WHO YOU LOVE (Part 20)

53 3 0
                                    

DI RUMAH HYESUN..

"Hyesun kau okay ke tak ni?" soal hyujin 

mata hyesun mula berkaca

"hyesun kau nangis ke?" soal hyujin dgn risau..

hyesun hanya mampu menangis je

"Hyujin apa yg patut aku buat? aku x sepatutnya hadir dlm hidup Mingyu, kau tgok sekarang hidup Mingyu mcam mane? semua ni salah aku" kata hyesun lalu air mata nya mula mengalir..

" hyesun kau dgr sini, kau langsung tak salah,aku yakin nanti suatu hari nanti kau dgn mingyu mesti bersatu semula, percaya la..dh la kau jgn nangis..hyesun yg aku kenal dulu x mcam ni..hyesun yg aku kenal dia slalu senyum je pastu suka buat lawak" ujar hyujin..

kata2 hyujin tadi telah membuat hyesun jadi lebih semangat..lalu senyuman hyesun mula terukir kembali..

"hah..mcam ni la hyesun yg aku kenal..senyum je slalu" kata hyujin sambil memeluk hyesun..

#SKIP#

DI RUMAH MINGYU

Mingyu cuba utk keluar dari rumahnya..lalu mingyu melompat dari tingkap biliknya dan akhirnya mingyu berjaya keluar dari rumah nya dan segera berlalu dari rumah nya..

mingyu terus menaiki kereta nya dan prgi ke sekolah utk berjumpa dgn hyesun..beberapa minit kemudian Mingyu sampai di sekolah dan terus mencari hyesun..

"Hyesun!" jerit mingyu lalu memeluk Hyesun dgn erat 

Hyesun terkejut dgn tindakkan mingyu itu lal melepaskan pelukkan mingyu..

"hyesun maaf kn saya..saya rindu kn awk saya nk slalu bersama awk" kata mingyu sambil menarik tangan hyesun dn memeluk hyesun ke dakapan nya buat kali ke dua..

mata hyesun mula berkaca dan dia tidak mampu menahan perasaan nya..lalu mingyu mula mengusap air mata di pipi hyesun..

"awk bersabar ya, saya yakin awk boleh bertahan demi cinta kita..saya x kn pernah tinggal kan awk dan saya akan pasti kn mummy saya akan terima hubungan kita ni.saya jani hyesun" kata Mingyu 

"mingyu saya faham..saya janji x kn tinggal kan awk" balas hyesun..

Tiba2 dtg Member yg lain mencuit bahu Mingyu..

"Joshua Awk buat apa kt sini?" Soal Hyesun

"Saya saja je dtg sini nk kacau korang berdua" kata joshu sambil tergelak.

"Yelah tu..ni mesti ada benda nk ckp kan?" Teka Mingyu

"Hehehe mcam mane kau tahu ni?" Soal joshua kehairanan

"Hahaha aku kenal kau dh lama la" jwab Mingyu..

"Hahahaha okay2 aku ckp..sebenarnya aku nk bagi tahu korang yg aku dgn Hyuri nanti akan prgi ke Paris" kata Joshua dgn raut muka sedih

"La yeke bila nk prgi sana?" Soal Hyesun

"Minggu depan" jwab mingyu

"Ala knp cepat sgt,nanti saya mesti akan rindu kn Hyuri dan awk" Kata Hyesun dgn nada sedih..

"Haha..awk jgn la sedih Hyesun kn ada Mingyu dgn awk" Kata joshua sambil tersenyum

"Betul kata Joshua tu,awk jgn sedih la hyesun kn ada saya kt sebelah awk ni" sampuk Mingyu sambil menggosok kepala Hyesun..

"Hmm..yelah² tapi ingat awk jgn pernah lupa kn kami semua kt sini" kata Hyesun sambil tersenyum

"Yaa.. saya janji x kn lupa kn korang semua" jwab Joshua..

TO BE CONTINUE.

Who You Love (Malay fanfic)Where stories live. Discover now