++Taman++
Aku minta izin untuk keluar jalan2 dengan Jimin... Nasib dia faham... Yang aku tak faham sekarang ni... Kenapa J-Hope tiba2 berubah jadi macam tu? Tengah aku sibuk layan perasaan... Tiba2 ada sebiji bola berhenti betul2 depan kaki aku... Aku nampak seorang budak perempuan mendekati aku... Mungkin bola dia?
?? :Jwiseonghamnida //bow and ambil bola//
Hee Eun:gwenchana... Eh! Yira! Bukan Yira dengan papa ke dekat China?
Yira:wah! Angel Unnie!! //peluk Hee Eun// memang Yira dengan papa... Tapi papa tiba2 ajak balik sini... Katanya nak buat surprise untuk mama... Heheh...
?? :Yira... Kenapa kacau kakak ni?
Yira:papa... Ni Angel Unnie lah... Anak murid mama dekat sekolah...
Ze Yang:oh... Ni ke Angel Unnie yang Yira selalu cerita dekat papa tu... //hulur tangan// saya Peng Ze Yang... Papa Yira... Bekas Suami Ai...
Hee Eun:Park Hee Eun... Student Miss Ai... //sambut huluran tangan Ze Yang// saya dengan yang Encik nak buat kejutan untuk Miss?
Ze Yang:tak payah berencik dengan saya... Panggil saya oppa je... Kekok sangat panggil encik...
Hee Eun:nae... Oppa...
Ze Yang:saya sebenarnya nak lamar Ai semula... Saya masih cintakan dia... Kami berpisah sebab sikit salah faham... Lagipun kesian dekat Yira...
Hee Eun:ah~ Saya doakan yang terbaik untuk oppa! Fighting!
Yira:Angel Unnie... Mana papa hensem dengan papa Hobie?
Ze Yang:papa hensem dengan papa Hobie?
Hee Eun:papa hensem dekat rumah unnie lah... Papa Hobie dia kerja...
Yira:papa nak tahu... Kat sini pun Yira ada papa... Papa hensem suami Angel Unnie... Papa Hobie kawan papa hensem...
Ze Yang:suami? Awak dah kahwin? Bukankah awak terlalu mu-
Hee Eun:perkahwinan atas dasar keluarga...
Ze Yang:oh... Saya faham...
Yira:papa... Baegopa... Jom makan? Angel Unnie pun jomlah ikut sekali...
Ze Yang:jomlah... Oppa belanja...
Hee Eun:tak apa lah... Saya nak kena balik... Saya ada urusan sekejap lagi... Saya balik dulu... Paipaii Yira...
Yira:paiipai Angel Unnie //lambai Hee Eun//++kondo Jimin++
Jimin:lambat balik?
Hee Eun:mian... Saya terjumpa Yira tadi...
Jimin:bukan dia dekat China? Dengan abang Ze Yang?
Hee Eun:awak kenal Ze Yang?
Jimin:dia sepupu Kris... Kitorang rajin lepak dulu...
Hee Eun:oh... Macam tu... Memang dia dekat China... Tapi abang Ze Yang bawa dia balik... Dia pun ada tadi... Katanya nak lamar Miss balik...
Jimin:jinjja? Wahh tak sangka...
Hee Eun:tulah... Mesti sweet kan... Dah lah ada anak... Ouchh!
Jimin:lain macam je bunyi? Nak anak juga ke? Sekarang saya boleh bagi //smirk//
Hee Eun:*apa aku cakap ni?! Pabo Hee Eun!* awak dah gila?! Saya... Saya... Period //tunduk//
Jimin:I'm joking babe... Hahaha! Muka merah lah tu!
Hee Eun:Yah!! //Pukul Jimin// awak ni kan!!
Jimin:ah! Appeo!! Mian... Mian... Hahhaha++Malam++
Neo Yeppeuda!Hee Eun:uhm? //tengok phone//
YEOJA 1
ANSWER.
--›Otp‹--
Hee Eun:eoh wae?
Hye Jin:Eun-ah!!
Hee Eun:mwo?! Tak payah lah jerit... Pekak tahu...
Hye Jin:heheh... Mian... Esok keluar jom? Cuti kan...
Hee Eun:pergi mana je?
Hye Jin:shopping lahh... Dah lama tak lepak...
Hee Eun:boleh juga... Nanti aku tanya Jimin... Kalau boleh aku mesej kau...
Hye Jin:susah betul dapat chingu wifeu orang ni... Semua nak kena minta izin suami... Haihh... Takpelah... Kalau jadi esok dekat Lotte World pukul 12 tau!
