De volgende dag verliep nogal saai. Maar de dag daarna gebeurde er iets... Ik zat in de zetel. Ik had de laatste dagen helemaal niets meer gezegd tegen papa. Vandaag had hij een afspraak met iemand van zijn werk en die zou dan bij ons thuis komen. Mama was niet thuis. Na een tijdje ging de bel. Mijn pa kwam vragen of ik even mee naar de keuken wou komen. 'Nee!' zei ik. Maar uiteindelijk bleek het toch niet echt een vraag te zijn. Hij pakte me vast bij mijn nek en duwde me de living uit. Omdat ik nog meer blauwe plekken wou vermijden, liep ik zonder zeuren naar de keuken. Toen ik de keukendeur opendeed beleefde ik de schrik van mijn leven. Ik keek eerst naar de vrouw die in de keuken stond. Dat was de vrouw die ik met papa betrapt had op kantoor! En wie stond daarnaast, Isis! Dus dat was haar moeder! Dat kon niet! Die zag er helemaal anders uit! 'Dag Kato, wat lang geleden zeg! Je herkent me vast niet meer! Ik heb mijn haar laten kleuren en ben naar de plastische chirurgie geweest!' zei ze en ze zette haar meest schijnheilige glimlach op. Dat is teken dat het nodig was, dacht ik bij mezelf... Ik hoopte zo hard dat dit een nachtmerrie was! Mijn vader had een affaire met de moeder van mijn beste vriendin! Dit kon niet! 'Kato, ga jij eens samen met Isis naar je kamer!' Omdat ik geen zin meer had om me tegen hem te verzetten deed ik het. Toen ik de trap opliep besloot ik niets te zeggen tegen Isis. Toen we op mijn kamer waren zeiden we allebei geen woord. Dat was raar, normaal konden we niet zwijgen! 'Ik ga even naar de wc!' zei ik en liep de kamer uit. Ik liep de trap af en net toen ik de deur van de wc open wou doen hoorden ik mijn vader en Isis haar moeder kreunen! Ieuw! Wat een klootzakken! Mijn moeder bedriegen in haar eigen huis!
VOOR JULLIE EEN IETS LANGER STUKJE DAN ANDERS! IK ZAL ZO VEEL MOGELIJK ZO LANG MOGELIJKE HOOFDSTUKJES SCHRIJVEN! ALS JE HET EEN LEUK HOOFDSTUK VONDEN LAAT DAN IETS WETEN IN DE REACTIES... EN OOK ALS JE HET NIET GOED VIND... DIT IS TOT NU TOE MIJN LANGSTE HOOFDSTUKJE! IK ZAL ZO VEEL MOGELIJK PUBLICEREN MAAR IK KAN NIETS BELOVEN!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
T
JE LEEST
Vluchten?!
Teen FictionWat als alles tegenvalt? Je vriendinnen doen raar, je zusje ligt in het ziekenhuis, je vriendje maakt het uit, je ouders maken ruzie en je weet niet waarom, je wordt gepest… Wat moet je dan doen? Is vluchten het beste? Of wijst alles zichzelf gewoon...