Pondělí. Škola. Oprava – první den školy.
Ach jo. Nuceně jsem se natáhla na noční stolek pro mobil, abych vypnula budík, a během následujících dvou minut jsem se přinutila vylézt z postele. Jako první jsem zavítala na záchod a pak do koupelny, kde byl Harry, no super.
„Harry?" zaklepala jsem na dveře.
„No?" otevřel mi dveře s kartáčkem na zuby v puse a na sobě měl jen boxerky, no to je hned hezčí ráno.
„Pospěš si."
„Můžeš sem jít, jestli chceš." Jen jsem pokývla hlavou a zaplula do koupelny vedle něj k umyvadlu.
Popadla jsem svůj kartáček a vymáčkla na něj pastu a s náznakem úsměvu, který jsem viděla v odrazu zrcadla, jsem si začala čistit zuby.
„Za jak dlouho chceš odjet? A jak jedeme? Metrem, autem nebo pěšky?"
„Autem a pojedeme tak za čtyřicet minut? Ještě chci do sprchy." Vypláchl si pusu a přešel ke sprše.
Děláte si srandu, že se bude sprchovat, když jsem tu?
Otočil se čelem ke sprše, stáhl si boxerky a já měla dokonalý výhled na jeho zadek. Díky, díky zrcadlo!
„Taky ti nekoumu zadek, tak ty nekoukej na ten můj." Uchechtl se a zalezl do sprchy.
„Protože ty si na něj radši hned šáhneš, vím no."
Rychle jsem si dočistila zuby a vydala se do pokoje, abych se převlékla a hlavně, abych mu tam nepřekážela nebo taky aby nedošlo k něčemu, co by mi fakt nezaručilo včasný příchod do školy hned první den.
Rychle jsem se oblékla, něco málo jsme si namalovala na ksicht a dokonce jsem stihla i snídani v Harryho časovém limitu, no nejsem génius?
„Abby? Jsi hotová?" slyšela jsem Harryho hlas, který přicházel z chodby, když jsem si zapínala kabelku.
„Jo, už jdu." Otevřela jsem dveře, rychle se v chodbě obula a vyrazila jsem ven za ním.
Nasedla jsem do auta hned po něm a plná nervozity jsem se připoutala.
„Nervózní?"
„Víc, než ty včera večer ze mě? Ne, to fakt ne." Můj falešný úsměv tomu přidal grády a já spokojeně pozorovala cestu z okénka.
„Uvidíme, co na mě budeš říkat dnes večer, jo?"
„Dnes večer jdu s kamarádem ven, takže asi nic." Jejda.
„S kamarádem?" prudce zabrzdil.
„Jo? Děje se něco, že kvůli tomu brzdíš, jako bych ti právě oznámila katastrofu?"
„Byla tam díra, nechtěl jsem do ní zajet." A já jsem asi slepá, viď?
„No tak."
„Kam jdete?"
„No, jen někam na drink a pak taky do kina."
„Do kina? To jdeš na rande nebo co?"
„Jdu s kamarádem ven."
„Na rande. Neříkali jsme si jistá pravidla?"
„Harry." Uchechtla jsem se.
„Abigail, přestaň."
„Nežárli jo?"
„Nežárlím, jen."
„Jen co?"
ČTEŠ
My roommate's an asshole
FanfictionCo když máte podepsanou smlouvu o bydlení a váš spolubydlící po vás jen slintá? A vy samozřejmě tajně slintáte po něm.. Není nějak svatá, má ráda sex a kluky, ale co to bylo? Nemohl jí přece hned prokouknout. Společná koupelna tomu moc nepomáhá... M...