Hoofdstuk 1

569 12 5
                                    

Violetta

ik sta weer op de luchthaven. Deze keer niet om te verhuizen. Ook niet voor een show. We hebben vrij gekregen en we gaan op reis. We gaan naar Europa deze keer. Speciaal naar België zelfs! Papa, Angie, Leon en ik hebben onze koffers gepakt en zijn nu aan het wachten tot ons vliegtuig aankomt aan de gate.

Leon: "Ik ben zo blij dat we eindelijk nog eens naar België gaan."

Ik: "Ik ook. Het was er zo leuk de vorige keer."

Leon: "Deze keer gaan we naar de stad kijken en staan we niet op het podium, he."

Ik: "Ik weet het wel."

"Alle passagiers voor vlucht Buenos Aires naar België, gelieve u te begeven naar de gate."

"Kom schat", hoor ik papa en Leon zeggen. Ja papa naar Angie en Leon naar mij natuurlijk. We gaan ons i checken en zitten in het vliegtuig te wachten. Ik zit gezellig naast Leon. Papa en Angie zitten een rij achter ons.

"Dames en heren gelieve uw riemen goed vast te maken voor het opstijgen. Binnen enkele minuten worden er nog veiligheidsinstructies gegeven door onze lieftallige stewardessen. Maak uw klaar voor vertrek. Handbagage het best boven u in de voorziene bakken of onder de stoel voor u. Nog een prettige reis verder."

Na deze uitleg starten de veiligheidsinstructies en kunnen we opstijgen. Terwijl de reis leun ik gezellig tegen Leon aan.

Wow nieuw verhaal. Sorry dat het zo lang duurde voor een nieuw verhaal, maar ik postte een verhaal op mijnverhaaltjesxjana daar kan je een kijkje nemen. Dat verhaal heet: 'Jij kan mij zijn'. Je kan nu ook genieten van dit verhaal.
Xxx,
Jana


Een andere liefde?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu