Hoofdstuk 31

164 4 10
                                    

VIOLETTA PVZ
We waren helemaal uitgeput toen we aan het huis van Jonas aankwamen. We ploften neer in de zetel. Jonas bood ons allemaal iets aan om te drinken.
"Schat, ik moet je iets zeggen", begint Leon, "ik wil je zeggen dat desondanks alles hou ik toch nog zielsveel van je. Ik wil je nooit meer kwijt en je bent altijd al de ware voor mij geweest. Wat er ook is gebeurd. Louisa..."
"Sssst", snoer ik hem de mond, "alles is in orde. Ik hou ook nog steeds van jou."
Hij geeft me een knuffel en we kussen elkaar.
"Ik denk dat het beter is als we nu terug naar Herman vertrekken", zegt Angie.
"Ja, dat is waar, vertrek maar. Zodat jullie volledig van Louisa af zijn", zegt Jonas.

LEON PVZ
"Bedankt Jonas, voor alles dat je hebt gedaan", zegt Violetta, "we zien of horen elkaar wel nog eens."
"Bedankt makker, dat je goed voor Violetta hebt gezorgd", zeg ik voor we weggaan.
Gelukkig duurt het niet lang voor we aangekomen zijn bij het appartement.
"Waar waren jullie?", vraagt Herman, "ik heb jullie overal gezocht! Ik heb gebeld en berichten gestuurd, maar jullie waren nergens te bereiken!"
"Rustig papa, ik leg het je allemaal uit", zegt Violetta.
Samen gaan we met Herman aan tafel zitten en we leggen alles uit over wat er die nacht gebeurd is.
"... Het belangrijkste is nu dat we zo snel mogelijk terug naar Buenos Aires gaan", zegt Angie.
"Daar zal ze ons nooit vinden", voeg ik eraan toe.
"Morgen. Morgenvroeg hebben we een vlucht naar Buenos Aires", zegt Herman.
Daarna gaan Angie en Herman gaan slapen. Violetta en ik blijven nog even in de woonkamer. Ik ben blij. Blij dat alles goedkomt en blij dat ik Violetta terug bij me heb.

VIOLETTA PVZ
Morgen. Morgenvroeg kunnen we terug naar huis. Ik moet alles wat ik heb meegemaakt aan Francesca en Camilla vertellen. Ze zullen me nooit geloven. Ik voel dat ik langzaamaan in slaap val in de armen van Leon.

LEON PVZ
Violetta valt in slaap in mijn armen. Ik kan niet stoppen met kijken naar haar. Zelf kan ik niet slapen. Ik heb het gevoel dat ik haar moet beschermen voor iets. Die iets kan wel heel gevaarlijk zijn. Gelukkig gaan we morgenvroeg naar huis. Daar zijn we weer vrij.
Dag allemaal!
Wat lang geleden! Sorry sorry sorry sorry sorry daarvoor!  Dit was waarschijnlijk ook het voorlaatste hoofdstukje! Er komt een nieuw verhaal en een vervolg op 10 jaar later! Kijken jullie er even hard naar uit als ik? Ik weet nog niet wanneer ik terug zal zijn. Neem ondertussen een kijkje op mijnverhaaltjesxjana .
Lezen jullie nog steeds graag mijn verhalen?
Groetjes,
Jana

Een andere liefde?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu