I Love You Mr. Playboy

529 24 2
                                    

Nak bergegar satu auditorium dengan tepukan dari pelajar sebaik sahaja pementasan kitorang habis...lepas ni giliran BTS pula perform...huaaa...tak lengkap sungguh...

Hee Eun:Jimin...
Jimin:apa?
Hee Eun:BTS ada 6 je kan?
Jimin:a,ah...kenapa? Rindu Hobie ke?
Hee Eun:awak marah ke kalau saya cakap rindu?
Jimin:sikit...tapi aku faham keadaan kau...
Hee Eun:thanks...siapa ambil rap dia nanti?
Jimin:V rasanya...tak pun Kookie...
Hee Eun:ouh...
Jimin:jom...BTS punya performance special...boleh bawa siapa2 naik pentas...
Hee Eun:tak naklah...malu...
Jimin:rileks la...Rapmon bawa Joon Yi...Suga bawa Ji Won...Kookie bawa Hye Jin...haih magnae pon dah reti menggatal...V bawa Jin Hee...tak salah kalau aku bawa isteri aku kan?
Hee Eun:kalau Hyolyn mengamuk macam mana? Kes awak tak settle lagi...
Jimin:okay macam ni...masa persembahan BTS nanti kau pegang je tangan aku...bila aku lepas kau boleh buat apa yang kau suka...lagipun ada kejutan dari BTS...
Hee Eun:kejutan apa?
Jimin:eh...nama pun kejutan...mana boleh bagitahu...
Hee Eun:awak cakap tadi boleh buat apa yang saya suka kan?
Jimin:yup...
Hee Eun:katalah saya peluk Kookie...awak tak kisah? *sakat sikit*
Jimin:ikut kau lah...kalau aku tak cakap dengan kau jangan tanya kenapa...
MC:BTS! Standby!
Jimin:kajja...

++BTS dah naik stage++

Rapmon:annyeong! We are...
BTS:Bangtan Sonyeodan!
Jungkook:semua yang ada pentas ni semangat kami...
V:betul tu...
Suga:semua tanyalah...
Jimin:apa benda?
Jin:J-Hope mana?
Rapmon:dia tak ada...dia dah pindah sekolah...
Jin:maaf jika ada sebarang ketidak puas hati...
Jungkook:lets get the party started!

Diorang pun mula nyanyi lagu Fun Boys...happening gile...rap J-Hope yang pertama V yang nyanyikan...rindunya suara tu...bila sampai yang part V nak mengarut then kena tegur dengan J-Hope tu pentas gelap...pegangan tangan aku pun terlepas...mana Jimin ni? Gelap kut...

Lepas beberapa minit lampu dipasang semula...lampu sorot dihalakan di tengah2 pentas...mangkuk ayun mana pula yang berdiri tengah2 ni? Aku tak nampak sangat sebab samar2...lagu terpasang balik and V nyanyi part dia yang tergantung tu...

V: Yo! naeireumeun V
giseoneul jeaphaetji

??:yayaya stop stop! (ah joesonghabnida)
da golla golla hosigi golla
huimangi hamkkemyeon siganganeun jureul molla
ttameuro ssiseobolkka chikichakacho
oneureun naega sullae minimanimo

Suara tu...aku diam dan masih tak dapat nak hadam apa yang berlaku...sehingga lagu tersebut habis dinyanyikan...aku bermimpikah? J-Hope dah balik?! Jung Ho Seok dah balik?!

J-Hope:I'm backkkk!!!
Penonton://bersorak//
Jimin:bogoshipta Chingu!
Jungkook:hyung!!
V:Hobie hyung!
Jin:miss you saeng!
J-Hope:hahah...jeongmal bogoshipta Bangtan Sonyeodan! Bogoshita A.R.M.Y!!
Jimin://tarik Hee Eun// you deserve this...//senyum//
Hee Eun:saya tak mimpikan awak?
Jimin:tak sayang...awak tak mimpi...pergilah...saya tahu awak rindu dia...nak peluk dia...but not kiss him...
Hee Eun:gomawo Jimin! *wait...bukankah dia baru tukar panggilan? Mamat ni buang tabiat ke apa? Janganlah buang...ambil balik...*
J-Hope:annyeong...Park Hee Eun...
Hee Eun://lari then peluk J-Hope// Ho Seok-ah! (dey! Laki hang berapi duk tengok hang nih...sian Jimin aku)
J-Hope:bogoshipta Eun-ah...
Hee Eun:nado...mana kau hilangkan diri? Kenapa tinggalkan aku sorang2...kejam! //menangis//
J-Hope://leraikan pelukan//*aku rindukan kau Eun...aku dah balik...demi kau...aku rindu kau sangat2* mianhae...aku taknak rumah tangga kau hancur...and I'm back now...not as your namchin...as your best friend! Again...chingu? //keluarkan jari kelingking//
Hee Eun://pinky promise// chingu!
Penonton://tepuk tangan//
BTS:kamsahamnida!! //pergi backstage//
Soyou://nampak J-Hope// jinjja?! J-Hope dah balik?! //lari dekat J-Hope and peluk// J-Hope oppa!!
J-Hope://rimas + meluat// apa benda ni?! Lepaslah!
Soyou:mana oppa pergi? Kenapa tinggalkan Soyou? Soyou sedih tahu tak?
J-Hope:eh...kau siapa dengan aku? Pergilah...semak...
Soyou:sampai hati oppa...

++lepas habis hari pertandingan++

Tak puas sebenarnya nak borak dengan J-Hope...lama gila tak menggila dengan dia...Jimin senyap je...marah ke? Jeles ke? Takkanlah...dia jeles? Buat aku gelak...dalam kereta tak bercakap pun...nak tegur ke?

Hee Eun:awak...
Jimin:hmm...
Hee Eun:kenapa awak diam je dari tadi?
Jimin:penat...
Hee Eun:*aku tanya sepuluh patah kau jawab sepatah? Obviously dia marah* awak marah ye?
Jimin:untuk apa? Saya bukan siapa2 nak halang awak...
Hee Eun:okay...I'm sorry...I love you and that its...I do miss J-Hope...but not as my namchin anymore...as my oppa...
Jimin:did you just confess?
Hee Eun:mwo?! *alamak! Kenapa boleh terlepas perkataan tu? Pabo Hee Eun* ani...tersasul...//blushing//
Jimin:eleh...konon...tu blushing apahal?cakap jelah suka saya...
Hee Eun:*saya? Ada harapan ni nak berbaik* //senyum2//
Jimin:dah apahal senyum sorang2? Gila dah?
Hee Eun:mana ada...cepatlah balik...nak tidur...I miss my room...
Jimin:OUR room //tekankan perkataan our//
Hee Eun:saya nak tidur dalam bilik saya malam ni...
Jimin:suka hatilah...malas nak.layan...

++esok at sekolah++

Sekolah...minggu depan final exam...lepastu bebas!! Muahahahaha...

Jimin:nak makan tak? Laparlah...//manja2//
Hee Eun:yang gedik2 ni apahal? Buang tabiat dah?
Jimin:alah...Chimchim lapar la omma...
Hee Eun:omma? Siapa omna hang? Aku ni bini hang...
Jimin:hahah...jomlah...oppa laparlah sayang...semalam balik mana ada makan...
Hee Eun:oppa? Sayang? Geli lah...tak boleh panggil macam biasa ke?
Jimin:kita tukar panggilanlah...tak suka macam dulu...kasar sangat...
Hee Eun:yelah...o-oppa...
Jimin:thats my wifeu...nak makan apa?
Hee Eun:nak makan jjampong! Sedapnya...oppa belanja kan?
Jimin:jom...oppa belanja...
Hee Eun:hahah...*bahagianya aku...dia betul2 berubah...buat aku makin sayang...*

++kelas BI++

Ah yeah...Miss Ai yang macam singa betina tu tak datang...muahahah...anak dia si Yira demam kut...aku apa lagi...tidurlah...meja sebelah dah tak kosong dah...J-Hope dah balik...tak sunyi aku...

Jimin://ketuk meja Hee Eun//
Hee Eun://mengigau// janganlah kacau Hobie! Tahulah baru balik...aku nak tidur ni...
Jimin:hok mu Hobie! //cubit pipi Hee Eun//
Hee Eun:akkk! //terus bangun// apa ni? Sakitlah! Orang nak tidurlah!
Jimin:chagi~~Sir Sungcheol panggil...bangun cepat...
Hee Eun:buat apa panggil Eun? Yang ada masalah awak je kan?
Jimin:dah dia panggil...ikut jelah...tunggu dekat luar je...
Hee Eun:ish...yelah2...
J-Hope:*bahagianya kau dengan Jimin...tahniah sebab dah ubah Jimin...aku bangga dengan kau...* hoi! Jangan nak sweet2 ea...ni sekolah
J/HE:kau jeles cakap...
J-Hope:gile tak jeles...bagai dicincang2 jiwa raga aku ni...
Joon Yi:ayat minta kaki oppa aku si kuda ni...
V:Jin Hee kajima! //mengigau//
Ye Sul://ketuk kepala V// kau apahal gila?! Tetiba Jin Hee kajima...sengal ke apa?
V:aku mimpi...dia tinggalkan aku...huaa....Hobie...kenapa mimpi macam tu...//peluk J-Hope and pura2 nangis//
Joon Yi:masalah betul alien senget ni...
Ye Sul:dah2...kau jumpa Sir Sungcheol jangan nak ngorat dia ye...aku gigit kau nanti...
Hee Eun:eh...taknak aku...aku lagi suka Sir Jeonghan XD
Jimin:mati juga bini aku ni kang --' //derp face//

#tbc
#part 16

Surprise!!!!! J-Harapan dah kembali!!! Wahahahaha....sukanya author!!! Miss you kuda...huhuh....apa jadi lepas J-Hope dah balik? Tggu chap akan datang ye...

By:

aq_shera77

I Love You Mr. Playboy!Where stories live. Discover now