I Love You Mr. Playboy

481 26 11
                                    

++Istanbul++

Aku nak ikut ke apa yang diorang rancang? Kalau aku ikut silap2 hubungan diorang boleh retak sebab aku...tempoh yang diorang bagi makin dekat...ottokaji?

++Chungyi High School++

Sir Jeonghan:baiklah kelas...harini kelas vocal saya nak kamu semua bermain satu alat muzik dan nyanyikan satu lagu ballad...
Hee Eun:kalau tak nyanyi tak apa ke Sir?
Sir Jeonghan:kenapa? Kamu ada masalah kesihatan ke?
Hee Eun:saya tak sihat Sir...dari semalam saya pening2...
Sir Jeonghan:kamu pergi ke bilik rawatan dan berehat...Jimin kamu hantar dia...
Jimin:naega wae?
Sir Jeonghan:hantar jelah!
Jimin:aishh...arasso...

++bilik rawatan++

Sebenarnya aku tak sakit pon...aku cuma malas nak masuk kelas...nasib baik Sir Jeonghan tu baik...dahlah baik...kalau nyanyi romantiknya lahai...tu sebab aku suka Sir Jeonghan...

Jimin:bahh!!
Hee Eun:Eh.Sir.Jeonghan.saranghae //melatah// //tutup mulut//
Jimin:mwo? Ulang balik? Kau suka Sir?
Hee Eun:mana ada...saya melatah kan...
Jimin:ye lah tu...ingat...kau tu dah ada suami...jangan nak menggatal ye...dengan not my style tu pon sama...jangan nak baik2 sangat ye...
Hee Eun:kenapa pun? Awak jeles ke?
Jimin:kalau aku jeles pon kenapa? Tak boleh...aku ni suami kau...yang sah! Aku ulang yang SAH!
Hee Eun:yelah Park Jimin...dah lah pergi masuk kelas...nanti Sir Jeonghan marah...
Jimin:yelah...balik ni jangan lupa...latihan pementasan...

++rehat++

Hee Eun://nak keluar dari bilik rawatan//
Hye Jin://masuk bilik rawatan//
Hee Eun:kau buat apa dekat sini? Aku baru nak pergi rehat...
Hye Jin:Jimin!
Hee Eun:kenapa dengan Jimin?
Hye Jin:dia kena tangkap berdua dengan Hyolyn...
Hee Eun:mwo?! Diorang buat apa?!
Hye Jin:aku dengar yang Jimin tengah kiss Hyolyn then cikgu nampak...
Hee Eun:mwo?! Diorang dekat mana sekarang?
Hye Jin:dekat bilik Sir Sungcheol...
Hee Eun://keluar dari bilik rawatan//

++bilik Sir Sungcheol++

Sir Sungcheol:apa semua ni? Park Jimin?! Hyolyn?!
Hyolyn://pura2 menangis// saya tak salah Sir...dia yang mulakan!
Jimin:oh bij! Diamlah! Sir ini semua fitnah! Dia yang cium saya! Saya tak tahu apa2!
Sir Sungcheol://hentak meja// saya nak jawapan yang sebenar!
Hee Eun://masuk bilik Sir Sungcheol// apa ni Jimin?!
Hyolyn:apanya?! Dia yang nak buat yang bukan2 dekat aku!
Jimin:listen...semua ni salah faham...aku difitnah...
Hee Eun:aku benci kau Park Jimin!
Sir Sungcheol:apa ni?! Apa hubungan kamu dengan Hee Eun?!
Jimin:sekejap Sir...ada benda yang saya nak uruskan...//kejar Hee Eun//
Hee Eun://lari sambil menangis//
Jimin://tahan Hee Eun// yah! Eodiya!
Hee Eun:kau peduli apa?! Kau nak sibuk dengan hidup aku kenapa?!
Jimin:sebab kau isteri aku...
Hee Eun:as you said to me...for the sake of the family...Yes! I'm your wife!
Jimin:Hee Eun-ah...
Hee Eun:apa lagi?! 6 bulan aku hidup dengan kau! Pernah kau fikir perasaan aku terhadap kau?! Pernah kau tahu aku sakit atau tak?! Tak pernah! Cuma kebelakangan ni je kau macam tunjukkan perubahan yang aku anggap positif! Tapi aku silap! Aku ingat kau betul2 dah berubah! Tapi aku silap! Aku lupakan kisah cinta aku untuk belajar cintakan kau! Tapi mencintai kau buat aku rasa terseksa Jimin! Aku cuba ubah kau! Tapi kau?! Apa yang kau buat?! Aku kesal dengan kau! Aku rasa menyesal cintakan kau!
Jimin:Hee Eun...mianhei...
Hee Eun:mwo?! Mianhei?! Mianhei?! Itu je yang kau mampu cakap?! Sudahlah...aku tak tahan hidup dengan kau! Demi kebaikan aku...satu je aku minta...Lepaskan aku!
Jimin:mwo?! Lepaskan kau?! Maldo andwae! Aku takkan lepaskan kau...aku dah mula cintakan kau Hee Eun...
Hee Eun:cinta?! Seorang playboy macam kau tahu ke apa itu cinta?! Sudahlah! //pergi dari situ//
Jimin:*Hee Eun-ah...mianhei* //masuk balik dalam bilik Sir Sungcheol// mian Sir...mana perempuan tu?!
Sir Sungcheol:dia dah keluar...saya nak tahu apa hubungan kamu dengan Hee Eun...
Jimin:dia isteri saya...
Sir Sungcheol:apa dia?
Jimin:dia isteri saya yang sah...kami kahwin 6 bulan yang lepas...atas dasar keluarga...
Sir Seungcheol:kamu pergi masuk kelas dulu...biar saya siasat perkara ni...
Jimin:ne...tapi Sir saya minta tolong jangan bagitahu sesiapa tentang perkahwinan saya...terutama Hyolyn...
Sir Seungcheol:baiklah...

++lepas sekolah++

Kitorang semua dah berkumpul dekat dewan sebab nak berlatih pementasan...lagi 1 minggu je tarikh pementasan...

Sir Seungcheol:perhatian...hari ni saya yang akan uruskan kamu...
Ye Sul:wahh!! Sir Seungcheol jagalah! Hensemnye dia...
Luhan://jeles// jangan cakap dengan saya dah!
Ye Sul:alah...takmo la merajuk...percayalah...dalam hati saya ada awak je...
Luhan:yelah...
Sir Seungcheol:Hee Eun mana?
Jin Hee:dia balik...dia cakap dia tak sihat...
Sir Seungcheol:baiklah...kamu semua boleh mulakan latihan...kalau ada apa2 masalah sila berjumpa dengan saya...
V:ne Sir...
Rapmon:bro bini kau mana?
Jimin:dia balik rumah...
Jin:jangan cakap dia tahu pasal kes kau?
Jimin://mengeluh// dia dah tahu...
Suga:dia cakap apa?
Jimin:dia minta cerai...
Jungkook:mwo?!
V:kau biar betul?
Jin:weh diamlah! Sempat si Hyolyn dengar mampos...
V:mian...dah tu kau cakap apa?
Jimin:aku tak buat keputusan lagi...serabutlah! Arghhh!!
Joon Yi:kau apahal jerit2?! Berlatih lah!
Ji Won:entahnya!
Suga:chagi...kenapa ni?!
Jin Hee:tanyalah kawan terbaik kau tu!
Hye Jin:entahnya...kau tak kesian ke dekat dia?!
Ji Won:sejak dia putus dengan J-Hope hidup dia menderita tahu tak?!
Ye Sul:tak cukup ke kau nak buat dia menderita?!
Luhan:chagi...sabar...janganlah marah2 macam ni...
Jimin://menunduk// *aku yang bersalah...kawan2 dia semua dah bencikan aku...*

++rumah Hee Eun++

Jung Jin:Hee Eun...bukalah pintu ni...//ketuk pintu bilik Hee Eun bagai nak roboh//
Hee Eun:tinggalkan Eun! Eun nak bersendiri!
Jung Jin:aishh...arasso...
Omma:kenapa dengan Eun tu?
Jung Jin:mwo?! Omma tanya Jung? Omma tanya menantu terbaik omma tu!
Omma:kenapa kamu benci sangat dengat Jimin tu?
Jung Jin:omma tanya Jung? Sebab dia satu-satunya adik perempuan Jung menderita! //masuk bilik//
Omma:perkahwinan mereka ni satu kesilapan ke?

#tbc
#part 12

Annyeong...mungkin chap kali ni agak sedih...(konon sedih) lumrah la kan kalau hidup berumah tangga ni...sabar je yang mampu...J-Hope ada plan apa? Wahahaha...mesti korang tak sabar nak tahu apa jadi dekat J-Hope kan...kenapa Jung Jin macam benci dengan Omma dia...tapi kesian dekat Jimin...sampai kawan2 Hee Eun pon benci dia...hahah...author harap korang masih suka dengan cerita ni...author akan berusaha untuk buat chap yang akan datang lebih menarik...author tak tahu ending dia macam mana...readers rasa? Gimmik ke? Sad ke? Happy ke? Cuba tebak...hahah...okaylah...dah penat mengarut...bye2...jumpa dalam chap akan datang

By:

aq_shera77

I Love You Mr. Playboy!Where stories live. Discover now