„Takže ten večer platí?"
„Jen, když to platíš. A ne, rozhodně nepiju jen jeden koktejl."
„To jsem rád."
„A to uklízení je aspoň na dva týdny."
„Co?" otevřel jsem svojí pusu dokořán a koukal na ní.
„No tak zlato, ještě hygiena!" usmála se na mě, převzala košík a rozjela se pryč od lednic.
Ne, to snad ne.
ABBY:
Když mě vyzval, abych ho políbila, bylo to jako zkouška. Nevěděla jsem, do čeho jdu, ale teď můžu říct, že líbe nepopsatelně. Jediná věc, za kterou bych ho zabila, je to že mě držel za zadek, dvakrát. Na to, ať si nezvyká.
Vjela jsem do uličky s hygienou a přejela k obyčejným sprchovým gelům, ze kterých jsem si jeden vybrala a hodila ho do košíku. Ještě jsem přihodila zubní pastu a přejela k tampónům, kde se ke mně už připojil Harry.
„Máš krámy?"
Jeho otázku jsem ignorovala a do košíku jsem hodila dvě krabičky a vyjela ven z uličky.
„Honil sis dneska ráno?" ušklíbla jsem se na něj a přejela k pokladnám.
„No nestihl jsem si tě vyfotit, takže nebylo nad čím." Rozhodil rukama, jakože nic neví a vyndával jednotlivé položky na pás.
„Fakt vtipný." Chceš si hrát? Máš to mít.
Nad pultem jsem jako, že omylem přihodila krabičku kondomů a dělala, že se nic nestalo.
„Máš krámy a budeš s někým spát?"
„Ne, já po nocích budu vybírat náš svatební dort."
„Co to mělo znamenat?"
„Potřeboval jsem pomoc?"
„A jiná věc, než, že jsem tvoje snoubenka, tě nenapadla?"
„Ne, protože to je ta čubka, která nejí pizzu."
„Wow!"
„Co bys udělala ty?"
„Řekla bych, že jsi přítel, nebo třeba, že jsi kamarád, ale že ví, jak to bylo s námi dvěma, taky jsme byli kamarádi." Ušklíbla jsem se na něj a pozdravila prodavačku za pultem.
Všechen nákup jsme naskládali do košíku a já ho zaplatila. Harry zatím vyjel ven a já ho došla k autu.
Sedla jsem si na sedačku a čekala, až to dá do kufru.
„Krámy nemám a spát si můžu, s kým chci." Falešně jsem se usmála a oznámila mu odpověď na jeho otázky.
„Já jsem klidně volnej." To neznělo jako vtip, Harry.
„Ale já ne." Zapnula jsem rádio a dala ho nahlas.
Jeho výraz byl k nezaplacení.
„Dělám si srandu!" vybuchla jsem smíchy. A on hned ztišil rádio.
Baví mě, dělat si z lidí srandu.
A obzvlášť z něj.
„Takže nebude vadit, když tě večer opiju a ráno se probudíš v cizí posteli?"
„Mám svoje pravidla."
„Například?"
„Zásadně neusínám v cizích postelích."
ČTEŠ
My roommate's an asshole
FanficCo když máte podepsanou smlouvu o bydlení a váš spolubydlící po vás jen slintá? A vy samozřejmě tajně slintáte po něm.. Není nějak svatá, má ráda sex a kluky, ale co to bylo? Nemohl jí přece hned prokouknout. Společná koupelna tomu moc nepomáhá... M...