Hoofdstuk 23

166 11 0
                                    

Leon PVZ
Violetta staat nu vlak voor me. Ik ben als bevroren. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan haar perfect kussen, maar wil zij dat wel? Er valt een ongemakkelijke stilte. Na een tijdje besluit Violetta om de stilte de breken.
"Ik denk dat ik beter maar eens wegga", zegt ze.
"Ja, is goed. We zien elkaar snel?", vraag ik ongemakkelijk.
"Ja, ik zie je later", zegt ze.
Ze loopt langs me heen en gaat naar de deur toe. Ze kijkt niet meer om en gaat naar huis. Naar Jonas. Ik vraag me af of ze nog steeds goede vrienden zijn. Ik dek de tafel en wacht ondertussen af tot Herman en Angie terug zijn.

Violetta PVZ

Ik vond het raar om terug bij Leon te zijn. Al was het maar even. Ik had hem zo graag willen omhelzen en zeggen dat ik nog steeds van hem hield, maar ik kon het niet. Het zou ook even belachelijk geweest moest ik hem daar maar staan omhelzen. Wat moest hij dan wel niet van mij denken? Ergens hoop ik dat hij me ooit zal kunnen vergeven. Voor al die stommiteiten die ik de laatste weken heb gedaan. Ik was een koppel met Jonas en ik was nog verliefd op Leon. Terwijl Leon, ja, die had een relatie met Louisa. Terwijl Louisa, Jonas aan het bedreigen was terwijl ik het allemaal niet wist. Ik kon Leon niet eens voor Louisa beschermen. Ik voel me zo schuldig.

"Alles ok?", vraagt Jonas. Ik ben net terug aangekomen bij zijn appartement.

"Ja, hoor", zeg ik wat verwarrend. Ik ben nu even in gedachten met iets anders wil ik zeggen, maar ik ga hem daar nu niet mee storen.

"Zeker? Je kijkt zo raar. Weet je het heel zeker?", vraagt hij.

Nee, niet alles gaat goed. Ik ben verliefd of Leon, maar ik weet niet of hij wel op mij is. Ik durf het hem niet te zeggen, want wat moet ik doen als hij niet op mij verliefde is. Terwijl we volgende week alweer weg moeten en ik hier niet weg wil voordat wij terug samen zijn en ik weet gewoon niet meer wat te doen.

Ik wil het gewoon uitroepen, maar in plaats daarvan zeg ik alleen maar: "Ja hoor, alles goed."


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hopelijk vinden jullie dit nog steeds een leuk verhaal! Ik doe mijn best om het zo goed mogelijk te laten worden!

Een andere liefde?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu