Whoz that girl?

264 40 2
                                    

*Kat
Vyslechla jsem si jejich plán. Chtěli po mě abych jim našla novou společnost. Nechtěli mi úplně říct proč, ale asi k tomu měli důvod. Když skončili s vysvětlováním, Aron si přisedl blíž ke mě.
,,Vím že toho může být hodně, pokud se na to necítíš, pochopíme když řekneš ne."
Podívala jsem se na něho. Jeho očí byli plně naděje. Vzpomněla jsem si na všechny ty chvíle, které jsme spolu zažili jako malí. Vzpomněla jsem si, jak sem ho po návratu do US ignorovala, nesnášela, nadávala mu a ani jednou jsem mu nevyjádřila podporu. Teď konečně vím proč to všechno dělala a měla jsem pocit, že bych mu to měla vynahradit. Vlastně jsem mu to dlužila.
,,Udělám to. Můžete semnou počítat."
Aron mi samým štěstím skočil kolem krku a pevně mě objal.
,,Udělám to, ale musíš mi něco říct. Musíš mi popravdě odpověděl na pár otázek."
Aron uvolnil sevření a podíval se na mě.
,,Udělám všechno pro moji malou sestřičku."
,,Tak to vám na to nechám soukromí." řekl Jonghyun a odešel. Vlastně jsem celkem chtěla aby odešel. Jedna z otázek se ho bude týkat.
Otočila jsem se na Arona.
,,Na co jsi se chtěla zeptat?"
,,No...pokud ti mám pomoct, musíš mi říct o co jde."
,,Už jsem ti to říkal. Pomůžeš nám hledat novou agenturu. Budeš naše tajná manaže..."
,,To chápu. Mě ale jde o to proč. Proč chceš změnit agenturu? Proč chceš opustit tátu?"
Aron se podíval na zem. Bylo mi jasné, že o tom nechce mluvit. Sedla jsem blíž.
,,Arone mě to můžeš říct. Vím že jsem k tobě nebyla úplně milá, ale to už je minulost. Hlavně když teď vím všechno."
Aron stále zíral na podlahu. Jako kdyby ho něčím hypnotizoval. Dokonce nezvedl zrak ani když promluvil. Což mě trochu děsilo.
,,Co tím myslíš?"
,, JR mi všechno řek. Všechno co jsi pro mě udělal.'' oči se mi zalily slzami:,, Celou dobu jsem na tebe byla zlá a ty jsi mě jenom chránil. Chtěla jsem se ti omluvit, ale bála jsem se, že mi neodpustíš. Bála jsem se, že mě budeš nesnášet. Bála jsem se že mo budeš dělat to samé. Ale teď mi to je jedno. Protože se ti chci za všechno omluvit. I když to nepřijmeš."
Konečně jsem to řekla. Ani nevím kde se ve mě vzala ta síla a to odhodlání. Slzy už mi tekli proudem. Najednu stranu jsem byla ráda, že jsem to konečně ze sebe dostala. Vlastně se mi ulevilo. Ale nadruhou stranu jsem se bála, co Aron řekne.
Aron konečně odlepil svůj pohled od podlahy. Podíval se mi do očí. I ty jeho byli plné slz.
,,Já ti přece nemám nic za zlé."
Objal mě pevně. V té chvíli jsem se zase rozbrečela. Po dlouhém obětí mě chytl za ramena a podíval se mi zpříma do očí.
,,Kat! Jsem tvůj starší bratr. Nikdy bych tě nedokázal nesnášet. Chápu že jsi mi to měla zazlé, ale nikdy by to nebyl důvod k tomu, abych ti nevěřil."
,,Tak proč mi neřekneš co se děje?" řekla jsem v slzách."
Aron se znovu podíval do podlahy.
,,Je jen pro mě těžké o tom mluvit...jde o to, že to s mím tátou není tak úplně jednoduché. Dost věcí nám zakázal a dost nás hlída. A i když máme celkem dost akcí, peníze dostáváme minimální. Nevím jak dlouho by jsme to mohli takhke zvládat..."
,,Vidíš ani to nebolelo." usmála jsem se na něj a on mi usměv oplatil. Myslím, že se mu ulevilo.
,,Nechtěla jsi se zeptat ještě ne něco?"
,,Vlastně jo."
,,Tak povídej."
,,No víš...Jonghyun mi řekl příběh každého z vás, ale neřekl mi jeho vlastní. No...a vy jste si tak blízcí, tak mě napadlo..."
,,Jestli bych nevyzradil tajemství svého nejlepšího kamaráda?"
,,Tak nějak." snažila jsem se tvářit nevinně.
,,No nevím...Když ti to nechtěl říct on."
,,Oppa!" snažila jsem se použít svoji neexistující roztomilost. Výsledkem bylo, že Aron dostal záchvat smíchu.
Když se uklidnil, zhluboka se nadechl.
,,Dobře no...Ale musíš si uvědomit, že je to už pár let stará minulost..." Aron se na mě podíval a já nedočkavě přikývla.
,,Když ještě JR chodil na střední, zamiloval se do své spolužačky...chodily spolu opravdu dlouho. Jonghyun byl rozhodnutý, že s ní stráví zbytek života. Jmenovala se....myslím...Kim Juna. Byli spolu opravdu šťastní, jenže pak se Juna začala měnit. Byla mnohem víc tiší, pořád byla unavená, a na nic neměla čas. JR si byl jistý že má nějaké tajemství. Nejdřív to vypadalo, jako že se stýkat s někým jiným, ale to JR zavrhl. Příliš June důvěřoval. Nějakou dobu to takhle bylo až Juna řekla pravdu. Bohužel to znamenalo konec pro jejich vztah. Juna mu oznámila, že se před nějakou dobou stála trainee pod jednou společností. Řekla mu že to s ním bylo opravou krásné, ale ona se teď potřebuje zaměřit na svoji kariéru, což samozřejmě znamená ukončit svoje vztahy. To bylo naposled kdy s ním Juna mluvila. Jenže JR ji stále miloval. A tak se rozhodl že se proslaví aby s ním Juna mohla chodit. Měl představu, že když bude dostatečně slavný, její společnosti už jejich vztah nebude vadit. Tak se stal trainee. Juna debutovala dřív než on, a on byla tak šťastný že o ní ví a ví kde ji má hledat. Jenže se naprosto změnila. Nejen že si prošla pár plastikama, ale hlavně chování. Díky její,, přirozené" kráse se brzy stála populární a to jí trochu vlezlo na mozek. Objevovalo se dost článku a skandálů, které zachycovali, jak se ošklivě zachovala k fanouškům, jak drze jednala se svými zaměstnanci nebo jak se hádala s reportéry. Dokonce jednoho měla údajně napadnout kabelkou. JR si pomalu začal uvědomovat, že to není tak holka, do které se zamiloval. Třešničkou na dortu bylo, když tvrdila v interview, že nikdy neměla přítele, nikdy se nezamilovala a stále čeká na tu pravou lásku. V té chvíli JR ztratil všechnu naději a Juny se vzdal. Novou lásku si našel v hudbě a tanci....To je všechno."
Když jsem si vyslechla celý příběh, lehce se semnou začalo vše houpat.
Takže JR je tady jen kvůli nějaké holce. Smutně jsem se zadívala na zem. Tohle jsem nečekala.
,,Kde je teďka? Je stále zpěvačkou?" zeptala jsem se.
,,Vlastně ani nevím. Dost často měnil agentury. Teď o ní dloho nebylo slyšet...ale můžu se podívat na int.."
,,Ne! To je v pořádku. Já... Myslím že vím dost. " odmlčela jsem se. Snažila jsem se, aby v mém hlasu nebylo slyšet, jak moc mě to rozhodilo.
,,Skočím si do koupelny." usmála jsem se na Arona a rychle odešla do koupelny.
Podívala jsem se do zrcadla. Bude to určitě nějaká dokonalá zpěvačka ala Suzy. Národní víla. Zajímalo by mě jestli k ní Jonghyun pořád něco cítí...Určitě víc než ke mě. S tímhle ksichtem je i tchoř lepší partnerka. Cítila jsem jak mi vlhnou oči. Vážně Kat? Budeš kvůli tomu brečet?
Utřela jsem si slzy a zavrtěla hlavou. Rozhodně mám navrch aspoň v tom, že s ním sdílím pokoj. Přesně! Ona je kdo ví kde, ale já jsem tady. Odhodlaně jsem vykročila z koupelny. Aron už v pokoji nebyl, ale byl tu Jonghyun. Seděl se sluchátkami na uších a něco sledoval v notebooku. Rozhodla jsem se ho vyděsit. Přiblížila jsem se k němu zezadu. Když v tom jsem si všimla, že si pouští nějaký videoklip. Podívala jsem se pořádně co to byly.

,,We will meet again" Jenny (Kim Juna)

Podlaha se podemnou zatočila . Začala jsem couvat, i když jsem nevěděla kam. Když jsem uviděla dveře, rychle jsem se k nim vydala. Musela jsem pryč z toho pokoje. Pryč z toho bytu. Vzala jsem si budu a rychle vyšla ven ze dveří. Bylo mi jedno, že mě budou hledat, či co. Vydala jsem se do tmy s jedinou myšlenkou. JR ji stále miluje.

____________________
Yo guyzz!
Konečně nový díl. Jak se vám příběh líbí?
Děkuju moc za všechny sladké komety♥
Love ya♥

 Jak se vám příběh líbí? Děkuju moc za všechny sladké komety♥Love ya♥

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Btw: Kim Juna je jedna z soutěžících v talentové show produce 101. Rozhodně ale nemá ani nebude mít jakékoliv podobnosti s Kim Junou v mém příběhu. Opravdová Kim Juna je super milá a talentovaná. Moje Kim Juna...nechte se překvapit.

nechte se překvapit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
I don't like u, I just love uKde žijí příběhy. Začni objevovat