Probudila jsem se zvukem budíku, jako zbytek skupiny. Bylo 5:00.
,,Měla by sis pospíšit."houknul na mě Aron :,,Jakmile do koupelny vleze Baekho a Ren, už se tam nedostaneš."
Popadla jsem oblečení, co jsem měla připravené, a vlítla jsem do koupelny. Jenže jakmile jsem otevřela dveře koupelny, vyjekla jsem. V koupelně stál JR. Jenže na sobě měl jenom dost malý ručník. Zrovna si čistil zuby. Otočil se na mě a zrudnul. No já byla rudá jak zadek orangutána. Hned jsem zabouchla dveře a otočila se na Arona. Ten se válel smíchy.
,,Teď seš mrtvej."
,,Ale notak, neříkej že se ti to nelíbilo."
No je pravda, že neměl nejhorší tělo....Sakra Kat, Na co to myslíš?
,,Máš 10 sekund." Zavrčela jsem na Arona.
Chtěla jsem na něj skočit(ale lidi, notak, je to můj brácha), ale vyrušil mě zvuk otvírajících se dveří.
,,Koupelna je volná." zasyčel JR (už oblečený) a vypařil se do kuchyně.
,,Moje!" zařvala jsem tak, aby mě slyšeli i v druhém pokoji a vlítla jsem dovnitř. Tentokrát tam nikdo nebyl. Pro jistotu jsem ale zamkla všechny dveře. Začala jsem se chystat.
O půl hodiny později jsem vylezla z koupelny. Měla jsem na sobě roztrhané džíny a černé tílko. Přes sebe jsem měla hozenou XXL mikinu. Když mě Aron uviděl, nahodil svůj znechucený ksicht.
,,Nic neříkej." varovala jsem ho.
,,Vždyť nic neříkám."
,,Ale chtěl si."
,,Nemůžu za to, že vypadáš, jako bys vypadla ze skartovačky."
,,Zalez." odbyla jsem ho. Vešla jsem do kuchyně. Byl tam zbytek Nu'est. Byl tam i JR. Když mě uviděl, otočil se někam jinam. Musí mě fakt nemít rád. Teď rozhodně.
Nenápadně jsem si udělal čaj.
Když jsem dopila, Aron prohlásil že vyrazíme. Jenže to prohlásil jako by se čekalo jen na mě. O důvod víc ho zabít. Narvali jsme se do dodávky Tentokrát sem seděla mezi Aronem a Minhyunem. To mi vyhovovalo. Když vyrazili, zeptala jsem se Arona, kam jedem. Ten se důležitě napřímil.
,,Dneska toho máme celkem dost. Teď jedeme na ranní show do rádia, po té rozhovor s japonským časopisem. Pak jedem na hodinu zpěvu. Poté máme nějaké invidualní povinnosti. Teda krom JR, ten má volno. No a v pět hodin máme sraz. Poté zas jen cvičení, cvičení a cvičení."
Přikývla jsem jako že rozumím.
Dojeli jsme na místo. Ranní show probíhala naprosto normálně. Seděla jsem vzadu v backstagei a koukala se na Nu'est jak se usmívají do kamery. No vypadali trošku....přitepleně. Ale podle křiku z publika to nikomu nevadilo. Jenže pak se najednou moderátor otočil na Arona.
,,Aron-shi, nedávno jste vydali prohlášení že ve vašem dormu s vámi žije vaše nevlastní sestra. Údajně se vidíte po dlouhé době. Je to pravda?"
,,Ano, je to tak. Neviděli jsme se, jelikož ona se přestěhovala do USA v době kdy já se připravoval na debut. No a poté pak už nějak nebyl čas."
,,Jaké jsou vaše vztahy se sestrou."
Trošku sem ztrnula. Nejsem zrovna ten typ co skáče radostí když se o něm mluví v televizi.
,,Mám ji rád jak jen může starší bratr mít rád svoji sestřičku. Ale asi každý ví jak to mezi sourozenci vypadá." vybruslil z toho Aron elegantně
Moderátor toho ale ještě neměl dost.
,,Jako starší bratr ji musíš určitě chránit. Co kdyby někdo z Nu'est chtěl s ní chodit. Jaká by byla tvoje reakce?"
V hledišti se vytvořil šum. Viděla jsem že Aron tohle nečekal.
,,Znám kluky už dlouho, takže.... V žádném případě. Chci ji chránit. Nemůžu je svěřit těmhle pakoňům."
Baekho ho pobouřeně praštil do ramene. Ostatní se smáli. Moderátor ovšem stále nebyl spokojen.
,,Zkusíme to jinak. Pokud by jsi měl vybrat jednoho ze skupiny pro svoji sestru. Kdo by to byl?"
Aron už byl rudej. Obecenstvo napjatě čekalo na odpověď.
,,Pak by to jednoznačně byl..."
*v dodávce
Celá dodávka byla zticha. Řítila se silnicí směrem ke společnosti. Baekho se naštvaně vrtěl. Aron, JR a já jsme byli rudý až za ušima. Ren a Minhyun nevěděli co říct a tak radši mlčeli.
*flashback-talkshow
,,Pak by to jednoznačně byl leader. Vím že on by se o ní postaral tak jak se stará o nás."
Znovu ten šum z hlediště. Byla jsem rudá až za ušima. Aron byl rudý až za ušima. A JR? Naše oči se střetli. Oba jsme zrudli ještě víc. Za tohle Arona zabiju. Zase.________________________________________
Yo guyzz. I am back! Doufám že se vám má nová kapitolka líbí. Budí ráda za všechnu komentáře a vote! Love ya♥
ČTEŠ
I don't like u, I just love u
FanfictionKatie Jefferson je 19 a bydlí v USA se svojí matkou. Teda, dokuď ji nezačne překážet. Ta se pak rozhodně ji poslat za jejím nevlastním bratrem YoungMinem, aka slavným Aronem že skupiny Nu'est. Problém je v tom že Katie nesnáší K-pop, nesnáší Nu'est...