Hoofdstuk 15

52 6 0
                                    

'Je ziet er zo mooi uit! Ik heb er echt de juiste uitgekozen!' Ons gesprek werd verstoord door de ober. Ik bestelde een cola en Gilles een watertje. Ik nam mijn lievelingsgerecht: spaghetti Carbonara en Gilles nam Pene Arabiata. We praatten nog wat verder over van alles. 'Heb jij die taak voor Aardrijkskunde al af?' vroeg hij. 'Nee, de computer thuis is stuk dus ik moet eens naar het werk van mijn pa gaan. Morgen of misschien vandaag nog.' 'Anders kan je dat bij mij thuis doen.' 'Nee is niet nodig. Ik ga wel gewoon even naar daar. Er is een nieuwe secretaresse Lilian en ik wil haar graag leren kennen, want papa praat altijd zo positief over haar.' 'Ow ok, je weet niet wat je mist', zei hij en hij gaf me ik knipoog. Ik wist niet hoe ik hierop moest reageren maar gelukkig werd ons eten gebracht. Na mijn spaghetti Carbonara en er dan nog een dessert bij te hebben gepropt was het tijd om te vertrekken naar de film. 'Welke film heb je gekozen?', vroeg ik. 'Een echte drama film. Je gaat er echt heel blij mee zijn!' 'Yes! Eindelijk eens iets anders dan een actiefilm!' Ik deed een dansje van vreugde. Toen gebeurde er iets raars, net zoals in tv-series. Ik viel toen ik zo opgewekt mijn dansje aan het doen was, en Gilles ving me op zijn knie en gaf me dan een kus. Dat was echt zo een geweldig moment!'


Vluchten?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu