Hyesun Pun memusing kn muka nya ke arah Mingyu..
"Kau!!,patut la aku mcam kenal je dress ni" Ujar Mingyu dgn terkejut..
"Apa??Dress ni kau yg bagi??" Soal Hyesun dgn membuat muka terkejut..
"Yelah,kau ingat siapa lagi nk bagi dress yg mahal ni kat kau??" Ujar Mingyu dgn angkuh..
"Apa motif kau buat semua ni??kau nk malu kn aku depan dorang semua ke??" Soal Hyesun lagi..
"okay,baik la,aku akan bagi tahu kau perkara yg sebenar" kata mingyu..
"Perkara yg sebenar??" Soal Hyesun dgn kehairanan..
"Yup,pekara yg sebenar nya ialah,aku yg ajak kau dtg sini,aku yg suruh joshua prgi pujuk kau supaya dtg majlis prom night hari ni dan Dress yg kau pakai tu ialah dari aku" Terang Mingyu dkat Hyesun..
"Asal kau ingat Joshua tu betul² syok kat kau ke??"soal Mingyu lagi..
"Knp kau buat mcam ni dkat aku??,aku tahu aku pernah malu kan kau depan budak² yg lain hari tu,tapi knp kau libat kn joshua dlm hal ni??" Soal Hyesun dgn kecewa..
"Yelah,cuma Joshua je yg dkat dengan kau so aku libat kn joshua dlm hal ni" jwab Mingyu dgn selamba..
"Kau ni memang xde hati!!aku benci kn kau!!" Jwab Hyesun lalu beredar dari sini..
Tiba² Mingyu tersentap dgn kata² Hyesun tadi,lalu dia berfikir sejernak..
"Mingyu apa yg kau buat ni??kau sedar tak apa yg kau buat ni salah" ujar mingyu dkat diri nya sendiri..
"Tak kn la Aku dh jatuh cinta dgn dia kut??" Soal Mingyu dkat diri nya lalu tersenyum sinis..Hyujin yg ternampak Hyesun berlari pulang lalu mengejar hyesun,
"Hyesun kau nk prgi mane?? Knp cepat sangat nk balik ni??" Soal Hyujin..
"Aku memang x patut dtg malam ni,aku minta maaf Hyujin aku terpaksa balik dulu" Jwab Hyesun..
"Hyesun ahh!! Hyesun ahh!!" Jerit Hyujin..Joshua yg berdiri di luar pun mula mengejar Hyesun..
**skip**"Hyesun, Knp awk duduk dkat sini sorang² ?? Knp tak nk msuk dlm??" Soal Joshua..
Namun Hyesun hanya mendiam kn diri nya..
"Mingyu dh bagi tahu hal sebenar nya kat awk kan??" Teka joshua..
"Ya,Mingyu dh bagi tahu semua dh dkat saya! Saya fikir kn awk ni baik,awk lain dari Mingyu tu,rupa nya awk sama je dgn dia!" Tengkin Hyesun..
"Saya Minta Maaf sangat dkat awk,sebenar nya saya dtg ni nk beritahu kat awk yg selama ni saya dh jatuh cinta dgn awk" Ujar Joshua,lalu memegang erat tangan Hyesun..
"Jo..joshua,apa yg awk cakap kn ni??" Soal Hyesun dgn kehairanan.
"Saya kata Saya Cinta kn awk" ungkap Joshua..
"Maaf kn saya joshua,buat masa ni saya x boleh terima cinta awk,boleh awk bagi saya masa?" Soal Hyesun..
"Okay,saya akan sentiasa tunggu keputusan awk" jwab Joshua dgn gembira..Semasa mereka berdua sedang asyik berborak ada seseorang sedang asyik memerhati kn mereka..
YOU ARE READING
Who You Love (Malay fanfic)
Romance--Sinopsis-- Mengisahkan tentang seorang gadis yg bernama Choi hyesun yg belajar di Art High School..Hyesun merupa kan pelajar junior di sekolah itu..setelah beberapa hari hyesun bersekolah di situ,hyesun mula berasa tidak selesa kerana muncul 4 lel...