Leon PVZ
"Ok afgesproken, nu moet ik hier nog weg geraken en jullie ook! Straks komt ze thuis", zeg ik.
"Schat, ik ben thuis!"
"Shit... Wat nu?" fluister ik zowat tegen Violetta en Jonas.
"De kamer!" zegt Violetta.
Zo snel als ze kunnen rennen ze onze kamer in. Net op het moment dat Louisa de deur opendoet gaat de deur van onze kamer dicht.
"Hey", zegt Louisa. Ze komt naar me toe en geeft me een kus.
"Wat was dat vervelend van Violetta", zeg ik.
"Ja, als ze mij beu was kon ze dat ook gewoon zeggen hoor."
Violetta PVZ
We zijn snel de kamer binnengelopen. We staan aan de deur te kijken zodat we zo snel mogelijk weg kunnen.
"Wat?!" zeg ik. Ik hoorde haar net iets zeggen over mij. "Ik zal ze!"
"Jij blijft hier! En je mond dicht!" zegt Jonas en hij duwt me naar achteren op het bed.
"Ik ga me douchen", zegt Louisa. Dan kunnen we nu eindelijk weg. We gaan heel voorzichtig naar buiten en Leon wijst naar de deur. We lopen zo stil en zo snel mogelijk weg. Als we buiten zijn kan ik pas eindelijk mijn ingehouden adem uitademen.
"En nu?" vraag ik.
"Ga je terug mee met mij?", vraagt Jonas.
"Ik... ik denk niet dat dat een goed idee is."
"Ik snap het wel, maar waar ga je anders naartoe? Je kan moeilijk terug naar binnengaan en doen alsof er niets aan de hand is."
"Ok dan. Maar ik zweer het je, ik ga niet meer samen met jou slapen!"
"Ok, ok. Je hoeft niet zo uit te vliegen hoor."
Samen wandelen we zonder 1 woord te zeggen naar Jonas zijn appartement. Eenmaal we daar zijn aangekomen ga ik me in de zetel zetten en Jonas komt bij me zitten.
"En nu?" vraag ik. "Hoe moet het nu verder met ons?"
"Ik snap dat je boos op me bent en ik neem alle verantwoordelijkheid op me op", zegt Jonas "Maar als er jou iets overkomt dan vergeef ik het mezelf ook niet."
"Niet slijmen hé"
"Neenee"
We lachen naar elkaar.
"We kunnen wel vrienden blijven, niet?" zegt Jonas.
"Natuurlijk", zeg ik.
"En wat vannacht betreft: ik slaap wel op de bank."
"Dank je."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Net op het nippertje. Ik weet niet meer wat er nog allemaal zal gebeuren... Ik hoop voor jullie dat er snel een nieuw hoofdstuk komt!
Kusjes,
Jana!
JE LEEST
Een andere liefde?
FanfictionOp reis gaan met je grote liefde. De droom van iedereen toch? Ook voor Violetta en Leon. Samen gaan ze op reis naar België. Daar komen Ze super leuke mensen tegen. Misschien iets te leuke mensen? ~foto gemaakt bij mezelf. Op de foto kan je de helft...