Violetta PVZ
dingdong... Ik sta aan ons appartement dat we gehuurd hebben.
"Violetta! Je bent!" zegt Leon.
"Wat scheelt er? Waarom moest ik zo snel naar hier komen?" zegt ik.
"Kom binnen. Louisa is toch niet met je meegekomen hoop ik?"
"Nee nee. Wat scheelt er nou?" zegt ik.
"Jonas! Wat doe jij hier? Je moest toch gaan werken?" zeg ik.
"Nee, wel, dat was een smoes om even met Leon te gaan praten", zegt Jonas.
"Wat! Wat is hier aan de hand?" vraag ik.
(Verhaal van hoe Jonas en Louisa elkaar kennen)
"En een paar weken geleden leerde Louisa Leon kennen", zegt Jonas.
"Ze haalde me over om samen haar plan uit te werken. Ze zou me er veel geld voor geven. Ik zou samen met jou moeten zijn en Louisa zou samen met Leon willen zijn. Ze wou jullie uit elkaar drijven."
"Wat?! Dus... Ik dacht...", zeg ik.
"Wacht, Violetta! Dat is niet wat je denkt. Laat me het hele verhaal doen", zegt Jonas.
"Louisa leerde Leon nog beter kennen en zo werd het voor haar plotseling makkelijker om met hem samen te kennen. Aangezien ik je al had gezien toen je kwam eten in het restaurant werd het voor mij ook makkelijk. Ik was eerst niet verliefd op je, maar toen ik zag hoe je echt was. Een lief, vriendelijk meisje werd ik op slag verliefd op je. Nu zal je wel heel boos op me zijn en me haten, maar dat doet er niet toe. Ik wil gewoon dat je veilig bent."
"De dag dat we van Plopsaland terug naar huis gingen belde Louisa mij. Ze was van plan om jou en Leon te kidnappen. Ze wou Leon hier houden. Natuurlijk moest ik jou hier houden. Ik wou dat niet! Je moet me geloven", vervolledigt Jonas zijn verhaal.
"Ze zou vragen of Leon met haar zou willen trouwen. En als hij dat niet deed zou ze hem meenemen. Ergens ver weg. Ik moest er gewoon voor zorgen dat jij niet achter Leon aan zou gaan. Ik wou dit echt niet en ik zei dit ook tegen haar, maar toen bedreigde ze me. Ze zei dat een oude vriend haar was komen opzoeken. Die oude vriend van haar was ook mijn vriend geweest. Hij zorgde er vroeger voor dat ik met drugs begon te dealen. Toen ik er uiteindelijk vanaf kwam is hij naar Nederland verhuisd. Louisa zei dus dat als ik Violetta niet hier zou houden dat die vriend er zou voor zorgen dat ik nooit meer normaal over straat zou kunnen komen."
"Wat erg! We moeten haar aangeven bij de politie", zeg ik.
"Nee, wacht! Ik ben nog niet klaar. Ik moest je dus hier houden en ik kon het niet! Ik kon het echt niet. Vandaag zei ik dus dat ik moest werken, maar ik wou eerst Leon gaan waarschuwen. Ik legde al mijn geld klaar zodat Louisa ook bij Leon vandaan zou zijn. Hopelijk is ze je niet achtervolgt."
"Nee, normaal is ze nog in de winkel."
triiiiiiiiiingtriiiiiiiiiing.... Leon krijgt telefoon.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heavy stuk, niet? Wat zal er nu gebeuren denken jullie?
Misschien morgen of zelfs vanavond al een nieuw hoofdstuk!
JE LEEST
Een andere liefde?
FanfictionOp reis gaan met je grote liefde. De droom van iedereen toch? Ook voor Violetta en Leon. Samen gaan ze op reis naar België. Daar komen Ze super leuke mensen tegen. Misschien iets te leuke mensen? ~foto gemaakt bij mezelf. Op de foto kan je de helft...