Hoofdstuk 12

202 9 2
                                    

Violleta PVZ
Wat is het hier leuk! Er staan overal figuurtjes te dansen en te springen. Ik weet totaal niet wie of wat ze zijn, maar het is mega leuk!
"Kijk daar, gaan we op de foto met Mega Mindy?", vraagt Jonas.
Nog voor ik kan antwoorden sta ik met mijn grootste smile op de foto met Mega Mindy. De naam alleen al klinkt super grappig. 'Mega', ja van super zeker? En 'Mindy'? Dat ik het totaal niet weet. Als we verder lopen zien we allemaal fonteintjes. Volgens Louisa noemen ze het de dansende fonteintjes. Er zit een gaatje in de grond en daar komt er dan water uit. Super grappig. Ik vind het grappig hoe de kleine kindjes daar door proberen te lopen zonder nat te worden. We lopen verder door. Als eerst doen we een attractie genaamd 'Het huis Anubis'. Het is en achtbaan die overkop gaat. Je kan met 6 in 1 keer gaan en natuurlijk gaan wij samen met z'n zessen. Jonas wou samen met mij vooraan zitten. Na tegenpruttelen ga ik dan toch mee vooraan. Ik ben wel een beetje bang.
"Je hoeft niet bang te zijn", stelt Jonas me gerust. "Zo erg is het niet."
Hij neemt mijn hand vast. Als we vertrekken knijp ik extra hard in zijn hand omdat ik toch wel bang ben. 3...2...1...
"Aaaaaaaaaaaaaaaah", hoor ik mezelf roepen.
"Whaaaaahaaaaoehaaaaahahaha...", hoor ik ook de 2 meiden achter mij roepen.
De jongens nog niet gehoord.
"Dit is de maaaaaaaaaaaaax", zeg ik als het even rustig is. Veel tijd krijg ik daar niet voor.
Ik maak mijn hand los van die van Jonas en zwaai met mijn handen in de lucht!
*flits*
Ja, ze maken dus ook foto's hier...
"Wat was dat geweldig", zegt Angie als het gedaan is
"Ja de max. Ik voel me alleen een beetje draaierig", zeg ik al lachend en ik laat me nep in Jonas zijn armen vallen. We lopen langs de kiosk met de foto's.
"Hij is prachtig", zegt Jonas vol sarcasme in zijn stem.
"Zeg dat wel. De meiden al gillend en wij hun aan het uitlachen", voegt Leon eraan toe.
Ik kijk naar de meiden.
"3...2...", zeg ik.
"1..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bedankt voor het lezen!
Wat gaat er gebeuren denk je?
Like en comment is altijd leuk x

Een andere liefde?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu