Co ta ruka, Stylesi? - Part 11

3.2K 295 34
                                    

„Jsi blbej nebo jo?" zašeptala jsem mu u ucha a s úsměvem podala ruku Davidovi a Thomasovi.

„Hej hoši, jdete s námi ne?" otočil se na ně Harry, ani nečekal na odpověď a už mě táhl dovnitř.

„Tady máš to kafe." Zamumlala jsem a vrazila jsem mu kelímek do ruky.

„Díky." Usmál se a pokračoval do přednášecí místnosti, byla tak dvojnásobná, než ta, ve které jsem byla dopoledne.

Zastavil se asi uprostřed schodů, které stupňovaly celou místnost, zatočil do levého křídla a šel zhruba doprostřed.

Všichni jsme se usadili a já se nestačila divit, kolik lidí na nás koukalo.

„Tak prý jste něco jako tři školní princové." Zašeptala jsem mu k uchu a koukla se přes něj i na Thomase a Davida.

„Hm, Alexis ráda vypráví?"

„Ne, Bella a Lisa. Ta umělá držka si k nám přišla asi dvě minuty před tebou a řekla mi, doslova cituji: Když nebudeš flirtovat s naší top trojkou kluků, můžeme být i kamarádky."

„Prej flirtovat." Uchechtl se.

„Když by věděla, že spolu spíme, asi by pukla." Znovu se uchechtl a jeho ruku mi přehodil přes rameno.

„Harry, co to má znamenat?"

„Chceš, aby odešla s pláčem? Chceš! Tak ať trochu žárlí!"

„Ale pořád mám otevřeno pro Robina, takže ruce pryč." Uchechtla jsem se a otočila se k němu do tváře, tím pádem lehce a nenápadně odstranil svojí ruku.

„Bastard Robin už dlouho asi nebude na naší škole."

„Ježiš byl to vtip, jen mi ukázal ředitelnu, to je všechno." Začala jsem se potichu smát.

„Okey." Odpil si ze svého kelímku a něco řekl směrem ke klukům, no moc jsem ho nevnímala.

„Kluci tam budou večer taky, tak se líp poznáte mimo školu, bude tam tak patnáct lidí asi."

„To zní fajn."

„Mimochodem které dva a půl bodu obsahuje tvůj plán na dnešní večer?"

„To je překvapení ne?"

„Otázka je spíš, jestli máš nějaký fakt dobrý prádlo."

„Jen to nejlepší, krajky od Viktorky, neboj se." Usmála jsem se na něj.

„No tak to se těším."

„Nějakej veselej, na to, že jsem ti včera luskla prsty před obličejem."

„Vždyť to byl vtip, bože, nehrajme si na tohle. Jsem ultra nadrženej, budeš s tím něco muset udělat." Zašeptal mi do ucha a stiskl mi stehno.

„Pravá ruka ti snad postačí." Usmála jsem se na něj a věnovala svou veškerou pozornost přednášejícímu, který právě přišel.

***

„Bylo to fakt super, nejlepší část dne!" pronesla jsem, když jsme vycházeli z místnosti.

„Jo, to bylo kvůli mně, viď?" zase si vtipně poznamenal Harry, ale nebylo to vtipný.

„Jasně."

„Vidíme se večer, zatím!" rozloučil se s klukama a já jim jen řekla tiché: „Ahoj."

„Takže na čínu?" ptal se Harry.

„Jo, na tu nejlepší čínu v celém Los Angeles, prosím."

My roommate's an assholeKde žijí příběhy. Začni objevovat