?"
„Je tu něco jako trojice kluků, po kterých jde snad každá, přes den ti je klidně ukážeme." Začala Lisa.
„David Stevens, je takovej divnej. Moc lidí se s ním nebaví, spíš žije jen v té trojici. Je tichej, na venek skromnej, ale mají strašně moc prachů."
„Druhej je Thomas Booth, ten je prostě vysněnej kluk, je dost podobnej Harrymu, až na to, že on spí s každým, kdyžto Styles, Harry Styles, ten se na venek možná tváří, že spí s každou, ale ne." Harry? Co tady sakra nevím!
ČTEŠ
My roommate's an asshole
FanfictionCo když máte podepsanou smlouvu o bydlení a váš spolubydlící po vás jen slintá? A vy samozřejmě tajně slintáte po něm.. Není nějak svatá, má ráda sex a kluky, ale co to bylo? Nemohl jí přece hned prokouknout. Společná koupelna tomu moc nepomáhá... M...