I Love You Mr. Playboy!

191 9 2
                                    

++Sekolah++

Sejak semalam aku langsung tak bercakap dengan Jimin... Sumpah aku maksudkan apa yang aku cakap malam tadi... Aku dah tak tahan hidup menahan perasaan macam ni... Aku bukannya patung yang boleh disuruh sesuka hati... Aku mesti selesaikan semua...

Rapmon:hai Eun! Lama tak borak dengan kau... Hahah...
Hee Eun:Hai... //senyum tawar//
Rapmon:kau okay ke ni? Semacam je...
Hee Eun:kau nampak Hoseok?
Rapmon:rooftop?
Hee Eun:okay thanks..  //naik rooftop//
Rapmon:yahh! Ishh... Tinggal aku sorang2...

++rooftop++

Aku dah penat tipu perasaan aku... Aku tak boleh bagi harapan terus menerus dekat pilihan omma... Aku mesti terus terang...

Hee Eun://buka pintu rooftop//
J-Hope://nampak Hee Eun// Hee Eun...
Hee Eun://lari then pukul J-Hope// siapa perempuan tu?! Siapa dia?! Apa hubungan kau dengan dia?! Jawab Hoseok! //nangis//
J-Hope:Hee Eun-ah~
Hee Eun:mwo?! Apa lagi yang kau nak tipu aku?! Kau cakap yang takda siapa boleh gantikan tempat aku! Tapi apa semua tu?! Jawab! Kau berubah tiba-tiba... Aku sakit!
J-Hope:dia... Bakal tunang aku...
Hee Eun:t-tunang?! Aku salah dengar ke? Atau kau yang salah cakap?! Kau buat lawak kan? Kau main-main je kan?! Jawablah! Aku taknak hilang kau tak guna! //nangis lagi kuat//
J-Hope:Eun! Kau dah gila?! Ingat sikit kau dah ada Jimin! Aku ni siapa nak halang hubungan kau?! Ha?! //tinggikan suara//
Hee Eun://terkejut// kau... Tak pernah marah aku...
J-Hope:mi-mianhae... Tapi apa yang aku cakap tadi betul... Kau tak boleh macam ni... Kau kena jaga hati Jimin... Hati family kau... Bukan kau boleh buat sesuka hati kau je...
Hee Eun:aku dah nekad... Aku nak bercerai... Aku takkan diperbodohkan lagi... Aku bukan patung mainan appa lagi..  Kita kahwin ye?
J-Hope:kau dah gila ke Eun? Takkan kau nak bercerai sebab hal ni? Apa jadi nanti bila kau dengan Jimin bercerai? Mesti Jimin ingat aku yang racun otak kau Eun... Aku taknak hubungan aku dengan Jimin hancur...
Hee Eun:aku dah tak tahan Hope... Aku dah tak larat nak tahan beban ni... Tolonglah Hope... Kau je yang boleh ubah semua ni...

++tiba-tiba Jimin muncul++

Jimin:kau maksudkan kata-kata kau Park Hee Eun?
Hee Eun:Ji-Jimin...
J-Hope:kau dah salah faham ni... Yang kau dengar tadi se-
Jimin:diam! Aku dengar dari awal sampai habis... Dari dia cakap pasal kau tipu dia...
J-Hope:Chim...
Jimin:aku tanya lagi sekali... Kau maksudkan kata-kata kau? Kau nak kahwin dengan dia?
Hee Eun://angguk perlahan// maafkan saya... Tapi saya dah penat cuba cintakan awak... Mungkin saya keliru dengan perasaan saya masa J-Hope hilang... Tapi sekarang... Saya pasti... Yang saya masih cintakan J-Hope...
Jimin:aku... Akan ceraikan kau... Tapi lepas balik dari Jeju... Aku harap kau sabar... 2 minggu je lagi... Nanti aku bagitau omma dengan appa...
J-Hope:kau ni betul ke tak Chim?! Get to your sense! Kau ingat cerai ni benda main-main ke?! Ha?!
Jimin:Hope... Dari aku seksa dia macam ni... Baik aku lepaskan dia... Kau pun sakit kan? Aku tahu Hope... Kau boleh tipu orang lain... Tapi bukan aku...
Hee Eun:awak... Saya... Betul-betul minta maaf... Saya tak berniat nak sakitkan hati awak...
Jimin:kau bukan sakitkan hati aku pabo... Kau hancurkan hati aku... Tapi takpa... Aku anggap ni balasan untuk aku sebab hancurkan hati perempuan dulu... It's fair now...
J-Hope:Chim... Aku taknak semua ni... Takkan aku nak tikam kau? Apa kata Bangtan nanti?
Jimin:kau nak tolak dia pula sekarang ni? Macam tu? Cukup-cukuplah kita dua sakitkan hati dia... Biar dia rasa bahagia pula... Aku nak dia bahagia... Aku still kawan kaulahh... Don't worry... Kau still hyung aku... Pasal Bangtan dengan dorang ni... Tahulah aku selesaikan... Dorang mesti faham...
J-Hope:Jimin... //peluk Jimin//
Hee Eun:mianhae... Jeongmal mianhae...

++kondo Jimin++

Kekoknya rasa bila duduk berdua macam ni... Tambah lepas apa yang dah jadi...

Jimin://masuk bilik Hee Eun//
Hee Eun:Jimin-ah...
Jimin://duduk sebelah Hee Eun//
Hee Eun:mian... //tunduk//
Jimin://peluk Hee Eun// gomawo Hee Eun-ah... Gomawo untuk perkahwinan ni... Gomawo sebab kau berjaya jinakkan aku... King Of Crocodile Park Jimin... Jatuh cinta sekali lagi... Terima kasih sebab ajar aku kenal sekali lagi apa itu cinta... [Bapak ah! Cliche lah thorr😂]
Hee Eun:saya tak tahu nak cakap macam mana... Tapi terima kasih juga sebab berubah... Terima kasih juga sebab awak sanggup lepaskan saya... Saya tak tahu nak balas macam mana...

#tbc
#part27

Pre-end? Maybe? Idk but this ff will see the end soon... Maybe? Ff ni dah jadi agak shitty xD ai kennot... Yg mampu author ckp... Just look forward for what will happened okay? ;) hohoh... Bye!

By:

sherawawaa_ [aq_shera77]

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 05, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I Love You Mr. Playboy!Where stories live. Discover now