Leon PVZ
Gisteren zijn we gaan eten bij een restaurantje om de hoek. Het was er heel lekker. Nu is het 9u 's ochtends. Ik ben al wakker, maar Violetta slaapt nog. Gisteren was er een jonge dame die ons kwam bedienen. Ze was zo mooi... Nee, Leon, niet aan denken. Je bent verliefd op Violetta. Ik kijk naar hoe ze slaapt. Ze ligt zo mooi. Ik neem een foto en post hem op Instagram. Hij heeft onmiddellijk al 1000 likes. Zo lief hoe fans toch altijd meteen liken. 1 van de reacties is: hoe schattig, jullie passen perfect bij elkaar. Ja, dat is waar. Allemaal positieve reacties. Violetta wordt wakker.
Ik: "Goeiemorgen, schat"
Violetta: "Goeiemorgen, hoe laat is het?"
"Kwart over 9"
"Zijn pap en Angie al op?"
"Ik weet het niet. Zullen we gaan ontbijten? Dan zien we het meteen."
We komen uit ons bed en gaan ontbijten. Ja hoor, daar zitten Angie en Herman al.
Herman: "Goede morgen slaapkoppen."
Ik: "Het was zij hier." En ik wijs naar Violetta. Ze glimlacht en duwt speels mijn vinger weg.
Angie: "We zijn naar de bakker geweest. Voor elk 2 donuts en dan hebben we nog een paar croissants, chocoladekoeken, rozijnenkoeken... je ziet wel..."
Violetta: "Bedankt."
We ontbijten en daarna maken we ons klaar om te vertrekken. We gaan wandelen in een park. Samen lopen we langs een wandelpaadje.
"Wij gaan even die kant op", hoor ik Herman zeggen.
"Rond 11u hier terug afspreken?" vraagt Angie.
"Is goed", zegt Violetta. Ze geeft hen beiden een kus op de wang en daarna gaan ze weg. Violetta en ik wandelen nog een poosje rond voor we ons op een bankje zetten. We kijken uit op een speelpleintje. Er zijn allemaal kleine kindjes aan het spelen.
Violetta zegt: "Het is toch schattig hé?"
Ik zie dat ze naar de kindjes kijkt die aan het spelen zijn.
Ik zeg: "Ja, het is waar."
We wandelen nog even de andere kant op voor het tijd is om naar een restaurant te gaan. We hebben nog steeds niet veel eten gehaald om zelf te koken. Dus we moeten wel naar een restaurantje in de buurt gaan. We kunnen niet in het hotel eten, want dat is een B&B (bed en breakfast) . We gaan weer naar hetzelfde restaurant als ervoor. Ik betrap mezelf erop dat ik continu naar die bediende sta te kijken. Waarom toch?
JE LEEST
Een andere liefde?
FanfictionOp reis gaan met je grote liefde. De droom van iedereen toch? Ook voor Violetta en Leon. Samen gaan ze op reis naar België. Daar komen Ze super leuke mensen tegen. Misschien iets te leuke mensen? ~foto gemaakt bij mezelf. Op de foto kan je de helft...