5...Rodičia

1.9K 124 2
                                    

,,Li-ily j-a-a so-om u-už volala" povedala stále roztrasene a plakala.

,,A kedy prídu ?" nervózne som sa pozrela na Jennifer.

,,O-oni-i" začala plakať ešte viac.

,,Čo oni ?"

,,Neprídu"

,,Šibe im ? Musia prísť ! Tvoji rodičia umie.." prerušila ma.

,,Nie ! Oni .."

,,Oni už sú.?.." prikývla a začala strašne plakať.

,,Prepáč to som nevedela."

,,Ty za to nemôžeš neobviňuj sa Lily.. Ďakujem že si prišla"

,,Jenn ale ako ? "

Ukázala na nábojnicu z pištoľe na zemi.

,,Čo robíš ?" spýtala sa ma.

,,Tie telá tu nemôžu predsa byť ! A zavolám rodičom budeš bývať na pár mesiacov u nás."

,,Nie Lily ! To nemôžem ! Nechcem sa k vám vtierať hneď zajtra si z banky požičiam peniaze a pôjdem do Austrálie za Starkou. "

,,Nie ! Jenn nemustím ťa ! '' bála som sa.

,,Nevidíš to Lily ja musím !"

,,Ok ale tie peniaze ti aspoň dám ja "

,,Nie Lily !" zvýšila hlas.

,,Tak poď k nám !"

,,Ah " povzdyvchla si. Prišla sanika a zobrala telá Jenniferinich rodičov. Stále plakala. Nechcem ten pocit zažiť nikdy ! Je mi ľúto Jenn. Zbalila si všetky veci do 5 kufrov. Zobrala z domu takmer všetko okrem nábytku.

,,Ahojte " povedala som keď som odomkla dvere.

,,Ahojte " privítala nás mama.

,,Mami môže Jennifer pár dní bývať prosím ? Jej rodičia zomreli prosím nemá kde bývať "

,,Preboha Jennifer to mi je ľúto.. Tvoji rodičia mali veľmi dobré srdce. Jasné že môže ostať " usmiala sa mamina.

,,Tak poď budeš spať v mojej izbe tak niako do skrine natlačíme tie kufry ok ?"

Iba sa zachichotala.

,,Seg..."

,,Čo si chcel ?" prerušila som jeho zarazenosť.

,,Ee čo som to chcel ? Jáj žični mi notebook."

,,Načo ?"

,,Idem s kamošom kukať film"

,,Aj ja a máš svoj notebook !" pripomenula som mu.

,,Abby mi ho zobrala" sťažoval si.

,,Tak si ho vypitaj !"

,,Grr ale keď bude revať vybav si to ty !" zavrčal a zabuchol dvere.

,,Vy sa často takto hádate ?" spýtala sa Jennifer pomedzi menšie slzy.

,,V kuse skoro ale tak zvykla som si"

Usmiala sa.

,,Idem sa dať do pyžama ok ?"

,,Len bež"

Zobrala som si uterák a pyžamo. Osprvhovala som sa a prezliekla do pyžama. Vyčistila som si zuby a zaplietla na večer vrkoč.

,,Som tu v plnej kráse " oznámila som Jennifer.

,,To ty si v plnej kráse vždy" poznamenala.

,,Kde je notebook ?" zvážnela som.

,,Tvoj brat"

,,Zabijem ho !" už som otvárala dvere. Ale Jennifer ma chytila za ruku.

,,Veď kašli na to .. Nechaj nech sa dívajú nemusíme pozerať zabavíme sa niako inak"

,,Alee..grr no dobree" zlostne som si sadla na posteľ.

,,Tak vymysli hru" povedala mi.

,,Choď sa dať do pyžama a ja porozmýšľam" uškrnula som sa.

,,Na ten notebooj zabudni !"'grr prevrátila som oči.

Sedela som na posteli ako kysnutá kapusta. Prišla na späť do izby a bola ohromená.

,,Ja nevidím notebook ty si ma normálne že poslúchla"

,,No ale to len raz " zasmiala som sa.

,,Trdlo poď spať " povedala som Jennifer.

,,Idem "

,,Dobrú" povedali sme naraz tak sme sa zasmiali ale potom sme išli spať.

Ráno

Zobudím sa rýchlo utekám do kúpelky. Potknem sa ale o šnúrku a môj zlatý bratček s kamrátom sa smiali. Jasné pripravili to oni. Nasraná som sa postavila a išla do kúpelne. Umyla som si hlavu a keď som si dávala šampón na hlavu vilialo sa mi do vlasov mlieko. Grrr začala som to umývať zas.Upietla som si vrkoč a išla som do izby. Nitku som inteligentne obišla a postavila sa ku šatníku. Oblieka som svoju debilnú uniforomu. Dala som si bundu a napchala do seba raňajky. Počkala som na Jennifer a vyrazili sme spolu do školy keď v tom sme do niekoho narazili...

Ahooj tak je tu tá ďalšia časť. Dúfam že sa vám páči povedala som že sa v 4-5 kapitole niečo stane a stalo sa ale v 8. Sa podľa mňa potešíte pretože sa konečne stane to na čo všetci čakáte a začne sa príbeh tak ako v popise uvádza. A P.S. zajtra idem odpovedať z Bioly držte palce ;) a som zvedavá čo som dostala z Geoše ale to je jedno peknú noc ...







Prečo som sa zamiloval/a do teba ?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora