Hard life of leader

281 41 0
                                    

Vystrašeně jsem se mu podívala do očí. Na těch fotkách bylo jak mě JR drží za ruku a táhne mě z klubu, na další bylo jak mě vede do parku. A na poslední bylo.... Jak mě JR objímá? Kdo to sakra fotil. Aron se chtěl podívat na fotky, ale já je schovala.

,,Nějaký pracovitý fotograf si všiml dívky, co vychází z dormu. Pak si ale všiml jak jejím směrem vylezl i leader Nu'est. Rozhodl se podívat jaký směrem šel. A pak nafotil tyto snímky. Naštěstí jsme ho přeplatili. Ale bylo to dost drahé. Jelikož jsme rodina, nebudu to po tobě chtít, ale podepíšeš mi pár věcí."

Na sucho jsem polkla. Strýček mi podal smlouvu. Stálo tam:

-------------------------------------------------------------------------------

Katie Jefferson se zavazuje k tomu že:

Nebude chodit někam bez dovolení manažera.

Nebude navštěvovat žádné noční kluby ani diskotéky.

Nebude se oblékat jakkoliv vyzívavě.

--------------------------------------------------------------------------------------

Nervózně jsem podepsala papír a vrátila ho zpět strýčkovi.

,,To by bylo pro dnešek všechno. Můžete jít. Tiskovka začíná zachvilku. Zvedla jsem se. V tu chvíli Baekho přeskočil a popad fotky a vítězoslavně se zasmál. Já se mu snažila fotky sebrat, ale i když jsem teď v Koreji, furt jsem malá. Aron mu vytrhl fotky z rukou a prohlédl si je. Pak si podíval na JR a mě. Přišel ke skartovačce a fotky v ní skartoval.

,,Hyung, já je chtěl vidět!" zesmutněl Baekho i Ren.

Aron je jen odbil rukou. Měli bu jsme si pospíšit, zvednul se Minhyun. Všichni se vydali ke dveří, ale zarazil nás hlas strýčka.

,,Jonghyune, ty tu prosím tě zůstaň."

Já sem zpozorněla. Třeba má JR kvůli mě průšvih. Už teď mě nesnáší...

,,Panebože, Kat. Co se o to vůbec staráš. Nezáleží ti na něm. Nezáleží! NEZÁLEŽÍ!" říkala jsem si sama pro sebe.

Všimla jsem si ale že kluky to vůbec nezajímalo. Když se za námi zavřeli dveře, kluci mě vedli směrem k výtahu. Aron se ale zastavil.

,,Jděte dál. Já tu na něj počkám."

Kluky to zajímalo asi jako že je teď JR sám se strýčkem. Když jsme vlezli do výtahu, otočila jsem se k Minhyunovi

,,Proč chtěl strýček mluvit s JRem?"

,,To je normální. JR je leader, takže ví mnohem víc věcí než my ostatní."

,,Takže JR nemá průšvih?"

,,O ničem nevim. Ty snad jo?" Podíval se na mě Minhyun tázavě.

,,Ne, já jen že..."

,, Proč se tolik zajímáš o Jonghyuna?" zeptal se trochu žárlivě Baekho.

,,Třeba se mezi nimi něco stalo, když ji zachraňoval." napadlo Rena.

,,Co bylo vlastně na těch fotkách?" šťouchnul do mě Minhyun. Ostatní se k němu přidali. Byli tak otravní, že jsem byla ráda když se otevřeli dveře výtahu a za nima byl jejich manažér. To bylo vážně poprvé co jsem viděla jejich manažera ráda.

-V kanceláři po odchodu zbytku Nu'est a Kat

,,Víš proč s tebou chci mluvit?" Otočil se CEO na JR.

,,Ano..."

,,Něco si mi slíbil."

,,Já se snažím."

,,TAK PROČ TO SÁM PORUŠUJEŠ!" zakřičel na JR řiditel.

,,Já nic neporušuji! Nemiluji jí!"

,,Slyšíš se jak to říkáš? Je jasné že sis k ní nějaké city vytvořil!"

,,Já se postarám o to aby zmizeli."

,,To bys měl. Jako leader bys měl mít skupinu na prvním místě."

,,Já vím."

,,A kdyby ti to nebylo jasné, tak ti to zopakuju. CELÉ NU'EST MÁ ZAKÁZANÉ COKOLIV S KAT. ČLEN BUDE JINAK ZE SKUPINY VYHOZEN. A ty se máš postarat o to, aby k tomu nedošlo."

,,Ano pane."

,,Můžeš jít."

,,Na shledanou."

JR vyšel z kanceláře a zhluboka si oddychl. Byl rád že je venku. Nesnášel CEO, ale nikdy neřekl ani slovo. Byl to sice tyran, ale zároveň Aronův otec. Nikdo neslyší rád :,, Sorry, ale tvůj otec je kreté,". Ale na druhou stranu, někdy to Aronův otec fakt přeháněl. Nu'est by byli šťastnější pod jinou společností. jenže to by nikdy Aron nedovolil. Tím si byl JR jistý. Vyšel směrem k výtahu, když najednou...

,,Jonghyune?"

,,Hyung,"

JR málem infarkt. Co tu sakra dělá? A pokud to byl, musel slyšet jak na něj CEO řval.

,,Hyung já..."

,,Musíme si promluvit...Teď hned!"


________________________________________________________________

Yo guyzzz! Takže něco kratšího a né moc JKat (Jo je to ship na Kat a JR ;D), ale je to příběhové. A nemůžu napsat FF jen o samých uchylárnách. (Dobře mohu, ale tohle neni ten případ)...

sarang-heo♥♥♥♥







I don't like u, I just love uKde žijí příběhy. Začni objevovat