Stála jsem před ruským kolem. Slzy se mi draly do očí. Když JR viděl že nejdu za ním, otočil se. Podíval se na mě a přišel ke mě.
,,Kat, si v pořádku?"
Podívala jsem se na něj uslzenýma očima. Ne nebyla jsem v pořádku. Už se mi zase začali vybavovat staré vzpomínky.
*USA před 14ti lety
Malá, pětiletá holčička se rozběhla směrem k obrovskému ruskému kolu.
,,Katherine Jefferson, stůj. Už po sto-padesáté, stůj!" Křičela za ní krásná žena v dlouhých modrých šatech.
,,Jen jí nech, Petty. Vždyť si to jen chce užít." chlácholil ji její muž.
,,Ale vždyť se ztratí." odpověděla nervózně.
,,Nech to na mě." usmál se muž a rozběhl se směrem k holčičce.
,,Až tě chytím, tak tě sním." začal křičet a máchat rukama. Žena se začala smát. Byla šťastná. Takhle si ti to představovala, bohužel už bylo pozdě. Její syn už byl v Koreji, do týdne se tam má přestěhovat i ona a malá Katherine. Peníze jí vydrží první měsíc, ale pak ví co musí udělat. Vrátit se k tomu tyranovi. Znovu se podívala na malou Kat. Její manžel ji tentokrát držel a dělal jakoby jí kradl nos. Patty je s úsměvem pozorovala. Najednou se jeho tvář zkřivila bolestí. Patty se za ním rozběhla.
,,Jamesi! Si v pořádku!" Patty pevně obejmula svého manžela. Ten ji lehce poklepal na zádech, na znamení že je už v pořádku.
,,Tati, už mi nos nejež. Bolí tě pak bžíško!" zašišlala malá Katy. Oba dva se rozesmáli a pohladili Kat po hlavě. Chtěli aby to takhle zůstalo napořád, ale nemohli čekat. Už ne. Oba věděli co musí udělat.
,,Kat, chceš jít tam?" řekl James a ukázal na velké ruské kolo. Malá holčička se rozběhla směrem ke kolu, čímž dala rodičům jasnou odpověď. Ty se chytli za ruce a šťastně se vydali za ní.,,Kat, klid, nechceš aby to spadlo."pokárala Patty malou Kat. Ta si sedla zpátky na své místo naproti rodičům.
Ruské kolo právě bylo ve svém nejvyšším bodě.
,,Podívej se Kat, takhle krásný výhled jen tak nevidíš!" řekl James. Kat se opatrně naklonila z okna.
,,Juuu! To je nádhera! Tati, půjdeme sem zase? A i s bráchou?"
Patty i James si vyměnili pohledy. Věděli že to musí udělat. A musejí to udělat teď hned!
,,Víš, Kat, obávám se, že už to nebude možné." začal James.
,,Proč?" nechápala Kat.
,,Drahoušku. Já a tatínek tě máme moc rádi, to víš, že jo? Ale... " přerušili jí slzy v očích.
,,Je to tak Kat, že už s vámi nemůžu být." dokončil to James.
,,Ty nás opouštíš tati?"
,,Ano, ale nechci. Bohužel jsem prohrál svůj boj s jednou nemocí, a teď budu muset odejít."
,,A vrátíš se někdy?"
,,Né zlatíčko, jdu někam, odkuď už není cesty zpátky." Ukázal na střešní okýnko. Nad nimi byla čistá modrá obloha.
,,Jdeš tam kam šla babička s dědečkem?"
,,Ano drahoušku." přikývl James. I jemu už se drali slzy do očí.
,,A kdy tam jdeš?"
,,To nikdo neví."
,,Ale je tu ještě jedna věc Kat." opět se k nim přidala Patty.
,,Kat, zlatíčko, už nebudeme žít v USA. Přestěhujeme se tam, kde se narodil tvůj bráška."
,,A tatínek pojede s námi?"
,,Ne, Kat. Tatínek tu musí zůstat a připravit se na svojí cestu."
,,Ale já chci být s tatínek až do konce."
,,Já si toho vážím Kat, ale nepřeji si to..." přidal se James...,, Ta nemoc je opravdu zlá a postupně mi bere sílu. Nechci aby jsi si mě zapamatovala jak slabého otce. Chci aby jsi mě měla ve své mysli jako toho usmívajícího se tatínka, který byl vždy na tvé straně!"
,,Ale já nechci za bráchou! Chci být s tebou." vykřikla Kat a začala se vztekat.
,,Kat, prosím. I mě to mrzí!"
,,Nemrzí! To by si tu semnou zůstal!"
Oba dva se snažili uklidnit Kat, ale byli to marné. Byli ji natolik zaneprázdnění, že si ani nevšimli, že se kolo blíží již ke konci. Když se dveře kabinky otevřeli, malá Kat vyběhla ven. Patty a James hned za ní, ale dřív než ji stihli zastavit, ztratila se v davu.
,,Jamesi, co budeme dělat? "
,,Klid Patty, kam by asi šla Kat? Určitě bude u nějakých sladkostí."
,,Doufejme...",,Tady seš" vykřikla nadšeně Patty když konečně uviděla Kat. Rozběhla se k ní a pevně ji obejmula. James k nim přišel a lehce pohladil Kat po vlasech. Ta se mu podívala do očí.
,,Tati opravdu musíš odejít?"
,,Bohužel zlatíčko."
,,Ale já to nechci."
,,To nikdo. Ale musíš se postarat o maminku. A nikdy nezapomeň jak moc tě miluji."
,,Já tebe taky."To bylo naposled kdy Kat slyšela od svého táty, že ji miluje.
____________________
Yo guyzz!
Omlouvám se že je to teď tak spožděné, ale snažím se dohánět školu.
Doufám že se vám nová kapitola líbí.
Samozřejmě budu ráda za jakoukoliv reakci.
Love Ya ♥ ♥ ♥
ČTEŠ
I don't like u, I just love u
FanfictionKatie Jefferson je 19 a bydlí v USA se svojí matkou. Teda, dokuď ji nezačne překážet. Ta se pak rozhodně ji poslat za jejím nevlastním bratrem YoungMinem, aka slavným Aronem že skupiny Nu'est. Problém je v tom že Katie nesnáší K-pop, nesnáší Nu'est...