Leon PVZ
Volgende week gaan we alweer terug naar Buenos Aires en Violetta is nog steeds bij Jonas. Ik weet echt niet meer wat ik moet. Op de één of andere manier moet ik haar toch terug winnen? Van Louisa heb ik gelukkig niets meer gehoord. Ik zit hier maar hele dagen voor de tv... Herman en Angie zijn al veel dingen gaan bezoeken. Ze zijn al gaan schaatsen, gaan bowlen. Gelukkig dat zij niet van onze problemen moeten genieten. Thuis krijgen ze al genoeg problemen met ons ;). Telkens zij thuiskomen heb ik het eten klaargemaakt. Ik ga nu ook snel naar de winkel want over een paar minuutjes zijn ze alweer thuis.
Violetta PVZ
"He, kom eens proeven. Wat denk je ervan?" vraagt Jonas. Hij heeft gekookt. Ik weet niet eens meer wat het is want het heeft zo een ingewikkelde naam, maar het is echt wel overheerlijk.
"Hmmm... Lekker... Wat is het nu ook alweer?" vraag ik lachend en nagenietend van het gerecht.
"Kom op... Je kan dat echt niet onthouden of wat? Shoarmapizza met knoflooksaus" zeg hij op culinaire wijze.
"Ja, ik wist het wel. Het is alleen dat ik die 'sham'-dinges niet kan onthouden", zeg ik en ik begin te lachen.
"Dat is net het belangrijkste!" Jonas begint ook te lachen. Na ons lachpartijtje gaan we aan tafel. Daarna sta ik op en zeg dat ik nog wat spulletjes ga halen op het appartement. Waarschijnlijk blijf ik wel nog eventjes bij Jonas. Jonas en ik zijn best goede vrienden geworden. Het gaat precies beter dan toen we een koppel waren ;). Leon heeft me niet meer gebeld. Hopelijk is er nog niets ergs gebeurd. Ik blijf maar wachten op het moment dat we weer samen kunnen zijn.
"Hey Violetta, wat kom jij hier nu doen?", vraagt Leon.
"Ik kom wat spulletjes ophalen", zeg ik. In stilte neem ik de spullen die ik nodig heb.
"Euhm... Heb je nog iets gehoord van Louisa?", vraag ik.
Ik draai me om en Leon staat plotseling vlak voor me.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nounou... Sorry dat ik zo weinig update... Ik weet bijna niet meer wat ik met het verhaal aan moet vangen... Iemand inspiratie?
JE LEEST
Een andere liefde?
FanfictionOp reis gaan met je grote liefde. De droom van iedereen toch? Ook voor Violetta en Leon. Samen gaan ze op reis naar België. Daar komen Ze super leuke mensen tegen. Misschien iets te leuke mensen? ~foto gemaakt bij mezelf. Op de foto kan je de helft...