Hoofdstuk 3

64 7 0
                                    

Terwijl ik naar de bus liep, deed er iemand plots zijn handen voor mijn ogen. 'Wie ben ik?' 'Ik denk dat jij Gilles bent...' 'Helemaal juist!' Hij deed zijn handen weg en we gaven elkaar een kus. We liepen samen naar de bus. Ik wou net de bus opstappen toen hij me tegenhield. 'Wacht Kato, ik wil je nog iets geven!' Hij graaide in zijn zak en haalde er een doosje uit. 'Hier voor jou, maak open!' Ik nam het doosje aan en deed het open. Mijn mond viel open. Het was een ring met bovenop een prachtige witte parel! 'Dat kan ik niet aannemen! Die is veel te duur!!!' 'Dat kun je wel', zei hij. Hij nam de ring uit het doosje en keek me diep in de ogen. 'Ik hou van jou ', zei hij. Daarna schoof hij de ring over mijn vinger. 'Love you too!', zei ik. We gaven elkaar nog een kus en een dikke knuffel. Toen stapte ik de bus op. Ik zag Ellen zitten, het meisje waar ik vaak mee praat op de bus. Ik ging naast haar zitten. 'Hey Kato! Hoe is ie?' vroeg ze. 'ça va, alleen bij wiskunde een nota gekregen en mijn ouders gaan echt super boos zijn!' 'Zat je nu weer te tekenen in je schrift?' 'Nee... helemaal niet', zei ik sarcastisch. 'Ja dus...' We lagen allebei plat van het lachen. 'Hoe is het nu met Gilles? Nog altijd 'Le Grande Amour'?' 'Ja, hij heeft mij daarnet nog een ring gegeven!' 'Wauw! Ik heb zoiets nog nooit gekregen van Mats! Hij is zo mooi! Is hij niet heel erg duur?' 'Dat dacht ik ook en daarom zei ik dat ik hem niet kon aannemen maar ik moest. Ik ben echt zo blij met Gilles!' ' Dit is mijn halte, ik moet eraf! Byebye!' Dat is dus wel het stomme. Ellen moet er super vroeg af ik moet nog een halfuur op de bus zitten. Ik ging op Skype en keek of er iemand online was. Ow Isis en Gilles zijn online. Ik ga op onze groeps-chat.


Vluchten?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu