LILY
Volám sa Lily Collinsová a môj život tu nestojí za nič. Je to úplne nudný život. Mám takú sprostú školu. Samé šprtky tam chodia. Musíme nosiť školské uniformy čo je biela košeľa na nej modrý sveter a dievčatá sivé sukne a chalani sivé nohavice,biele ponožky a sandále. Závidím ľudom ktorý sa obliekajú ako chcú. Ja musím byť stále v tomto. Výnimočne keď je zima nosíme pančuchy. A tak prebiehal aj dneskajšok. Zobudila som sa,umyla som si zuby,obliekla som si to čo musím a zaplietla vrkoč. Stará klasika. Ani maľovať sa nemôžeme. To je nenormálna škola. Nerada tam chodím. Moji spolužiaci ok ale učiteľia tí keď ma vidia už si isto vravia v duchu: "Preboha to zas bude deň" zasmiala som sa nad tou myšlienkou. Zošla som dole po schodoch do kuchyne a sadla som si za stôl. Otec mi spravil čaj a podal tanier s chlebom natretím syrokrémom. Mala som toto jedlo rada pretože v tomto meste ani veľa potravín nemali. Dojedla som a umyla som po sebe riad. Dala som otcovi pusu na líce a mamu som silno objala. Prišla som k mladšiemu bratovi Michaelovi ktorý má 14 a dala som si s ním náš pozdrav, a mojej mladšej sestričke Abby ktorá má 9 dala pusu na líce. S pozdravom som odišla a išla smerom do školy. Nemala som to ďaleko a tak som tam prišla peši. Vstúpila som do areálu školy a vyšla som po schodoch do triedy. Sadla som si na miesto a nachystala sa na prvú hodinu.
,,Ahooj Lily" pozdravila ma moja spolusediaca a zároveň moja dobrá kamarátka Jennifer.
,,Ahoj" pozdravila som ju tiež a začali sme sa rozprávať. Potom sme sa začali smiať a ani som si neuvedomila že je hodina a do triedy vošla učiteľka.
,,Čo ti je vtipné Collinsová ?" nahodila váždy výraz a mne to prišlo zase vtipné.
,,Nič " pritom len ten jej pohľad bol dosť vtipný.
,,Ale Lily si posledná na zozname kto neodpovedal dúfam že si sa učila" zákerne povedala.
,,Nie som ! Veď asi polovica triedy ešte neodpovedala !" bránila som sa a všetci sa na mňa pozreli takým faceom že musela si to hovoriť mohli sme to mať z krku.
,,Dobre neodpovedalo väčšina ale dnes si vyvolávam teba "
,,Hmm smola ja som sa neučila"
,,Ešte lepšie teším sa ako ti zapíšem ďalšiu päťku"
Iba som prevrátila oči.
,,Collinsová ?" iba som sa s vražedným pohľadom na ňu pozrela a zodvihla som sa zo stoličky a postavila som sa pred tabuľu.
,,No zopakuj čo sme sa minule učili"
,,Neviem ja som sa neučila ja som počúvala pesničky a dali ste mi zápis ak sa pamätám" celá trieda sa začala smiať ako ju ignorujem.
YOU ARE READING
Prečo som sa zamiloval/a do teba ?
RomanceLily Collinsová dievča ktoré je na škole populárne vďaka svojmu egu. Josh Hutcherson chalan ktorý je úplne normálny na škole. Lily je nová prišla s rodinou do nového mesta a začala chodiť do školy. Hneď v prvý deň sa cítila blbo keď stretla Josha...