++rooftop++
Hee Eun://menangis// *Jong Hyun oppa mianhae...Eun dah langgar janji Eun...Eun dah janji takkan sebut pasal 'Death Phoenix' lagi lepas kematian oppa...jeongmal mianhaeyo...*
J-Hope:Eun-ah~~
Hee Eun:Ho Seok-ah...//peluk J-Hope//
J-Hope:kau gaduh dengan Luhan ye?
Hee Eun://angguk//
J-Hope:kau cakap pasal 'Death Phoenix' ?
Hee Eun:aku dah langgar janji aku...aku memang adik yang tak guna kan? //nangis lagi kuat//
J-Hope:uljima...kau bukan sengaja nak langgar janji kau kan? Aku tahu kau rindukan Jong Hyun hyung...
Hee Eun:aku tak nak oppa sedih dengan apa yang aku buat...aku masih tak dapat nak lupakan apa yang berlaku...[Flashback]
6 tahun lepas...
Aku dengan Jong Hyun oppa tengah jalan2...tiba2 ada 2 orang lelaki berhenti depan kitorang...aku yang takut terus menyorok belakang oppa aku...
Jong Hyun:kau nak apa Joo Heon?! Minhyuk?!
Minhyuk:aku nak kau bayar hutang kau!
Joo Heon:kau jangan ingat kau boleh terlepas lepas kau kerjakan I.M haritu!
Jong Hyun:memang salah dia...siapa suruh kacau budak aku!
Minhyuk:kalau budak kau tak cari pasal dengan aku takda maknanya Monsta X nak kacau Death Pheonix! (wuuu~~Monsta X jadi Kingka bhaii)
Jong Hyun:benda kecil kau nak besarkan? Childish!
Joo Heon:huh?! Sekarang ni kau mesti bayar hutang kau! //ayun kayu besbol//
Jong Hyun:Eun lari!
Hee Eun://lari menyorok belakang pokok//
Jong Hyun://terkena ayunan kayu besbol// arghhh!
Minhyuk:baru sikit dah menjerit? Ni ketua Death Phoenix? Hahaha...kau buat lawak...
Jong Hyun:tak guna! //bangun// //nak belasah Joo Heon//
Minhyuk:jangan harap!Bang!
Tembakan tu tepat terkena dada Jong HyunHee Eun:oppa!! //lari dapatkan Jong Hyun//
MH/JH://lari//
Hee Eun://nangis// oppa! Bangun! Jangan tinggalkan Eun! //tampar lembut pipi Jong Hyun//
Jong Hyun:mi-mianhae E-Eun...o...op...oppa minta ma-maaf sebab t-tak dapat n-nak j-j-jaga Eun l-lepas ni...//pejam mata// //hembuskan nafas yang terakhir//
Hee Eun:oppa! Kajima! Jangan tinggalkan Eun...siapa nak bawa Eun jalan2? Siapa nak jaga Eun? Oppa ireona! Jebal! //nangis lagi kuat// *aku akan balas dendam demi oppa! Aku janji!*[End Flashback]
++kelas 1++
Jin:kau memang cari mati!
Luhan:apahal? Kenapa?
Suga:kau pernah dengar pasal pergaduhan antara Monsta X dengan Death Phoenix?
Kris:pernah...tapi setahu aku Monsta X dah masuk penjara and Death Phoenix dah tak ada...
Rapmon:kau cari pasal dengan orang yang salah Luhan...
Jungkook:noona tak macam yang kau kenal...dia lagi teruk daripada apa yang dia buat dekat sekolah...
Luhan:aku tak faham...
Jin:Park Hee Eun adalah Sarah Park...
Jungkook:all known as ketua kumpulan Death Phoenix selepas Park Jong Hyun and Park Jung Jin //smirk//
Luhan:mwo?! Dia Sarah Park?! Ketua Death Phoenix?!
Kris:dia yang gaduh dengan korang dulu?
Suga:dan hampir bergaduh dengan Exo-K...[Flashback]
Rapmon:aku tak peduli...kau panggil ketua kau!
Suga:dia yang cari pasal dengan kitorang!
Jimin:siapa suruh kau bagitahu polis yang kitorang jual 'barang' dekat budak sekolah?
J-Hope:aku rasa tak.payahlah nak gaduh macam ni...
Jin:apahal? Kau dah berubah ke? Hahah...
Jungkook:huh?! Jung Ho Seok cuci tangan? Make me wanna laugh...
J-Hope:dia bukan calang2 weh...
Rapmon:aku tak peduli! Esok panggil katua kau! Kita fight!++esok++
Rapmon:mana ketua Death Phoenix yang hebat sangat tu?
Hee Eun:lama tunggu? //buka hood//
Suga:weh...akak yong bhaii...
Jungkook:hebat sangat ke kau jadi kak yong?
