Leon PVZ
"Louisa, kunnen we even praten?", vraag ik.
"Oei, dat klinkt serieus. Wat is er?", zegt Louisa.
"Kom even hier zitten." Ze komt bij mij aan de tafel zitten.
"Ik denk dat het beter is als we uit elkaar gaan", zeg ik. Nu verwacht ik dat ze tegen me zal schreeuwen en boos zal zijn en me zal meenemen heel ver hier vandaan, maar nee. Ze doet net heel kalm. Ik vind het bijna verdacht.
"Euhm... Als jij dat vindt... Mag ik wel iets vragen?", zegt ze. Nu komt het... "Waarom?"
"Omdat ik niet meer voel wat we vroeger hadden en binnenkort ga ik terug naar Buenos Aires, het is beter dat we nu al afstand nemen", zeg ik.
"Weet je het zeker?", vraagt ze.
"Ik vrees van wel. Geloof me, dit is het beste voor iedereen."
"Ok, ik vertrouw erop dat je weet wat je zegt en dat je geen spijt zal hebben."
"Dank je", zeg ik.
"Zal ik dan nu maar mijn spullen nemen?", vraagt ze.
"Blijf nog. Het is al laat en ik wil niet dat je in het donker nog naar huis gaat", zeg ik.
"En waar moet ik dan slapen?"
"Ik slaap wel op de bank."
"Dank je."Violetta PVZ
"He, Jonas, Leon belt kom je luisteren?", roep ik.
"Ja hoor, wacht even", hoor ik vanuit de keuken.
"Leon, ik zet je even op speaker."
"Hi"
"Hey", zeggen Jonas en ik tegelijk.
"Wat is het nieuws dat je zo dringend wou vertellen? Is alles in orde?", vraag ik.
"Ja hoor, maar je maar niet ongerust. Ik heb plan B helemaal niet nodig gehad. Ze is net vertrokken."
"Hoezo vertrokken?", vraagt Jonas aan Leon.
"Ja, uit zichzelf. Nu ja, dankzij mij eigenlijk. Ik zei haar dat ik een punt achter onze relatie wou zetten en ze ging ermee akkoord."
"Dat is super goed nieuws!", zeg ik blij.
"Zo kan ik hier blijven en kan jij ook terug hier komen."~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hoe vonden jullie het?
Nieuw jaar en goed voornemens voor Louisa zeker?Ik wens jullie allen een gelukkig jaar
Vol liefde, een mooi gebaar
Vol feest, ook een beetje raar
Een feest voor jou en mij
Dat maakt ons allen blijOk, ik ben slecht in gedicht en rijm, maar ik wens jullie allen een gelukkig 2016!
Liefs, Jana xx
JE LEEST
Een andere liefde?
FanfictionOp reis gaan met je grote liefde. De droom van iedereen toch? Ook voor Violetta en Leon. Samen gaan ze op reis naar België. Daar komen Ze super leuke mensen tegen. Misschien iets te leuke mensen? ~foto gemaakt bij mezelf. Op de foto kan je de helft...