I Love You Mr. Playboy

2.7K 40 17
                                    

Finally...balik juga...nasib baiklah tahun akhir aku tahun ni...

J-Hope:chagi~~ chagi balik dengan siapa harini?
Hee Eun:kau cakap ngan siapa sengal?
J-Hope:oppa cakap dengan awak lah chagi~~//usap kepala Hee Eun//
Hee Eun://blushing//kepala hotak kau lah chagi2 ngan aku nih...geli siaa
J-Hope:kalau geli kenapa blushing? Kau suka en aku panggil kau chagi...//smirk// baik kau ngaku...
Hee Eun:eeii...jangan nak perasan ye...tak kuasa aku...dahlah...aku nak balik ni...
J-Hope:kau nak balik dengan siapa? Omma kau kerja...appa kau outstation...Jung Jin hyung dah balik U.K kan?
Hee Eun:aku balik jalan kaki jelah...bukan jauh mana pun...
J-Hope:jangan nak mengada...biar aku yang hanta kau...kau tu perempuan...nanti apa2 jadi dekat kau susah...
Hee Eun:geng kau tak marah ke nanti?
J-Hope:jomlah jumpa diorang jap...aku nak cakap dengan diorang...
Hee Eun:err...yelah2...

Kitorang pun jalan pegi dekat kereta BTS...sampai je nampak si King Of Crocodile tuh...sakit mata aku! Yang mamat ni pun satu...dari tadi dok pegang tangan aku tak lepas kenapa...haih...

Rapmon:yow~~
Suga:weii...J-Hope dah ade yeochin ah...tak swag langsung...
Jin:kau tu semua tak swag...dah tu ape yang swag? Gay? Lesbo? Entah2 kau yang gay...
V:eiii Suga gay...jangan duduk sebelah aku...nnty macam2 kau buat kat aku...
Suga:kepala hotak ko lah!
Jungkook:err...
V:kau dah apahal?
Jungkook:sebok ah ko!
J-Hope:yoww~~arini aku balik dengan dia tau...korang baliklah dulu...
Jimin:yeochin kau ke perempuan senget ni?
J-Hope:baik sikit ea...suka hati kau je nak panggil dia perempuan senget...kau ah tadi punca dia demam...
Jimin:aku pula?! Hyolyn gedik tu ah yang sibuk ngendeng2 dekat aku...kan dah tertumpah...
Hee Eun:aishhh...dah la J-Hope...jomlah balik...tak payah nak gaduh dengan Playboy gile ni! Aku dah tak larat ni...
J-Hope:ermmm...yelah2...jom balik...nanti aku masakkan kau bubur ye...
V:wuu~~sweetnye...jeles aku...huhuh...
Jin:untung yeochin kau dapat namchin macam kau...
J-Hope:memang yeochin aku pun...dah lah...daripada aku layan korang baik aku hanta chagi aku ni balik...
Hee Eun://pijak kaki J-Hope//
J-Hope:auchh...sakitlah! Kau apahal?!
Hee Eun:kau lah yang apahal?! Aku pijak kau kang! Cepat balik!
J-Hope:aishhh...yelah2...jom balik...

++rumah Hee Eun++

Sampai dekat rumah je aku rasa macam nak pengsan...siapa pula yang bancuh kopi dalam rumah ni? Aduh! Mulalah aku nak muntah lagi...

Hee Eun://lari pergi tandas//
J-Hope://ikut Hee Eun// yah! Neo gwenchana? //usap belakang Hee Eun//
Hee Eun:yang kau masuk buat apa? -..-
J-Hope:dah kau tutup pintu tak rapat...aku masuklah...haih...
Hee Eun:na gwen- uwerkkk...
J-Hope:weh! Agaklah kau muntah banyak macam tu? Semua yang kau makan keluar balik...
Hee Eun:nak buat macam mana...dah nasib dapat alahan macam ni...aku tak larat lah...aku nak berehat...kalau kau nak balik dulu baliklah...aku boleh jaga diri...
J-Hope:kau jangan nak mengada ye...kau tu bukan boleh percaya...maid kau tu sampai petang je kerja...lepastu balik...biar aku jaga kau...
Hee Eun:tak susahkan kau ke?
J-Hope:takdanya...jangan nak mengarut...sekarang ni kau mandi tukar baju n berehat...biar aku masakkan bubur tuk kau...

Aku pun ikut jelah apa yang dia cakap...seriously aku takut bila duduk sorang2 dekat rumah sebab omma tiba2 ada hal emergency dekat Jeju...haishh...

J-Hope://masuk bilik Hee Eun sambil menatang dulang//
Hee Eun://tidur//
J-Hope:manisnya muka kau bila tidur...kau tahu tak yang aku risau kau sakit? Kau tahu tak yang aku sayangkan kau? Bukan...aku cintakan kau Park Hee Eun...
Hee Eun://terjaga// dah pukul berapa ni? //mamai//
J-Hope:pukul 6 dah...*nasib dia tak dengar...kalau dia dengar pon bagus*
Hee Eun:omma aku tak balik ke?
J-Hope:tadi dia ada balik...tapi sekejap je sebab dia ada hal emergency dekat Jeju...dia suruh aku tinggal dekat sini sebab kau tak sihat..
Hee Eun:mengarut lah...dah tu kalau kau tinggal deka sini macam mana kau nak pergi sekolah esok?
J-Hope:aku dah basuh baju aku dah tadi...aku pinjam baju Jung Jin hyung...
Hee Eun:sukati kau lah...omma kau tau tak?
J-Hope:aku dah cakap dah tadi...sekarang ni aku nak kau makan...sejak dari balik tadi kau tak makan...
Hee Eun:taknak lah...aku takda selera...
J-Hope:eiii...ngade2 nye kau arini...sebelum aku tebuk leher kau then masukkan bubur ni ikut leher kau baik ko makan! //pegang bubur//
Hee Eun:ish! Yelah2...kau ingat aku ape? Orang nazak? Nak makan pakai tiub? Bak sini mangkuk tu...//cuba nak ambil mangkuk dari J-Hope//
J-Hope://elak// takda2...biar aku yang suap kau...buka mulut...aeroplane datang~~
Hee Eun:sengal la kau...kau ingat aku budak2 aeroplane2 bagai?
J-Hope:memang kau budak2 pon...kalau takda aku nanti kau hilang...
Hee Eun:erggh...//muncungkan mulut//
J-Hope://bagi speed kiss//
Hee Eun://terkejut//
J-Hope:tulah...lain kali jangan muncung2...kan dah kene curi lagi kiss kau...
Hee Eun:Ho Seok-ah...neo michosso?!
J-Hope:ani...saranghae...
Hee Eun:kau ingat lawak?!
J-Hope:aku tak melawak Park Hee Eun! //pandang dalam mata Hee Eun//
Hee Eun://larikan pandangan//
J-Hope:aku cintakan kau Park Hee Eun...sejak kecil lagi aku cintakan kau...bila tahu yang kau sakit aku risau...bila tahu yang kau sedih aku sedih...aku nak kau tahu yang aku cuma cintakan kau...
Hee Eun:Ho Seok-ah...//nangis// aku pun cintakan kau! //peluk J-Hope//
J-Hope:jinjja? Kau tak main2 kan?
Hee Eun:ye...aku tak main2...aku cintakan kau Jung Ho Seok...
J-Hope:so now we already official right?
Hee Eun:yup...I love you...Jung Ho Seok...tapi jangan bagitahu diorang pasal kita?
J-Hope:kenapa pula? Biarlah diorang tahu...
Hee Eun:ikut kau lah...kalau kau nak diorang tahu bialah diorang tahu...
J-Hope:okay...kita jangan bagitahu...lagi satu jangan lah panggil kau aku...pelik lah...
Hee Eun:dah tu nak panggil apa?
J-Hope:oppa? Chagi?
Hee Eun:eii...gelilah...panggil awak saya jelah...tapi depan diorang buat macam biasa k...
J-Hope:okay...dah...pergi mandi...then tidur...esok nak sekolah...
Hee Eun:tak larat lah nak sekolah...
J-Hope://pegang dahi Hee Eun// panas lagilah...esok tak payah sekolah...duduk rumah je tau...
Hee Eun:nae arasso...dah2...awak pergilah tidur...kesian awak penat jaga saya...
J-Hope:nak tidur dekat sini boleh?
Hee Eun://tampar pipi J-Hope// eii byuntae...pergi tidur dekat bilik oppa lah...
J-Hope:yelah...nak gurau pun tak boleh...

#tbc
#part 2

By:
aq_shera77

I Love You Mr. Playboy!Where stories live. Discover now