Hoofdstuk 33

48 7 10
                                    

'Eteeeeeeeeeeeeeeeeen!' Ik werd wakker. Ik liep naar beneden. Aan tafel is het zoals anders weer heel stil. Dat ben ik intussen al gewoon. De bel gaat. 'Ga eens open doen Kato!' zegt mijn vader. Ik negeer hem en doe alsof ik hem niet gehoord heb. 'Kato, ga de deur open doen!' zegt mijn moeder. Deze keer luister ik wel. Ik stap van mijn stoel en been naar de deur. Als ik de deur open doe, zie ik Gilles staan. 'Hey! Hoe lang geleden!' zeg ik en ik wil hem een kus geven. Als ik dat probeer te doen ontwijkt hij het. 'Ik zou graag even serieus met je praten.' 'Euhm, oké. Volg me maar.' Ik loop de trap op en loop mijn kamer binnen. Ik ga op het bed zitten en hij doet dat ook. Hij kijkt me aan. 'Ik moet je iets vertellen. Ik...' 'Wat is er?' 'Ik wou dit echt niet doen en ik hoop dat je niet te boos gaat zijn...' 'WAT IS ER?' (dat was ik die mijn geduld verloor). 'Ik heb je bedrogen.' Hij sloeg zijn ogen neer. Dit kon niet! Gilles hield van mij! Net zoveel als ik van hem. 'Met wie heb je me bedrogen?' 'Dat zeg ik liever niet.' 'IK HEB HET RECHT OM DAT TE WETEN.' 'Met... Isis. Het gebeurde gewoon. Ik wou je nooit...' Ik gaf hem een hevige klap in zijn gezicht. Meteen voelde ik me schuldig. Ik herinnerde me hoe gekwetst ik was toen pa mij had geslagen. 'Ga nu weg alstublieft! Ik wil u niet nog meer pijn doen!' Hij stond op. Hij liep naar de deur en voor dat hij de deur open deed draaide hij zich om. 'Sorry.' Als hij de deur zacht dicht doet laat ik mezelf op bed vallen. Ik begon hard te snikken.

HET IS ME NET OPGEVALLEN DAT ELK HOODSTUK EINDIGT MET KATO DIE BEGINT TE HUILEN. OEPS... HOPELIJK VINDEN JULLIE HET EEN LEUK HOOFDSTUK! IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BLIJ! IK HEB ONGEVEER 700 LEZERS! DANKU!


Vluchten?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu