The room

285 46 0
                                    

*Aron
Zpráva od Katie
Help me!
Vyskočil jsem ze sedadla. Pokud si nedělá srandu, musím ji hne najít. Jenže si nemůžu dovolit teďka zdrhnout. Stihli jsme jen skupinové fotky a JRa. Akorát se šel fotit Baek. Já mám jít až poslední. Ale musím něco udělat...
Víte, "Help me", to byl náš tajný kód. Když byla Kat malá, ještě v Koreji, když ji spolužáci šikanovali, poslala mi SMS "Help me" a já věděl že je něco špatně. Věděl jsem, že mám ji mám okamžitě najít a pomoct jí.
Ale říkal jsem jí, ať zůstává v bytu. Podíval jsem na její Facebook, ale nic tam nebylo. Tak jsem šel na její instagram. Ani tam nic nebylo. Kde sakra může být. Znovu jsem se podíval na FB. Otevřel jsem kolonku " Události ve vašem okolí". Můj zrak padl na jednu z nich. Byla to akce v blízkém baru s Jessi Ho. No jasně, Katie miluje Jessi. Ta blbka šla sama do klubu? To mě fakt vůbec neposlouchá? Sakra. A co teď? Rozhlédl jsem se. Jonghyun byl na mobilu, vstal jsem a vydal se k němu.
,,Jonghyune, můžu s tebou mluvit?"
,,Co je hyung?"
,,Jde o Kat."

Když jsem JRovi řekl co se stalo. Podíval se na mě, byl hodně naštvaný.
,,Ta holka dělá furt jen problémy."
,,Jonghyune, co mám dělat?"
,,Já nevím, hyung. Pokud se to proválí, poletí z dormu. Myslím že by nám to jen prospělo..."
,,Jonghyune, prosím!"
,,Na druhou stranu jestli se jí vážně něco děje, měli by jsme ji pomoct. Její smrt by se vysvětlovala hůř " ušklíbnul jsem se.
,,Jonghyune!"
,,Tak promiň, půjdu se tam podívat."
,,Děkuju" obejmul sem ho:,, Jen o tom, prosím tě, nikomu neříkej."
,,No jo, no jo. Už jdu."
Jonghyun vstal a šel za manažerem. Prosím, Jonghyune, zachraň jí!
*JR
,,Je mi nějak blbě, můžu jet napřed?"
,,Pokuď vím. Ty už máš všechno hotové, takže v tom nevidím problém. Jen nám pošli dodávku zpátky, ať se i kluci dostanou do dormu." odpověděl manažér.
,,De, Hyung" odpověděl jsem a vyběhl jsem. Panebože já tu holku zabiju.
*Před dormem
Sledoval jsem z okna jak dodávka odjíždí směrem k ateliéru. Když byla už z dohledu, mohl jsem vyrazit . Na hlavu jsem si nasadil kšiltovku, a roušku. Hodil jsem na sebe XL bundu s kapucí. Aspoň se budu zapadat v tom hip hop klubu. Hodil jsem si kapucu přes kšiltovku. Vyrazil jsem.
*Před klubem
Spoustu lidí odcházelo. Ok, čím míň, tím líp. Vešel jsem dovnitř. Je to dlouho co jsem byl v takovém klubu. Byl tu ten známý nedýchatelný vzduch. Rozhlédl jsem se kolem. Kde sakra může být. Třeba už odešla? Ne, to by Aronovi dala vědět. Vešel jsem na taneční plochu. Nějaká holka se k mě zezadu přimáčkla. Nemusel jsem se otáčet, abych ucítil ten závan ginu s tonikem. Odstrčil jsem ji od sebe a pokračoval jako by nic. Ona na mě něco pokřikovala, ale já se rozhodl ji ignorovat. Došel jsem k baru. Barman ke mě přišel:,, Co si dáte?"
,,Můžu se zeptat? Neviděl jste tady jednu evropanku? Asi metr sedmdesát, hnědé vlasy?"
,,Hej kámo, tu bys měl nechat."
,,Co se s ní stalo?"
,,Pravděpodobně se to s ní děje právě teď."
,,Vyklop to!"
,,Kámo, zapomeň na ní!"
,,Proč?" nechápal jsem.
,, Dneska si ji vzal do parády šéf!"
,,Jakej šéf?"
,,No Jay Park! Majitel klubu."
,,Počkat, ten Jay Park?"
,,A jakej jiné?"

Doprdele! V showbyznysu se traduje, že je to děsnej devkař. A hlavně, že si vezme co chce. I když druhá strana zrovna moc nesouhlasí.

Chytnul jsem barmana za límec trika:,,Okamžitě mi řekni kam šli" zavrčel jsem

.,,Kámo, klídek!"

,,Dělej, než ti rozbiju huby."

,,Klídek, klídek."

,,Jsou to ty černý, kovový. Ty pod balkoném."

,,No vidíš jak to jde." usmál jsem se na něj.
Rázným krokem jsem se vydal ke dveřím.
*Kat
Odhodila jsem mobil. Prosím, bráško, pomoc mi. Někdo vzal za kliku. Zatajil se mi dech. Dveře se otevřeli. Prosím ať je to jako ve filmu. Ať tam stojí můj hrdina.
Jenže já nejsem ve filmu (ne, seš ve fanfikci, kotě! A v mojí, takže... Muhahaha!!) Za dveřmi stál on. Začala jsem couvat. Co teď se mnou bude. Couvala jsem, dokuď jsem nezakopla o roh z gauče a nespadla do něj.Ano, tleskám ti,Kat. Hraješ dokonalou scénku jak z porna. Jay se na mě usmál, a došel až ke mě. On si sedl vedle mě a díval se mi do očí. Odhrnul mi vlasy z obličeje a pohladil mě po tváři. Pokračoval na krku a chytnul mě za zátylek. Silou si přitlačil mojí hlavu k jeho rtům a začal mě líbat. Snažila jsem se bránit ale nepomáhalo to. Jeho jazyk se snažil protlačit až dovnitř. Tiskla jsem rty k sobě, ale nakonec se mu to stejně povedlo. Lekla jsem se, a praštila ho do jeho mužských partií. Zařval dost bolestivě.
,,Ty malá děvko, chtěl jsem to hezké, ale koukám že s tebou to půjde jen tvrdě."
Vystrašeně jsem se na něj podívala. To myslí vážně?
Jay mě chytil za ruce, a odtáhl mě ke stěně. Pak mi ruce přitlačil nad hlavu, na stěnu. Nemohla jsem se pohnout, co budu sakra dělat. Začali mi stékat slzy po tvářích. Jay se jen usmál a přiložil mi ukazováček na rty:,,Pššš! Snad nám naše velká holka nebude brečet..." Prstem mi sjel po tváři až k okraji tílka:,, vždyť už si přece dospělá." a jedním pohybem mi strhnul tílko. Doslova! Cár bílé látky odhodil stranou. Já se snažila zakrýt co se dalo, ale on mi ruce zase přitlačil na zeď.
,,Teď se trochu pobavíme."
*JR
Shit, dveře byly zamčené. Byl jsem si ale jistý že tam Kat je. Doprdele, tohle mi ta holka zaplatí. Rozhlédl jsem se kolem. Zrovna tudy procházela mladá holka.
,,Hej, mohla by jsi na chvíli?"
Ta holka se otočila, a pak se rozhlédla, jestli to bylo opravdu na ní. Přišla ke mě. Někoho mi děsně připomínala.

I don't like u, I just love uKde žijí příběhy. Začni objevovat