I Love You Mr. Playboy

595 29 5
                                    

Aku dah sampai dekat sekolah...ughhh...lagi berapa hari je wedding aku...kalau ikutkan hati memang aku tak nak kahwin sebab aku still tak dapat lupakan J-Hope...apa khabar dia sekarang? Mana dia menghilang? Teringat aku tentang surat terakhir J-Hope yang Joon Yi bagi minggu lepas...

++Flashback++

Aku baru balik...sekarang ni aku tinggal dengan oppa...omma n appa sibuk...hanya oppa tempat aku bermanja...

Hee Eun:eh...tadi Joon Yi ade bagi surat...baik aku baca...//keluarkan surat dari dalam beg then baca//

Isi Surat...

Annyeong Park Hee Eun...kalau awak baca surat ni nungkin saya dah pergi jauh dari hidup awak...mungkin takkan kembali? Saya minta maaf sebab saya tinggalkan awak macam tu je hari tu...saya cuma taknak Jimin dengan saya bergaduh sebab awak...saya tahu awak tak mampu nak terima dia sebab dia playboy...tapi percayalah...dia mampu berubah...saya harap awak bahagia bersama dia lepas ni...saya akan cuba lupakan awak...lupakan segala-galanya pasal awak...saya harap awak pun dapat lupakan saya...itu je permintaan saya...tak lebih...saya akan doakan kebahagiaan awak bersama Jimin...tolong ubah dia ye...semoga bahagia Park Hee Eun...untuk kali terakhir...izinkan saya cakap...SARANGHAEYO PARK HEE EUN...
Your Love,
Ho Seok...

Oh Tuhan! Air mata tidak mampu aku tahankan lagi dari bentengnya...laju air tersebut mengalir di pipi aku...sepanjang malam aku menangis kerana aku terlalu rindukannya...

++End Flashback++

Hyolyn://masuk kelas//
Hee Eun:*apesal lah minah senget ni masuk time aku sorang2 je dekat kelas? Tak sedap pulak hati aku ni...*
Hyolyn://pergi dekat meja Hee Eun// annyeong Park Hee Eun //smirk//
Hee Eun:kau nak apa? //death glare// //buat2 berani//
Hyolyn://tarik rambut Hee Eun// kau ikut aku! //tarik Hee Eun//
Hee Eun:kau nak bawak aku pergi mana?! Lepas lah pompuan! //terpaksa ikut langkah Hyolyn//
Hyolyn:kau diamlah! Ikut aku! //tarik lagi kuat//
Hee Eun:kau nak apa ha?!
Hyolyn://tarik sampai pergi bilik stor//
Hee Eun://kene campak// //nampak ada Soyou,Bora and Dasom// korang nak apa ha?!
Soyou:kau! Kau punca J-Hope hilangkan diri! Aku nak kau bertanggungjawab! //sentap kolar baju Hee Eun//
Hee Eun:aku sendiri pon tak tahu dia dekat manalah!
Soyou:menipu! //tampar pipi Hee Eun kuat2//
Hyolyn:apa hubungan kau dengan Jimin?!
Hee Eun:mana ada apa2!
Dasom:kau jangan nak menipu! Habis tu yang kau duduk berdua dengan dia dekat taman minggu lepas tu apa?!
Hee Eun:macam mana kau tau?!
Hyolyn:ouh jadi betullah yang kau ada hubungan dengan dia?! Bitch! //tampar pipi Hee Eun//
Hee Eun://pegang bibir// *darah?!*
Bora:baik kau cakap! Apa hubungan kau dengan Jimin?!
Hee Eun:mana ada apa2 lah! Itu kebetulanlah! Aku nak keluar dengan kawan2 aku lah!
Hyolyn:kau ingat aku percaya ke?!
Hee Eun:lantak kau lah! Hei! Setakat perempuan yang make up tebal 10 inci macam kau yang gilakan harta dia kau ingat dia nak pandang kau ke?! Jeling kau pon tak layak lah!
Hyolyn:what?! //campak Hee Eun sampai kepala terkena bucu meja//
Hee Eun:auch!
??:hoi! Korang buat apa ni?!
Bora:jom2 blah!
Sistar://lari tak cukup tanah//
??://lari dapatkan Hee Eun// Hee Eun-sshi...ireona...Hee Eun-sshi...gwenchana?
Hee Eun:gwen...chana...g-g-gomawo...Kris sunbae...//pengsan//

++skip++

Aku rasa macam aku terjaga dari tidur yang sangat memeritkan...bila aku buka mata aku terasa kepala aku sakit sangat...berdenyut-denyut...apa yang dah jadi dekat aku?

