We are to good for us

261 37 0
                                    

JR a Aron stali v prázdné kanceláři. Dívali se sami sobě do očí. Nepříjemné ticho prothl až Aron.
,,Jak dloho to trvá?"
,,Nevím o čem mluvíš." JR zabodl svůj pohled do země.
,,Víš a dobře. Jak dloho ti táta dává tyhle úkoly."
,,Arone...to není tvoje věc."
,,To je kurva moje věc."
JR ztichl. Aron většinou není sprostý.
,,Už od debutu."
,,Proč si mám nic neřekl."
,,Nechtěl jsem vás tím stresovat. Navíc je to tvůj táta. Bál jsem se, že mi to budeš mít za zlé."
,,Jenže tohle už není chování otce k synovi. Nejsem jeho majetek, a vy taky ne. Takhle to dál nenechám."
,,Co chceš dělat?"
,,Ještě uvidíme. Teď by jsme se měli jít na tu tiskovku."
,,Máš pravdu."
JR se vydal ke dveřím kanceláře, ale Aron ho zastavil.
,,Je tu ještě jedna věc o které s tebou musím mluvit."
,,A to jaká?"
,,Kat."
*na tiskové konferenci
** Kat
Stala se za stěnou pódia a nervózně sem prešlapovala na místě. Sál se už pomalu plnil novináři. Všichni měli diktafony a foťáky. Zhluboka jsem se nadechla. Pro někoho jako já, nebylo pozvání tuně hladových novinářů nejlepší zábavou dne. Někdo mi poklepal na rameno. Baekho.
,,Seš nervózní?" usmál se na mě.
,,Né... Já se tu snažím zadupnout myš....Jasně že jsem nervózní."
On zamumlal něco jako ,,Protivko" a odešel. Jo, vím, sem hrozně milá. Ale já sem taková skoro pořád, a tahle situace mo na klidu nepřidává. Najednou sem uviděla Arona a JR. Nevím proč, ale pohled na ně dva mě uklidnil. Byla jsem tak ráda že je vidím, že jsem na ně málem radostí mávala. Aron se ale i tak vydal mím směrem. JR jen stál a zíral na mě. Asi měl kvůli mé fakt průšvih a teď je na mě naštvaný.
*JR
Vešel jsem do sálu. Hned sem si všiml Kat u stěny. Vypadala hodně nervózně. Chtěl jsem jí utéšit, ale nemohl jsem. Věděl jsem že je to špatně. Vybral jsem si tuhle cestu. A budu ji dodržovat až dokonce.
*flashback
,,Je tu ještě jedna věc o které s tebou musím mluvit.
,,A to jaká?"
,,Kat"
Podíval jsem s na Arona. Takže slyšel i tohle.
,,Arone já..."
,,Chci abys věděl že ji mám rád. A že mi je jedno s kým bude, hlavně když bude šťastná. Jenže to s tebou nebude. Ne, dokuď seš idol. Ona je někdo, kdo potřebuje neustále někoho po svém boku. Potřebuje někoho, u koho si bude jistá, že je tu jen pro ní. Mám tě rád Jonghyune, ale ona není pro tebe a ty nejsi pro ní." Aron se mi podíval zhluboka do očí.
,,Nechci s ní nic mít."
Aron se na mě překvapeně podíval.
,,Vím že nejsem jeden pro druhého. Ani ji nemám zas tolik rád. Spíš mě víc štve. Nemusíš se bát."
Aron mě poklepal po rameni.
,,Tak to je dobře. Měli by jsme vyrazit."
Oba jsme vyšli ze dveří.
*end of flashback
,,Ty pro mě nejsi, Kat." řekl jsem si a vydal se směrem ke klukům.
*Aron
Vydal jsem se ke Kat. Vypadala hrozně nervózně a já ji chtěl uklidnit. Jonghyun zůstal stát za mnou. Stále nechápu, proč mi tak lže. Asi pro toto je leader on a ne já. On si vybere práci před osobním životem. No, doufám že ho to nezničí. Poslední co chci, je dělat jim dvou dohazovače.
*Kat
Aron mě trochu uklidnil. A manažer mi navíc řek že nemusím nic říkat. Takže sem jen půl hodiny seděla a mlčela. Bez těch blesků by to bylo jako ve škole.

_______________________
Yo guyzz. I am here. Takže novej díl. Doufám že se líbí. Budu ráda že každou zpětnou vazbu♥♥♥
Love ya!

I don't like u, I just love uKde žijí příběhy. Začni objevovat