I Love You Mr. Playboy

632 25 31
                                    

Aku dengan Jimin dah sampai dekat garden...tunggu diorang ni lambat betul...benci betul bila aku terpaksa duduk berdua dengan dia...benda paling aku benci! Lepas ni bila semua BTS dah datang nanti dia tinggalkan aku sorang2 kat sini...pergi berjalan dengan perempuan mana tah...aku pun tak tahu...

Luhan dengan Ye Sul sampai...

Ye Sul:sorry lambat wei...
Luhan:a,ah...sorry lambat...
Hee Eun:eleh...cakap jela yang korang pergi sweet2 dulu...-..-
Jimin:diorang dah sampai kan? Aku nak blah...aku nak keluar dengan Sulli...//blah mcm tu je//
Luhan:biar betul mamat tu? Dah nak kahwin pun buat perangai lagi ke?
Hee Eun:lantak lah dia...ingat aku kisah sangat?!
Ye Sul:kau sabar ye Eun...

BTS n Joon Yi dtg...

Jungkook:hari ni nak pergi mana?
V:a,ah...Jin Hee tak ikut sebab dia demam...
Rapmon:aku nak keluar date ngan Joon Yi...
Ye Sul:aku pun nak keluar dengan Luhan...
Suga:aku nak jemput Ji Won dekat cafe depan tu...
Hee Eun:Jungkook ikut V jelah...yang nak pergi dating tu pergilah...tapi Namjoon!
Rapmon:apa?
Hee Eun:aku dengan Joon Yi ada hal sekejap...kau tinggalkan kitorang jap...
Rapmon:okay...

Hee Eun P.O.V

Diorang semua dah blah buat hal masing2...tinggal aku dengan Joon Yi je...muka dia tak bolah nak describe...serious gila...

Hee Eun:apahal yang penting sangat?
Joon Yi:pasal J-Hope...
Hee Eun:kenapa dengan dia? Dia okay ke? Dia dekat mana? //air mata bertakung//
Joon Yi:firstly sorry sebab aku tak bagitahu...dia okay...cuma dia jauh dari kita...dia tinggalkan sepucuk surat tuk kau...kau bacalah ya...//serahkan surat//
Hee Eun:okay...gomawo chingu //peluk Joon Yi//
Joon Yi://balas pelukan// okay...I need to go...bye...

End P.O.V

Aku pun mula berjalan2 sorang2 dekat COEX Mall...semua kedai aku masuk...tapi tak ada apa yang dapat tarik perhatian aku...tiba2 aku terselisih dengan Jimin...dia dengan perempuan lain...hati aku masa tu sakitnya tak mampu dikatakan...hanya tuhan yang tahu betapa hancurnya hati aku saat itu...aku baru hendak belajar mencintai dia...tapi...sebaliknya yang berlaku...

End P.O.V

Ye Sul n Luhan side...

Ye Sul:oppa~~
Luhan:waeyo chagi?
Ye Sul:chagi kesian lah tengok Hee Eun tu...dah nak kahwin pun dapat dugaan macam ni...
Luhan:nado...kesian sangat dekat dia...oppa tak tahu nak cakap apa dah...
Ye Sul:oppa macam tu ke nanti?
Luhan://pegang tangan Ye Sul// hajima...oppa cuba untuk cintakan chagi sorang je...jangan pernah anggap oppa macam tu...
Ye Sul:gomawo oppa...

Ji Won n Suga side...

Ji Won:oppa...kenapa J-Hope pergi Istanbul?
Suga:dia cakap yang dia nak cari ketenangan and cuba untuk lupakan Eun...
Ji Won:ouh...oppa...kalau Ji Won lari juga oppa buat apa?
Suga:oppa akan cari Ji Won sampai jumpa and kahwin dengan Ji Won...baru swag!
Ji Won:yah! Min Yoon Gi!
Suga:mwo?
Ji Won:dah janji takkan cakap pasal swag depan saya kan?!
Suga:aigoo~~mianhaeyo...oppa lupalah...
Ji Won:saya merajuk dengan awak 3 minit!
Suga:alolo...tak mau la merajuk...oppa belanja makan aiskrim nak?
Ji Won:jinjja? Gomawo oppa!! //happy tahap cipan XD//

Rapmon n Joon Yi side

Rapmon:Joonnie~~jom pergi tengok wayang?
Joon Yi:jom! Dah lama tak tengok wayang~~ awak belanja kan?
Rapmon:alah...asyik saya je belanja...bankrupt lah saya...awak lah belanja kali ni...
Joon Yi:eii...awak ni tak ikhlaskan belanja saya selama ni?! Bencilah!
Rapmon:alolo...baju usik sikit dah merajuk...saya ikhlas la chagi~~
Joon Yi:ye la...Monmon~~

Jungkook and V side...

