Rukami mi projela párkrát vlasy a pak se zase vrátila na záda a sjela i na zadek.
***
„Myslím, že už jsme podezřele dlouho pryč od lidí." Zašeptal jsem k ní a přitáhl si jí do polibku, když se natahovala pro svoje kalhotky.
„Měli bychom jít." Usmála se a konečně popadla svoje kalhotky, které si oblékla zpět.
„Obleč se taky, ať můžeme jít." Popohnala mě a já udělal dle jejích pokynů.
Pomalu vylezla z vířivky a já hned za ní.
Ještě jsem jí pleskl po zadku, na což mi věnovala výhružný pohled a vyrazili jsme zpět do tajných dveří, mezi trubky.
„Co je další zastávka?" optala se mě, když jsme vylezli zase u zmrzlinového koutu.
„Nějaký drinky od Cassey?" navrhl jsem.
„Ta Ema, to je ta, co jsme ji potkali v obchoďáku?"
„Jo." Odsekl mi a pak mě popadl za ruku.
„Harry, přestaň. Jen jsem se zeptala."
„Jen mě hrozně sere, když přede mnou o ní někdo mluví, to je všechno."
„Padavko." S úšklebkem do mě strčila a já jsem si s úsměvem přitáhl její ruku, tak aby zatáhla celé tělo, na to mé.
Lehce jsem jí políbil a pak dotáhl zpět na místo dění.
A B B Y:
„Cassey? Dej Billovi jednu tequillu." Harry zaúkoloval Cassey a mě přitáhl ke stolu, kde stálo pár lidí. Ostatní byli buď ve vodě, na tobogánech nebo u baru.
Posadil mě na stůl, přede všemi mě povalil, abych ležela a sladce se na mě usmál. Když se nade mě nahnul, myslela jsem, že mě políbí nebo tak něco, ale ne.
Ušklíbl se jeho typický stylem a v tu chvíli jsem jen pocítila ledovou tekutinu ve svém pupíku.
Jeho ruce sjely přes mé boky níže, obličej taktéž a já začala okamžitě přemýšlet, co si o nás musí ostatní lidi okolo stolu myslet.
Jeho rty mě políbily těsně nad lemem mých kalhotek. Svým jazykem obkroužil můj pupík a vysrkl tu chladivou mňamku z mého pupíku.
Obličejem se rychle přesunul k mému obličeji a přede všemi mě políbil.
V tu chvíli se okolo nás ozval výskot a já s úsměvem přijmula jeho ruku, abych se zvedla.
„To nebylo nutný." Zašeptala jsem k jeho obličeji a vrátila se zpět za Cassey k baru.
„Ale uznej, že to nebylo vůbec špatný." Ozval se za mnou hned u baru, když jsem si objednávala další drinky. Konkrétně dva panáky vodky.
„Rovnou dva najednou nebo seš tak milá a myslíš i na mě?" koukl na moje panáky a pak se na mě usmál.
„Milá jsem taky, ale objednej si sám." Kopla jsem do sebe jeden panák a počkala, až bude mít on svoje v ruce, abychom si druhým jakoby přiťukli.
„Na dnešní noc." Šeptl a já už v sobě měla i druhý panák.
„Víš co Cassey? Dej nám zbytek flašky." Nahnul se k ní přes bar a v ruce měl flašku vodky, která byla víc jak z poloviny plná.
„Díky, máš to u mě zlato." Poslal ji vzdušnou pusu a mě popadl za ruku a už mě táhl pryč.
„Kam jdeme?" nejdřív si lokl vodky a až pak se na mě podíval.
„Závody na tobogánech, snad už ti to trochu otupilo mozek a budeš schopná bez jekotu sjet pár tobogánů.
„Harry!"
„Dáš si ještě?" pobídl mi vodkou a dodal: „Pokud to vypiju všechno sám, tak si nic nebudu pamatovat a to by byla škoda."
„Samozřejmě, že si dám." Znovu jsem si lokla vodky a následovala ho po schodech nahoru. Už jsem se musela víc přidržovat, protože se mi začala motat hlava.
Konečně jsme vyšli nahoru a Harry si to zamířil rovnou k jednomu, co byl snad nejvíc prudkej.
Odložil flašku vodky vedle startovací plochy tobogánu, posadil se na jednu, já na druhou na druhém naprosto stejném tobogánu a oba dva jsme na sebe koukali, kdo dá pokyn ke startu.
„Kdo bude dole poslední, nese toho druhého na pokoj." Navrhla jsem a pustila se zábran, a vyjela jako první.
Samozřejmě vyjel okamžitě za mnou a už po mě volal, že to není fér. Každopádně, já neměla moc času na přemýšlení, protože jakmile jsem jako první dojela dolů, měla jsem pocit, že celý obsah mého žaludku přistane v brouzdališti.
„Vyhrála jsem." Usmála jsem se a narovnala si kalhotky.
„To nebylo vůbec fér." Chytl mě za zadek a otočil si mě k sobě.
„Druhou jízdu bych volila poněkud pomalejší, jinak se tady na tebe pobliju."
„Tak to bych byl velice nerad." Pustil mě a namířil si to ke schodům nahoru.
Hned, co jsem došla k němu, napil se další vodky, flašku předal i mě a prázdnou flašku jsem tak nevinně odložila.
„Jedeme." Prohlásila jsem a sedla si na tobogán
„Tenhle je pro padavky." Zahlásil.
„To podle tebe přece jsem, takže v tom nevidím problém."
Podsekla jsem mu nohu, svalil se na mě a už jsme jeli. Po dvaceti metrech jsme se zasekli a nejelo to, asi to bylo opravdu moc mírné. Jakmile jsme se zasekli, oba dva jsme se začali smát a zůstali ležet na sobě. Naše rty do sebe rychle zapadli a já si jen říkala, co to proboha děláme. Alkohol dělal svoje.
„Už tě někdo někdy uspokojoval na tobogánu?" řekl mezi polibky.
„Ne." Pípla jsem a podívala se na něj vážněji.
„Všechno je jednou poprvé." Zamumlal a jednu ruku vyslal pod moje kalhotky.
_________
Ahoj!
Já vím, dlužím vám asi slušnou omluvu, ale pokud si myslíte, že jde psát pořád a bez přestávky tak ne, nejde to. Já v podstatě psala 2 roky v kuse a tu pauzu jsem potřebovala. Je to snad půl roku, co jsem nic nenapsala a podle toho tak otřesně musí i dnešní díl vypadat, ale slibuji, že se polepším! Neslibuju vám teď díly každý druhý den, ale minimálně jeden za týden si myslím, že bych zvládnout mohla!
Za další je tohle první díl, co píšu po tom, co vím, jak se někdo cítí, když se totálně napije nebo jen málo a po prvním vztahu. Před tím to bylo takový, jakože jsem vůbec nevěděla, jestli opravdu tak jako to je ve filmech, se budou opilí opravdu chovat a tak..no snad mě chápete.
Děkuju všem za krásné zprávy a komentáře, na které jsem normálně průběžně odpovídala, každopádně vy a vaše čtení mi zařídilo pěkně slušně vysoká čísla. Takže vám strašně MOC DĚKUJU!!
Momentálně mám v hlavě asi milion námětů na nové příběhy, takže se nebojte, že bystě o něco přišli!
Vaše Maky xxxx
P.S. Miluju vás všechny!!!
ČTEŠ
My roommate's an asshole
FanfictionCo když máte podepsanou smlouvu o bydlení a váš spolubydlící po vás jen slintá? A vy samozřejmě tajně slintáte po něm.. Není nějak svatá, má ráda sex a kluky, ale co to bylo? Nemohl jí přece hned prokouknout. Společná koupelna tomu moc nepomáhá... M...