Erghhh! Hari pertama buka sekolah tahun ni je dah buat aku rimas! Semua perempuan-perempuan gila tu mesti menjerit bila nampak King Of Crocodile Park Jimin! Aku benci betul dengan manusia yang bernama Park Jimin...dah lah buaya darat...belagak pula tu...cakap pasal dia je buat aku sakit hati...memang lah aku tak pernah nak tegur dia...tapi dia tu memang tak layak untuk aku tegur...jeling pon tak layak!
Lainlah macam J-Hope...dia tak sombong...walaupun dia dengan Jimin satu geng tapi aku dengan dia dah kawan sejak kecil...dah lah hensem...comel pula tu...aku sebenarnya suka dekat dia >_<++kelas Hee Eun++
Ye Sul:wei Hee Eun! Sini2! Duduk sebelah aku...
Joon Yi:tak payah duduk sblh dia...sblh aku je...
Hee Eun:wei sudahlah! Aku nak duduk dengan...
J-Hope://masuk kelas Hee Eun//wah! Kelas barulah! Hee Eun! Kau pun ada? Best la macam ni...
Hee Eun:banyak la kau punya best...best mende? Kau tak sekelas dengan geng kau ke?
J-Hope:best la...dapat duduk sekelas dengan buah hati pengarang jantung aku...yang sekelas dengan kita si Jimin dengan si Alien tu la...
YS/JY:wuuu~~buah hati pengarang jiwa wei...
Hee Eun:kepala hotak korang lah! Daheck?! Si buaya tak sedar diri tu naik kelas?! Haishhh...bencinya!
J-Hope:alah...lek lah Eun...benci sangat kau dekat dia kenapa?
Hee Eun:gile tak benci! Buaya darat macam dia tak layak wei nak duduk dekat kelas ni...nanti kau selalu tinggalkan aku sebab ade kawan-kawan kau //muncungkan mulut//
J-Hope:eh eh...muncung2 pula...aku curi kiss kau lagi sekali nanti menangis macam dulu...dah lah...takda maknanya aku nak tinggalkan kau...kalau ye pun masa rehat je...sebab aku kene rehat dengan Bangtan...
Joon Yi:what?! Kau penah kiss dia?! Maksud aku first kiss?!
Hee Eun:jangan nak sibuklah!alah...nak rehat dengan kau //puppy eyes//
J-Hope:nanti aku tanya lah dekat Rapmon kau boleh rehat dengan kitorang tak...jangan la merajuk wei...
Ye Sul:hoi! Udah2 lah tu...jangan nak buat drama ye...kau nak duduk dengan siapa sekarang ni?
Joon Yi:entahnya...dari tadi aku tunggu...by the way...abang aku kelas mne J-Hope?
J-Hope:abang kau kelas 2 dengan Rapmon,Jungkook dengan Jin...Eun!
Hee Eun:apa lagi?!
J-Hope:kau duduk dengan aku jelah...//puppy eyes// kesian aku takda kawan...Jimin mesti duduk dengan V...
Hee Eun:ishh...yelah2...
YS/JY:alah...dari tahun lepas asik duduk berdua je...benci ah!
Hee Eun:alah...nanti budak lain dah masuk kau duduk la dengan siapa2...aku dengar yang Xiumin dengan Luhan masuk kelas ni...kau suruhlah diorang duduk dengan korang...
Ye Sul:serious la Eun...buat lawak pula kau pasal crush kitorang...
Joon Yi:entahnya...menyampah aku...
J-Hope:betullah...kalau korang taknak percaya sudah...sekali diorang masuk then duduk dengan kumpulan Sistar gedik tu padan muka!
Joon Yi:kuaja kau kuda!
J-Hope:kuda2 kau jangan nak sebut ye...Eun! Kau tengok Joon Yi ni! Panggil2 aku kuda...//buat2 gedik// (bayangkan kalau J-Hope betul2 buat mcm tuh XD mnx kaki author je)
Hee Eun:eh korang ni kang...aku kawenkan juga kang...gaduh2
J-Hope:aku taknak kawen dengan dia Eun...dia ni tak reti buat kerja rumah
Hee Eun:dah tu? Kau nak kawen dengan siapa? Ye Sul? Boleh juga...
J-Hope:eiii...lagi aku taknak...itu lagi dasat..tak tau apa2 langsung...
Ye Sul:suka jiwa engkau je nak kutuk2 aku...
Joon Yi:entahnya...aku pijak engkau kang naya...
Hee Eun:pape jelah korang nih...dah tu kau nak aku kawenkan dengan siapa?
J-Hope:dengan kau lah! Kita dah lama kenal...rahsia kita masing2 semua kita tahu...walaupun kau tak pandai nak buat kerja rumah...tapi aku tau kau boleh buat XD
Hee Eun://blushing// *kalau betul2 dia maksudkan semua tu kan best* kepala hotak ko lah! Malas aku layan kau ni...++skip time rehat++
Lupa nak cakap yang Ji Won,Hye Jin dengan Jin Hee duduk dekat kelas 2...sekelas dengan crush masing-masing...si Ye Sul dengan Joon Yi happy tahap gaban lah...(truk btul dua org nih) sebab dapat duduk dengan crush masing2...dedik! Ergghhh...bila cakap pasal kelas bencinya aku pasal tadi!{Flashback}
Aku nampak Park Jimin masuk kelas...erghh meluat sangat! Dahlah jalan dengan si Hyolyn yang acacah Queeka tu...lagi lah meluat...tengah jalan sambil cakap2 dengan si Hyolyn tu boleh pula dia langgar aku...kalau langgar je takpa...ini sampai air dia tertumpah atas baju aku! Aishh!
Jimin:mian...mianei...aku tak sengaja
Hee Eun:macam mana la kau ni jalan? Mata kau letak dekat mana? Lutut?! Sibuk sangat bercakap dengan perempuan gedik ni!
Hyolyn:kurang ajar! Kau apahal nak cakap aku gedik?!
Hee Eun:dah memang kau gedik! Nak buat macam mana? Sikit2 "oppa~" werkk //buat2 nak termuntah//
Jimin:yang kau nak kutuk yeochin aku ni apahal?!
Hee Eun:yeochin?! Playboy macam kau tak layak nak panggil perempuan yang bersama dengan kau yeochin!
J-Hope:Eun...sudahlah tu...janganlah gaduh...nanti cikgu nampaklah...
Hee Eun:masalahnya dia tumpahkan air dekat baju aku! Americano pula tu! //nak termuntah//
J-Hope:kau kenapa ni? Okay tak? //risau//
Hee Eun://lari pergi tandas sebab nak muntah// (Hee Eun ni jenis tak tahan minuman berkafein bau je pon dah buat dia muntah.teh pon dia tak minum)
J-Hope:weh! Kau nak pergi mana? Alergy kau datang ke wei?
Ye Sul:alergi?
J-Hope:a,ah...dia tak tahan bende berkafein nanti dia muntah...aku nak pergi tengok dia sekejap...//ikut Hee Eun pergi tandas//++dalam tandas++
Hee Eun:uwerkkk...werkk...*erghh apsal la mamat tu tumpahkan kopi atas baju aku?!*uwerkk
J-Hope://tunggu dekat luar tandas// Eun? Kau okay tak? // jerit//
Hee Eun:aku o- uwerkkk...
J-Hope:wei jangan la macam ni...kau okay tak?
Hee Eun:aku okaylah...uwerkk (teruk betul dia ni muntah --')
J-Hope:tukarlah baju kau tu...kalau tak nanti asyik muntah je...
Hee Eun:baju aku dalam lokar la...
J-Hope:ni ha...aku dah ambilkan dah...keluar la sekejap ambil...
Hee Eun://keluar dari tandas// mana bajunya?
J-Hope:ni ha...pegi tuka cepat...muka kau pucatlah...boleh ke tak ni?
Hee Eun:gomawo...Ho Seok-ah...aku okay tak payah risau lah...kau masuklah kelas dulu...
J-Hope:kalau macam tu aku masuk kelas dulu lah...{End Flashback}
Ji Won://lambai depan muka Hee Eun// kau apahal Eun? Dari tadi termenung...
Hee Eun:takda apalah...
Joon Yi:tipu...mesti kau ingat pasal tadikan?
Ye Sul:aku tak tahu pun yang kau alergi dengan bende berkafein...itu pun J-Hope yang cakap tadi...
Hee Eun:yelah...bengang gile kut...nasib baik J-Hope ade...kalau tak haishh...
Hye Jin:untunglah dapat namchin macam J-Hope tu...
Jin Hee:jelesnya...kalaulah V macam tu...
Hee Eun:banyak lah kau! Sejak bila dia jadi namchin aku?
Joon Yi:konon padahal dekat kelas tadi...
Ye Sul:ape ayat dia tadi? Hah! Buah hati pengarang jantung! Lepastu first kiss dia si J-Hope yang curi!
Hee Eun://blushing// diamlah wei!
Jin Hee:aceceh...nak malu2...
Hye Jin:wei kau blushing lah! OMG! Park Hee Eun suka J-Hope!
Ji Won:omo~~
Hee Eun:mengarutlah korang ni! //blah dari kantin then masuk kelas//Haish...rimas betul aku layan diorang ni...nasib baik tak terkantoi yang aku suka dekat J-Hope...
#tbc
#part 1By:
aq_shera77
YOU ARE READING
I Love You Mr. Playboy!
RomanceDikahwinkan dengan PLAYBOY?! siapa yang setuju? orang gila je yang setuju untuk dikahwinkan dengan Playboy...itulah yang terjadi kepada Park Hee Eun...dia dipaksa berkahwin dengan Park Jimin...siapa yang tak kenal buaya darat macam dia tu? semua per...