Hoofdstuk 30

151 7 6
                                    

VIOLETTA PVZ

Ik heb geen idee waar we nu zijn, maar ik vermoed ver weg van de loods. We hijgen allemaal omdat we kapot zijn van het lopen. 

"Waar zijn we nu?", hoor ik Tamara zeggen. 

We zijn langs de kant van een bos. Het is donker. En rustig. 

"Laten we eerst een weg vinden, waar er mensen zijn", zegt Jonas. 

We volgen hem. Het duurt een lange tijd voor we eindelijk aankomen bij een straat. Er rijden amper auto's. Een beetje verder op in de straat zien we licht branden. We gaan er zo snel mogelijk naar toe. Het is een winkel en Jonas gaat ons voor.

"Hallo, mevrouw" begint hij "zou u ons kunnen vertellen waar we op dit moment zijn?"

"Hola, lo sientos pero yo no hablo holandés", (Hallo, sorry maar ik spreek geen Nederlands) vertelt de vrouw. Olivier komt naar binnen gelopen. Tamara, Angie en hij zijn buiten blijven wachten. 

"Dit is volgens mij geen Vlaams winkeltje, de winkel heet "Nuevo mundo" en volgens mij klinkt dat Spaans", zegt Olivier.

"Dan regelen wij dit wel even", zeg ik.

"Hola Señora, terminamos aquí, pero no sabemos donde estamos. ¿Nos diría dónde estamos?", (Hallo mevrouw, wij zijn hier terecht gekomen, maar wij weten niet waar we zijn. Zou u ons kunne zeggen waar we zijn?) vraag ik. 

"Sí, sí, estás en algún lugar en el Grote Weg a Waregem", (Jazeker, ja, jullie zijn hier ergens op de Grote Weg naar Waregem) zegt de vrouw.

"Ze zegt dat we ergens op de Grote Weg zijn naar Waregem", zeg ik tegen Jonas.

"O god, gelukkig is dat niet zo ver van mijn huis vandaan", zegt hij "Kom we gaan ervandoor zodat we veilig zijn van Louisa."

"Gracias señorita", zeg ik nog aan de vrouw.

"No hay problema", (geen enkel probleem) zegt de vrouw.

We gaan er snel vandoor op weg naar Jonas' huis. Het is een einde wandelen en aangezien we allemaal al heel moe waren ging het er niet snel op vooruit.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nieuw hoofdstuk,

bijna einde! Vind het zeer jammer, maar een komt nog een ander verhaal, promised

Een andere liefde?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu