Erghhh! Serabut! Kenapa semunya jadi bila aku dengan Eun dah nak berbaik?! Tak guna betul! Tamat je latihan aku terus balik kondo...
++kondo Jimin++
Jimin:Hee Eun? //senyap sepi// //masuk bilik Hee Eun// kosong? Takkan dia balik rumah omma dengan appa dia? Aduh...aku malaslah nak balik sana...nak taknak kena balik sana...
++rumah Hee Eun++
Hye Jin:Eun...makanlah...janganlah seksa diri kau macamni...
Jin Hee:betul tu...kitorang taknak kau sakit...
Hee Eun:tak sesakit apa yang aku rasa sekarang...
Ji Won:sudahlah Eun...aku yakin yang Jimin tak salah...
Ye Sul:aku pun rasa macamtu...kau tak rasa macam benda ni dirancang ke?
Joon Yi:maksud kau?
Jin Hee:maksud dia Hyolyn yang rancang semua ni...kau tak pelik ke macam mana Sir boleh nampak?
Hye Jin:aku dengar yang diorang kena tangkap dekat tempat yang terbuka...
Hee Eun:entahlah...aku tak boleh nak fikir apa2 dah...
Jin Hee:okay...tapi janji dengan kitorang...makan sikit...please...kau tak makan sejak pagi kan...
Hee Eun:yelah...++Cafe Bubbletea++
Hyolyn:baru puas hati aku...
Soyou:kau tak rasa benda ni kejam sangat ke?
Bora:betul tu...sudah2 la tu...
Hyolyn:kau rasakah apa yang aku rasa? Lagi2 bila nampak diorang bercium dekat rooftop haritu...lagi buat aku sakit hati...
Dasom:kau sendiri tahu yang dia playboy...yang kau senang2 percayakan dia dulu kenapa?
Hyolyn:bukan masalah kau!
Soyou:suka hati kau lah Hyolyn...++rumah Hee Eun++
Jimin:annyeong omma...
Omma:Jimin-ah...kamu gaduh ke dengan Hee Eun?
Jimin:ani...cuma salah faham je...
Omma:oh...naiklah...dia ada dekat atas...
Jimin:ne omma...//naik atas// //nampak kawan2 Hee Eun nak balik//
Ji Won:buat apa kau cari dia?!
Ye Sul:nak sakitkan hati dia lagi?!
Jimin:dengar...semua ni bukan salah aku...aku kene fitnah...dia yang cium aku...
Joon Yi:daheck?!
Hye Jin:I take that as the truth Mr. Park...
Jin Hee:but remember...better you take care of my bestfriend
Joon Yi:or if you hurt her again I will make sure that you lost her!
Jimin://angguk2// *kawan2 dia semua dah bencikan aku...* //masuk bilik Hee Eun//
Hee Eun://terkejut// kau buat apa dekat sini?!
Jimin:shh...nanti omma dengar...
Hee Eun:biarkan omma dengar!
Jimin:Hee Eun...aku merayu...balik rumah kita...
Hee Eun:for what? There's no reason why should I go back to your home...
Jimin:there is...
Hee Eun:what?
Jimin:my precious wife should stay beside her husband //senyum//
Hee Eun:I'm your wife on a paper...
Jimin:kau isteri aku! Isteri Park Jimin!
Hee Eun:pernah ke kau anggap aku isteri kau? Pernah?!
Jimin:setiap masa...
Hee Eun:penipu!
Jimin:Hee Eun...percayalah...aku sentiasa ingat yang kau tu isteri aku...//ambil tangan Hee Eun letak kat dada//
Hee Eun:*lajunya jantung dia*
Jimin:aku nak kau tahu yang cuma kau boleh buat jantung aku tak keruan macam ni...
Hee Eun:tinggalkan aku sendiri...I need to take my time...
Jimin:just take your time...I will wait for you...//cium dahi Hee Eun//++malam++
Lepas je makan malam apa lagi...tidurlah...nasib baik esok tak sekolah...masuk je bilik...
Hee Eun:tidur dekat sofa...saya tak selesa tidur dengan awak...
Jimin:alah...please...sekali je...sakit badanlah tidur dekat sofa...
Hee Eun:suka hati awak lah...saya malas nak ambik tahu...kalau awak buat apa2 dekat saya siap awak!
Jimin:aku janji takkan buat apa2 dekat kau...++pagi++ (asyik skip...skip...skip...dah tak tahu nak cakap apa dah...mian)
Cahaya matahari yang menembusi langsir aku yang agak jarang mengganggu tidur aku yang sungguh lena (kau nak berfalsafah ke ape?)