Jungkook:oppa~~ jom kite pergi makan ice cream //buat2 gedik// (cuba bayangkan XD)
V:eiii....kau ingat aku gayboy macam budak kelas sebelah?! Aku jalan dengan kau ni pun sebab Jin Hee takda tau...kalau dia ada tak hingin aku
Jungkook:sampai hati kau buat aku macam ni...uhuk uhuk...//buat2 nangis//
V:alolo~~jomlah kita makan ice cream ye...kau baya! //lari//
Jungkook:Yah Kim Tae Hyung!!

++Istanbul++

Dah sebulan lebih aku tinggal dekat sini...aku ingat aku boleh lupakan dia...tapi aku salah...aku tak mampu nak lupakan dia...Oh Tuhan! Tolonglah! Aku nak lupakan segala kisah silam aku...mesti dia bahagia dengan Jimin...deringan telefon mematikan lamunan aku...

INCOMING CALL...

Eomma~

ANSWER

OTP

J-Hope:yeobeoseyo...
Omma:Yeobeoseyo...Hobie-ah...jaljinesso?
J-Hope:ne omma...jaljinesso...kenapa omma call?
Omma:tak ada apa2...omma cuma rindukan anak omma je...bila Hobie nak balik sini?
J-Hope:molla omma...mungkin Hobie takkan balik sana lagi kut...
Omma:Hobie-ah...janganlah macam ni...siapa yang nak ambil alih syarikat omma nanti? Appa kamu dah tak ada...
J-Hope:ne omma...Hobie janji nanti Hobie balik...
Omma:nanti tu bila?
J-Hope:nanti tu Hobie cakap dengan omma ye...
Omma:ye lah...tapi jangan lambat sangat tau...
J-Hope:nae omma...arasso...okaylah...Hobie nak pergi kelas dah ni...seongsaenim dah masuk dah...annyeong...
Omma:annyeong...

End OTP

Haih...omma sibuk nak aku balik...macam mana aku nak balik kalau Hee Eun sendiri pun aku tak dapat nak lupakan? Rindunya aku drkat dia...apa khabar dia agaknya?

#tbc
#part 6

Mian kalau pendek...author tak tahu nak buat apa dah...sorry kalau part ni tak best...author janji akan cuba perbaiki lagi untuk part akan datang...

J-Hope:authornim...watak aku sikit sangt lah...kejam!
Shera:eh2...nasib baik aku ambik kau tau! Ikutkan aku tanak pun wujudkan kau...
Jimin:hahahaha...author suka aku...tu sebab aku watak utama kan?
Shera:hahah...betul tu...sayang kau Park Jimin~~
J-Hope:sampai hati kau...aku merajuk dengan kau...Faz!! Tngok adik kau ni...
Faz:huh?! Apahal ni Hobie?
Shera:huh?! Pggil2 adik aku pula...adik aku citer lain lah...kau cari dia dekat citer My Love,My Enemy Mr. Dimple tuh...
Jimin:dalam citer tu watak aku dengan Suga je...benci!
J-Hope:ceh...nak ngadu dekat author Shera plak...ngadulah dekat author @tasyashua...
Jimin:peduli ape aku...kan Shera kan...//peluk Shera//
Shera:Jimin...sayang tu sayang juga...lepaskanlah...malu~~//blushing//
Jimin:alolo~~comelnye dye blushing...
J-Hope:sudah...lantak koranglah...bye! Faz Ree!! Tunggu aku....
Shera:heheh...jangan lupa pergi dekat work author @tasyashua then baca and Vote citer dia tau...sume best2...bye...
Jimin:bye readers~~//wink//
Shera:dah apahal kau wink kat readers?! Kau curang kan!
Jimin:alah...janganlah merajuk...yelah...aku wink kat kau je...
Shera:macam tulah Park Jimin aku...dah2 jom2...kita pergi dating....annyeong readers

Heheh...banyak merapu plak...mian...sampai sini je...lain kali author janji akan buat part yg lagi best dari ni...

By:
aq_shera77

I Love You Mr. Playboy!Where stories live. Discover now