Hoofdstuk 14

205 10 5
                                    

Violetta PVZ

Ik was even in slaap gevallen, de dag was ook wel super. Ik was net even wakker en hoorde Jonas met iemand bellen. Het leek heel geheimzinnig. Wat moet ik ervan denken? Ik doe alsof ik nog steeds slaap en ondertussen komt Jonas terug binnen. Ik probeer zo stil mogelijk te blijven. Hij komt terug naast me liggen. Ik "ontwaak".

"Hey schat", zegt Jonas.

"Hey lief", zeg ik.

"Lekker geslapen?"

"Ja, hoor."

"Wat wil je eten? Ik heb nog pizza in de diepvries", zegt Jonas.

"Ja, pizza is goed", zeg ik.

Jonas staat op en loopt naar de keuken. Hij haalt pizza uit de diepvries en steekt hem in de oven. Daarna komt hij terug bij mij zitten. We kijken samen wat tv.

Leon PVZ

Samen ga ik met Louisa naar haar huis. Het is niet haar huis, maar het huis van haar ouders. Ze woont nog bij haar ouders.

"Dag jongen, jij moet wel Leon zijn?" zegt haar moeder.

"Ja, ik ben Leon", zeg ik.

"Ik ben Yalenka en dit is Alan", zegt haar moeder, die dus duidelijk Yalenka heet.

"Welkom, kom maar binnen", zegt haar vader, Alan dus.

"Sorry dat we zo laat zijn, maar ik moest nog even een telefoontje doen", zegt Louisa.

Het was daarnet echt een vreemd telefoontje, want zelfs ik mocht het niet horen. We gaan nu allen naar binnen en gaan aan de salontafel gaan zitten. Louisa haar moeder komt met allemaal lekker drankjes af. Ze heeft ze blijkbaar zelf gemaakt. Ze zijn echt super lekker.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eindelijk een nieuw hoofdstukje! Zijn jullie blij? Hopelijk volgt er snel een volgend hoofdstuk!



Een andere liefde?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu