Hoofdstuk 27

148 7 2
                                    

Leon PVZ

Louisa komt de kamer binnen. 

"Je vriendinnetje heb ik nog niet gevonden, maar deze wel!", zegt ze.

Ze heeft Angie bij zich! Wat moet ze met Angie! 

"Angie!", roep ik bezorgd. "Laat haar gaan! Ze heeft hier niets mee te maken!"

"Dat zullen we nog wel zien! Nu ga ik jou kleine meid gaan halen. Ze moest hier al lang zijn!", zegt ze dreigend.

Ze laat Angie en mij achter in de kamer. Angie probeert iets te zeggen tegen mij. 

"Je losmaken? Maar dat gaat helemaal niet, ik zit hier ook vastgebonden", zeg ik. Ze probeert te zeggen dat ik het moet proberen.

Ik ga voor haar staan met mijn rug en probeer de plakband eerst van haar mond af te trekken.


Violetta PVZ

Hier lig ik nu... Op de stoep... Ik ben gewoon knal tegen een boom gelopen... Ik ga rechtstaan en plotseling staat Louisa voor mijn neus... 

"Meekomen!", beveelt ze.

Al zwijgend volg ik haar. Ze houd me goed in het oog zodat ik niet zou weg kunnen lopen. Na een einde wandelen zijn we aangekomen aan de loods. Hij staat helemaal niet bij het park, maar ik durf niets te zeggen omdat ik bang ben dat ze dan iets zal doen. Ze brengt me naar een lege kamer en laat me daar achter. Ik ben zo bang geworden... Ik had Jonas iets moeten zeggen. Wacht! Ik heb mijn gsm nog... Ik luister aan de deur om te horen of Louisa echt al weg is en probeer dan Jonas een berichtje te sturen.

"HELP!

IK ZIT EEN DE LOODS EEN BEETJE VERDER VAN HET PARK.

IK DENK DAT LEON HIER OOK IS, LOUISA NAM ME HIERMEE NAARTOE!"

Gelukkig wil het bericht verzenden. In die films zie je altijd dat er geen bereik is, maar hier blijkbaar wel. Hij antwoordde meteen:

"Ik weet het zijn

Ik ben er zo meteen"

Gelukkig! Hopelijk kan hij Louisa stoppen, voor ze domme dingen gaat doen.

Een andere liefde?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu