Hyesun asyik mundar mandir di bilik nya..kerana sedang asyik memikir kn patut ke dia prgi ke Namsam Tower tu..
"Nk prgi ke tak?? Nak prgi ke tak??..Aduh pening la kepala aku ni" rungut Hyesun seorang diri..
Tiba² handphone Hyesun berdering..panggilan Daripada Mingyu..
Hyesun pun menjawab panggilan itu..Hyesun : Hello
Mingyu : Hello Hyesun kau dh bersiap ke blom??
Hyesun : aku blom bersiap lagi..
Mingyu : cepat la aku dh tunggu kau ni kat Namsam Tower..
Hyesun : ouh..okay² kau bagi aku 10 minit nanti aku sampai kat sana..Lalu panggilan itu dimati kn dan Hyesun bergegas ke sana..
**skip**
Di Namsam Tower
"Mane Mingyu ni?? Kata dh sampai tapi batang hidung dia pun aku x nampak" rungut Hyesun..
Tiba² dtg seseorang sergah Hyesun dari belakang.."Haa!! Sorry tadi aku prgi tandas jap" kata Mingyu..
"Hmm takpe" jwab Hyesun..
"Jom kita prgi naik kereta Kabel" Kata Mingyu sambil menarik tangan Hyesun..
"Ehh ehh Mingyu tak payah la tarik tangan aku,aku boleh jalan sendiri la" kata Hyesun..
Tetapi Mingyu tidak mendengar kn kata² Hyesun itu..**Skip**
Di Dalam Kereta Kabel..
"Wow cantik nya pemandangan bila tengok dari atas ni" Ujar Hyesun..
"Kan,Seoul bila malam memang cantik" kata Mingyu..
"Yup memang cantik,kan bagus kalau hari² aku boleh tengok mcam ni" kata Hyesun..
"Aku boleh je ajak kau hari² dtg naik benda ni" ujar Mingyu..
"Takpe la aku gurau je" Kata Hyesun..
"Hyesun kau dh fikir kn ke dgn apa yg aku kata petang tadi?? Kau sudi tak jadi teman wanita aku??" Soal Mingyu lagi..
"Emm emm kalau yg pasal tu aku masih tak pasti lagi la,kau bagi aku masa lagi boleh tak" kata Hyesun..
"Okay,aku akan tunggu keputusan kau tu" jwab Mingyu..
"Mingyu jom la kita balik besok kn skolah nanti lewat pulak besok nk prgi skolah" Hyesun berkata..
"Okay jom" jwab Mingyu..**skip**
"Besok mcam biasa tau aku akan hantar org jemput kau prgi skolah" Kata Mingyu..
"Okay" jwab Hyesun..
" okay jaljayo!!" Ucap Mingyu..
"Jaljayo" balas Hyesun..**skip**
Di skolah..
Hyesun ternampak Joshua yg sedang termenung seorang diri..Hyesun pun menuju ke arah Joshua..
"Hai joshua! Apa yg awk buat kat sini sorang²??" Soal Hyesun..
"Hai Hyesun!,takde apa² cuma nk tenang kn fikiran je" kata Joshua..
"Yeke?? Kalau awk ada masalah cakap la dkat saya" Kata Hyesun
"Betul ke ni??" Tanya Joshua..
"Yup betul, kalau awk ada masalah cakap la dkat saya" Hyesun berkata..
"Mcm ni saya terpaksa ikut family saya ke Luar Negara" Kata Joshua..
"Yeke,bila awk kena prgi Luar Negara??" Soal Hyesun..
"Besok" jwab Joshua .
"Habis tu mcam mane dgn saya??" Soal Hyesun
"Itu la,awk jgn risau saya prgi sana tak lama pun" kata Joshua .
"Betul ke ni?? Janji tau" kata Hyesun dgn nada sedih..
"Hyesun awk jgn sedih,saya janji tak kn lupa kn awk" kata joshua dgn mengukir senyuman dkat Hyesun..To be Continue
YOU ARE READING
Who You Love (Malay fanfic)
Romance--Sinopsis-- Mengisahkan tentang seorang gadis yg bernama Choi hyesun yg belajar di Art High School..Hyesun merupa kan pelajar junior di sekolah itu..setelah beberapa hari hyesun bersekolah di situ,hyesun mula berasa tidak selesa kerana muncul 4 lel...