Hee Eun:hahahah... Arasso...++Lotte World++ [banyak gila skip]
Macam yang kitorang janji... Aku sampai dekat Lotte World tepat pukul 12... Semangat nak shopping katanya...
Hee Eun:mana diorang ni... Jalan2 dulu lah...
Tengah aku jalan2 tu... Tiba2 aku ternampak someone yg memang aku kenal... Kenal sangat...
Hee Eun:eoh? Hobie lah... Nak tegur lah...
Tiba2 datang seorang perempuan paut tangan dia... And jalan sama2... Muka dia... Bahagia gila... Hati aku... Berkecai...
?? ://tampar bahu Hee Eun// hoi!
Hee Eun:kkamjak! Yah! Kau nak aku mati sebab sakit jantung ke?!
Hye Jin:heheh mian...
Joon Yi:kau tengok apa tadi? Kemain focus aku tengokkan...
Jin Hee:entahnya... Aku pon sama...
Hee Eun:tak ada apa lah... Hahah //fake laugh//
Ji Won:jom makan dulu nak? Aku tak lunch lagi...
Ye Sul:aku pun sama... Tak sempat nak makan tadi...
Hee Eun:jom lah... Aku belanja okay?
Semua:wahh!! Gomawo Eun!!
Hee Eun:hahah... No prob!++Restoran XXX++
Ji Won:kau kenapa? Diam je...
Jin Hee:entahnya... Segan pula aku nak makan... dah lah kau belanja... Tapi tak makan
Hye Jin:kau gaduh ngan Jimin lagi ke? Hee Eun:eh... Tak ada apalah... Aku takda selera pula... Kau makan jelah... Malu2 pula... Sejak bila kau reti malu? Hahaha
Ye Sul:eleh... Macam kitorang ni tak perasan je apa jadi depan mata kau tadi...
Joon Yi:kau tak payah nak berlakon sangat... Kitorang dah nampak dulu sebelum kau nampak...
Hee Eun:maksud kau?
Joon Yi:dah banyak kali aku nampak dia keluar dengan perempuan tu... Bukan aku je... Abang aku pun... Bangtan lagilah...
Ye Sul:yup... Kerap sangat dah...
Hee Eun:sebab tu ke dia dingin dengan aku? Jimin tahu tapi tak bagitahu aku?
Hye Jin:aku tak tahu apa motif Jimin... Tapi dia memang tahu...
Ji Won:sudahlah Eun... Aku tahu kau sayangkan dia... Tapi ingat Jimin... Eun... Takkan kau nak bagi harapan palsu terus menerus dekat Jimin kalau kau tak boleh move on macam ni?
Jin Hee:Eun... Ingat pesan aku... Lupakan dia... Dah tertulis yang Jimin untuk kau... Percaya cakap aku...
Hee Eun:aku... Aku cuba semampu aku...++Kondo Jimin++
Lambat sangat aku balik... Tapi aku peduli apa... Jimin nak marah ke apa... Lantak dia... Fikiran aku berkecamuk sekarang ni!
Hee Eun://masuk rumah//
Jimin:lambatnya balik... Ingatkan dah lupa jalan..
Hee Eun:diam! //masuk bilik lama dia//
Jimin:aku ada salah cakap ke? Oh... Mood swing maybe... Dia period kan? Molla...Hee Eun Situation
Hee Eun:*Arghhh!! Apa hal aku nak sakit hati sangat?! Kenapa?! Apa salah aku?! Hidup aku jadi kucar kacir macam ni!! Sebab perkahwinan bodoh ni! Semuanya sebab harta! Aku hilang cinta sejati aku... Aku hilang semua yang aku sayang... Aku hilang diri aku... Aku nak hentikan perkahwinan ni!* //nangis//
#part27
#tbcOkay author nak membebel... Hahah... Lama tak update kan? Ni author belanja okayy... Author sedih sebenarnya tngk vote kat chap lepas😂😂 3 je weh... Meroyan jugak lah bila tngk... Tapi... Author redha dengan ketentuan ilahi😂😂 by the way thanks for 50+k reads😍 author sayang korang... Tapi author ni bukan batak vote or whut... Tapi vote lah sikit... Chap lepas... Aduhh sedihnyaa😂 okay bye... Berakhirlah sudah bebelan author yang agak annoying ni... Bye...
By:
Aq_shera77
YOU ARE READING
I Love You Mr. Playboy!
RomanceDikahwinkan dengan PLAYBOY?! siapa yang setuju? orang gila je yang setuju untuk dikahwinkan dengan Playboy...itulah yang terjadi kepada Park Hee Eun...dia dipaksa berkahwin dengan Park Jimin...siapa yang tak kenal buaya darat macam dia tu? semua per...