Ye Sul:Eun? Kau dah sedar?
Ji Won:Eun! Aku tunjuk nombor berapa ni?
Jin Hee:nama kau siapa?
Hye Jin:kau kenal tak aku?
Joon Yi://tarik Jung Jin// dia ni siapa?
Hee Eun:*sengal betul bebudak ni...kenekan lah* nuguseyo? Siapa aku? Korang semua siapa?
Semua keculi Hee Eun:Mwo?!
Jung Jin:Eun-ah...ni oppa...takkan Eun tak ingat?
Hee Eun:Park Jung Jin? Ahahahahahahahaha....
Ji Won:yah! Kau ingat lawak ke buat macam ni?
Joon Yi:kau tahu tak punya lah kitorang risau! Kau boleh melawak pula...haih...
Jin Hee:entahnya...yaishh...
Hee Eun:mianei...aku gurau je...yang korang semua kat sini ni dah kenapa? Tak sekolah?
Hye Jin:sekolah pakhang! Dah pukul berapa dah nak sekolah?
Ye Sul:entahnya...dah pukul 3 dah...orang lain semua dah pergi dating dah time2 camni...
Jung Jin:eiii...tak ikhlas nak tengok adik aku...sibukkan namchin memasing je...
Ji Won:alah oppa...bukan selalu kitorang dating...sekali sekala...terpaksa cancel hari ni...
Hye Jin:betul tu oppa...bukan tak ikhlas...cuma...takde papelah...
Hee Eun:ewah2...sejak bile reti dating ni? Kemain rapat ngan oppa aku ye...sejak kapan?
Joon Yi:kau jeles cakap jelah wei...oppa kau memang rapat dengan kitorang macam kau rapat ngan NAMCHIN kitorang...
Hee Eun:perli aku en...bialah aku rapat pon...nanti aku kebas padan muka...
Jung Jin:sudah2...nak citer pasal namchin lain kali ye...sekarang ni ape yang dah jadi dekat Eun ni? Cuba cerita dekat oppa...
Hee Eun://cerita dari A-Z// macam tu lah kisahnya...tapikan...siapa yang bawa aku datang hospital ni?
Hye Jin:Kris sunbaenim...
Hee Eun:mwo?! 0_0 prince ice aku tu? Wahh!!!
Jin Hee:eii...gediknye kau...aku bunuh kang...naya...
Ji Won:entahnya...
Ye Sul:kitorang tahu pun sebab Luhan yang cakap...
Joon Yi:betul tu...Rapmon cakap dekat aku masa dia tolong kau tu habis penuh darah baju dia...
Hye Jin:betul tu...kau bayangkan lah...baju putih yang suci murni macam bayi tu penuh dengan darah kau...
Jung Jin:ayat kau...kalahkan cikgu Bahasa Korea...lulus nye tak juga aku tengok
Hye Jin:oppa ni ade yang hilang kening ni kang (kening? Takde bende lain ke Hye Jin oii --')
Jung Jin:lantak koranglah...oppa nak pergi beli makan tuk Eun jap...korang duduk sini jaga dia...
Ji Won:Eun je? Kitorang?
Jung Jin:haishh...yelah2...oppa belikan roti je tau XD //lari//
Jin Hee:yah! Park Jung Jin!
Hye Jin:hoi...agak2 sikit...hospital ni...
Ye Sul:alah...rilekla...ade kitkat baru jadi...
Ji Won:kepala hotak ko kitkat?
Hee Eun:nak hersyes...
Hye Jin:sudah...biul dah sekor2...
Semua:ahahahahahahahahahahaha....//ketawa tak ingat dunia//
??:hoi! Ini hospital bukan pasar!
Semua://senyap//

#tbc
#part 7

Wahahaha...author harap chap kali ni buat readers happy...author dapat idea buat chap ni pon masa author masuk wad hari tu >_< hahaha...budak baik selalu lah duduk hospital kan? Kalau ade kekurangan komen je k...

Jimin:readers sekalian...saya Park Jimin ingin menjemput anda semua ke Majlis perkahwinan antara saya dan Park Hee Eun...
Shera:Jimin-ah...sampai hati kau T^T
J-Hope:tulah kau...sayang Jimin je...aku kau campak jejauh...
Jimin:mianei Shera...storyline kau...aku kene ikut...
Shera:jangan cakap dengan aku...
J-Hope:hahah...saya mewakili kakak ipar saya iaitu author Shera XD ceh...tadepapelah...
Jimin:whadda?
Shera:errr...
J-Hope:ha! Author Shera suruh promote citer 'MATA' by author @DgNazrish17...tu je...malas nak cakap pepanjang dah...
Shera:babai...muah...//flying kiss//
Jimin:terkena dekat aku lah!
Shera:perasan! Babai readers...see you in the next chap...

By:

aq_shera77


I Love You Mr. Playboy!Where stories live. Discover now