J-Hope:aku surrender...chaw! //blah//
Hee Eun:kau mungkin pernah dengar nama Monsta X?
Jimin:kumpulan mamat poyo yang masuk penjara 2 bulan lepas tu?
Hee Eun:pernah rupanya...
Jin:apa kena mengena Monsta X dengan Death Phoenix?
Hee Eun:aku sebab diorang masuk penjara..//smirk//
V:sebab diorang bunuh abang kau kan?
Hee Eun:jangan ungkit pasal abang aku!
Jimin:kenapa? Sedih? Nak nangis? Hahahah...
Hee Eun:tak guna!Maka bermulalah sesi pergaduhan antara Bangtan Boys dengan Death Phoenix...(ayat takda skema lagi ka --') Bantan Boys kalah dalam peegaduhan tu...
Hee Eun:aku dah pesan jangan cari pasal...tapi degil...buat habis tenaga aku je...J-Hope tak pernah cakap yang dia kawan aku?
Rapmon:*J-Hope kawan dia? Patutlah dia beria2 taknak gaduh...*[End Flashback]
Jungkook:sejak dari hari tu kitorang dah stop kerja2 kotor tu and berhenti jadi Kingka...
Suga:dia berubah macam tu pun sebab J-Hope...J-Hope yang dapat perbaiki dia...
Jin:J-Hope juga yang buat dia berhenti bunuh orang...
Rapmon:J-Hope segala-galanya bagi dia selepas kematian abang dia...lebih baik kau betulkan keadaan sebelum jadi lagi teruk...++rooftop++
J-Hope:Aku dengar kau sebut cerita lama? Apa dia? Pasal Luhan ka?
Hee Eun:dia pernah curang belakang Ye Sul (mianhae @tasyashua...watak kau juga kan?)
J-Hope:mwo?![Flashback]
7bulan lepas
Aku tengah ponteng kelas...tiba2 aku dengar bunyi pelik...aku ikut bunyi tu...TERKEDU...aku nampak Luhan tengah kiss Dasom...patutlah dua ekor mangkuk ni tak ada dekat kelas...
Hee Eun://tarik baju Luhan// kau apahal?!
Dasom://nak lari//
Hee Eun://tarik rambut Dasom// kau nak lari pergi mana perempuan?!
Dasom:sakitlah! Lepaskan! //nangis//
Luhan:weh...aku boleh explain...jangan cakap dengan Ye Sul please...aku sayangkan dia...
Hee Eun:kau dengar sini! Kawan aku segala-galanya bagi aku! Membunuh pun aku sanggup demi kawan aku! Aku taknak carita panjang pasal hal ni! Aku lepaskan kau! Sekali je lagi...kau sakitkan hati Ye Sul aku tak teragak-agak nak buat kau menderita! //lepaskan Luhan// blah!
Luhan://lari//
Hee Eun:well...well...look what we get here?
Dasom://menangis//
Hee Eun:kau apahal menangis?! Malu aku nampak kau buat benda tu?!
Dasom://angguk perlahan-lahan//
Hee Eun:sejak bila kau reti malu? Aku ingatkan kau...kau tak kenal aku siapa...aku dah selemah kau ingat...kalau aku nampak kau usik relay orang lain mati kau aku kerjakan...bukan kau je...geng kau sekali!
Dasom:please...jangan apa2 kan aku...aku merayu...
Hee Eun:kawal diri kau! Jangan jadi perosak hubungan orang...lagi sekali je aku dengar siap kau! //lepaskan Dasom//
Dasom://lari//[End Flashback]
J-Hope:jinjja?! Xi Luhan?!
Hee Eun://angguk// Jimin mana?
J-Hope:kau nak aku panggil dia ke?
Hee Eun:tak payahlah...petang ni jom keluar...kau belanja...
J-Hope:eih...aku baru balik dah minta macam2...pijak kang!
Hee Eun:sanggup ke kau nak pijak aku? Hahah...
J-Hope:kau minta izin Jimin dulu...baru boleh keluar dengan aku...
Hee Eun:yelah...nanti aku call kau...ambil aku dekat kondo kalau jadi...
J-Hope:baik Puan Bos!#tbc
#part 19Weh...penuh flashback aje...sorry pasal Luhan tu...just a ff right...tahulah author betulkan keadaan...@tasyashua jangan marah ku ye...kau tunggu chap akan datang n aku kasi dabest pnye part...
By:
aq_shera77
YOU ARE READING
I Love You Mr. Playboy!
RomanceDikahwinkan dengan PLAYBOY?! siapa yang setuju? orang gila je yang setuju untuk dikahwinkan dengan Playboy...itulah yang terjadi kepada Park Hee Eun...dia dipaksa berkahwin dengan Park Jimin...siapa yang tak kenal buaya darat macam dia tu? semua per...