Hee Eun://pusing sebelah// //nampak Jimin// *kenapa kau kejam dengan aku? Apa salah aku sampai kau benci aku sangat2?* //elus pipi Jimin//
Jimin://terjaga// dah pagi ke? //pejam mata//
Hee Eun:dah...alihkan tangan awak...saya nak mandi...
Jimin:alah...awal lagi...biarlah aku peluk kau lama sikit...lagipun cuti...//eratkan pelukan//
Hee Eun:lepaslah...
Jimin:taknak...
Hee Eun:ish...mengada2 betul lah...
Jimin://sambung tidur//
Hee Eun://elus pipi Jimin lagi sekali// saya sayangkan awak...tapi awak kejam...saya harap bahagia hidup dengan awak...//cium pipi Jimin//++petang++
Ughhh! Bosanlah...nak buat apa? Oppa tak ada...berdua je dengan suami aku yang gila ni...haih...
Jimin:kau tak bosan ke duduk rumah?
Hee Eun:bosanlah juga...
Jimin:jom balik rumah kita?
Hee Eun:motif?
Jimin:please...I'm begging you...esok dah sekolah...minggu depan tarikh pementasan...tolonglah...
Hee Eun:bukan kau kisah pon kalau aku ada dekat rumah...
Jimin:siapa kata? Aku lagi suka kalau kau ada dekat rumah...
Hee Eun:aku tak percaya semua kata2 kau...buat aku bertambah sakit bila aku percaya...
Jimin:tolonglah...aku merayu...kita balik rumah ye...//pegang tangan Hee Eun//
Hee Eun://tepis//cukuplah aku bertahan dengan kau selama 6 bulan ni...cukuplah aku rasa sakit ni sendiri...aku merayu sangat2 demi kebaikan diri aku...lepaskan aku...
Jimin:tolonglah...aku baru nak belajar mencintai kau...tapi semua ni yang jadi...percayalah aku...tu semua fitnah perempuan gila tu!
Hee Eun:cinta? Aku mimpi kut dengar perkataan cinta keluar dari mulut kau...fitnah? Habistu? Apa yang jadi masa tu?!
Jimin:well...listen...masa tu aku nak ambil buku dekat lokar...tiba2 dia tarik aku masuk kelas kosong yang obviously kelas tu open gile...dia yang tiba2 cium aku...masa tu Sir Sungcheol tengah lalu dekat situ then nampak apa yang dia buat dekat aku...macam dia rancang benda ni...
Hee Eun:*sama dengan apa yang diorang cerita* uhmm...
Jimin:kali ni je...aku minta...percayakan aku...aku takkan khianati isteri aku sendiri...aku dah mula sayangkan kau...
Hee Eun:buktikan yang awak sayangkan saya...
Jimin:aku akan bagitahu semua orang yang kau tu isteri aku...
Hee Eun:jangan nak mengada-ngada...saya tak suka awak buat benda gile tu...
Jimin:dah tu?
Hee Eun:treat me as a wife...
Jimin:okay...lepas ni pindahkan semua barang2 and baju2 kau masuk bilik aku...tidur dengan aku...
Hee Eun:I'll take that one...
Jimin:now lets go to our home...
Hee Eun:kejap...saya nak pack barang saya...
Jimin:pack barang aku skali...++kondo Jimin++
Oh my...rindunya dengan rumah ni...huhuh...macam la setahun tak balik rumah XD
Hee Eun:*home sweet home*
Jimin:jom...aku tolong kemas barang kau...
Hee Eun:tak payah...biar saya kemas sendiri...nanti kantoi semua rahsia saya...
Jimin:oh...pandai ada rahsia eh...apa rahsia tu?
Hee Eun:eh...mana boleh bagitahu...nama pon rahsia...
Jimin:sempat aku tahu rahsia pasal namja lain siap kau...
Hee Eun:eh...kalau saya nak fangirl dengan siapa2 pun suka hati sayalah...
Jimin:huh! //merajuk//
Hee Eun:merajuklah...tak ada siapa nak pujuk...#tbc
#part 13I know part ni agak merapu meraban...so abaikan and baca apa yg author type ye XD huhuh...dah tak ada idea sngt ni...tengah fikir macam mana nak munculkan J-Hope lagi XD...udah lah...babai...
By:
aq_shera77
YOU ARE READING
I Love You Mr. Playboy!
RomanceDikahwinkan dengan PLAYBOY?! siapa yang setuju? orang gila je yang setuju untuk dikahwinkan dengan Playboy...itulah yang terjadi kepada Park Hee Eun...dia dipaksa berkahwin dengan Park Jimin...siapa yang tak kenal buaya darat macam dia tu? semua per...