Who You Love [part 7]

183 17 1
                                    

"Argghh geram pulak aku tengok Joshua dgn Hyesun tu!!" Jerit Mingyu..
"Aik kau cemburu ke tengok Hyesun dgn Joshua tu??" Soal Jun
"Tulah,dulu bukan main lagi benci dgn Hyesun tu,ni skang kau cemburu pulak bila tengok joshua tu rapat dgn Hyesun" ujar Wonwoo..
"Ntah la aku x tahu knp dgn aku ni,tapi bila aku tengok Hyesun tadi aku rasa mcam bersalah sangat" Jwab Mingyu..
"Hmm,apa boleh buat skang ni Hyesun dgn Joshua kn,rileks la bunga bukan sekuntu" ujar wonwoo..
"Aku x peduli,aku yakin aku pasti boleh dapat kn Hyesun tu" Kata Mingyu dgn yakin..
"Okay baik,tapi kau jgn buat perkara yg tak elok pulak" kata Jun..
"Okay" jwab Mingyu..

**skip**

Ketika Hyesun hendak bersiap ke skolah Hyesun terpandang ke arah tingkap dn hyesun ternampak sebuah kereta betul² berada di hadapan rumah nya..lalu Hyesun berlari ke arah dapur utk bertanya omma nya..

"Omma kereta sapa kat luar tu??"Soal Hyesun..
"Kereta??kereta apa??"Soal Omma Hyesun balik..
"Omma ni kita tanya dia,dia tanya kita balik" kata Hyesun..
"Takpe la biar Hyesun yg prgi tengok kereta sapa tu"Ujar Hyesun..

Lalu Hyesun pun melangkah keluar dari rumah nya..

Hyesun ternampak seseorang di dlm kereta itu,lalu Hyesun menggetuk Cermin kereta itu..orang yg di dlm kereta itu pun keluar..

"Selamat pagi cik Hyesun" Kata seorang lelaki itu..
"Se..selamat Pagi,knp awk panggil saya cik ni??"Soal Hyesun kehairanan..
"Saya memang kena panggil awk ni "Cik",skang ni pun saya kena hantar Cik Hyesun ke skolah dn hantar Cik Hyesun pulang ke rumah dgn selamat selepas habis waktu persekolahan" Kata Lelaki itu..
"Siapa yg suruh awk Buat Semua ni??" Soal Hyesun..
"Maaf kn saya Cik Hyesun,saya x boleh bagi tahu Cik siapa yg suruh saya buat semua ni" Ujar lelaki itu..
"Okay kalau awk x nk bagi tahu saya,saya x kn naik kereta ni,lebih baik saya prgi sekolah jalan kaki lagi bagus" jawab Hyesun..
"Tapi cik,tolong la naik kereta ni,saya merayu sangat..org ni nk sangat jumpa cik bila kat skolah nanti" Kata lelaki itu lagi..
" org tu nk jumpa dgn saya???" Soal Hyesun..
"Ya dia memang nk jumpa dgn Cik" jwab lelaki itu..
"Okay baik la saya akan naik kereta tu,kejap ya tunggu saya nk prgi ambik beg skolah saya dulu" kata Hyesun..

**skip**

Hyesun tersengih² di dlm kereta seorang diri,kerana sedang asyik memikirkan lelaki yg hendak berjumpa nya ialah joshua...

To be continue..

Who You Love (Malay fanfic)Where stories live. Discover now