VIOLETTA PVZ
Er zitten 2 mensen in de kamer. Jonas vertelde me over hen. Ze zijn ooit ook ex'en van hen geweest.
"Tamara? Olivier? Wat doen jullie hier?", vraagt Jonas.
"Louisa tegengekomen", zegt het meisje. Dat zal dan wel Tamara zijn.
"Kom mee, we zoeken Leon, mijn vriendje", zeg ik.
Ze volgen ons. Nu zijn we met dubbel zo veel. We blijven allemaal bij elkaar. Dat lijkt ons het beste. In de films zie je altijd dat er wat gebeurd als je je opsplitst... Dat laten we niet gebeuren. We ontdekken en geheime ingang, naar een andere deur. Jonas krijgt hem niet open...
"Wie is daar?", horen we iemand roepen. Het komt vanuit de kamer.
"Ssst..", sist Jonas ons toe.
Tamara, Olivier en ik gaan alle drie ergens staan waar niemand ons kan zien. Jonas probeert de deur open de doen. Hij komt onze kant op. Hij hijgt...
"Hebben jullie soms een haarspeld bij?", vraagt hij aan mij en Tamara.
"Ik heb er één", zegt Tamara. Ze gaat met haar handen in haar haar en tovert een haarspeld tevoorschijn. "Hier." Ze geeft hem aan Tamara. Jonas rent terug naar de deur. Het is maar 2 meter verder en toch is hij al zo rood als een tomaat. Hij krijgt het slot open. We gaan achter hem en blijven kijken of er niemand meer achter ons aan komt.
LEON PVZ
We horen hoe iemand de deur open probeert de beuken.
"Wie is daar?" vraag ik. Het blijft stil... We horen nu het gekraak van een slot... We zien de deur open gaan.
"Violetta!", hoor ik Angie roepen. Angie kijkt uit op de deur, ik zit achter de deur.
"Angie, wat doe jij hier!", vraagt Violetta.
"Louisa heeft me hierheen gebracht, ze zei dat er iets met je was", zegt Angie.
"Oh, Angie!", zegt Violetta. Ze omhelst haar. Dan draait Violetta haar hoofd om naar mij.
"Leon!", zegt ze. "Ik ben zo blij dat ik je gevonden heb!"
"O, dank je Violetta, dat je me komen zoeken bent", zeg ik.
"Ik wist toch dat er iets met je was", zegt ze.
"We moeten hier snel weg jongens! Voor Louisa terug komt", zegt Jonas.
Een andere jongen en meisje zijn Angie aan het losmaken en Violetta en Jonas helpen mij. We rennen met z'n allen naar buiten. We blijven rennen tot we er zeker van zijn dat Louisa ons niet meer achtervolgt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nieuw hoofdstuk! O jezus, eindelijk... Ik ben nogal inspiratieloos...
Ik denk dat ik ook eens Engelse verhalen ga schrijven. Lijkt jullie dat wat? Dan kunnen jullie je buitenlandse vriendjes ook waarschuwen! Het is bijna vakantie en dan ga ik weer lekker kunnen schrijven, maar eerst heb ik nog examens dus... doeidoei en veel leesplezier!
JE LEEST
Een andere liefde?
FanfictionOp reis gaan met je grote liefde. De droom van iedereen toch? Ook voor Violetta en Leon. Samen gaan ze op reis naar België. Daar komen Ze super leuke mensen tegen. Misschien iets te leuke mensen? ~foto gemaakt bij mezelf. Op de foto kan je de helft...